Jaha, ännu bättre att låta Honken spela och vägra inse att vi behövde förstärkningar. Smart agerat av klubben, återigen.Hawk skrev:Han har problem med ryggen, det vet jag! Därav att han är slö i närkamper bla.PutteDIF skrev:Angående Holmqvist, är det bara jag som tror att han fortfarande har rätt stora problem med ryggen och egentligen inte borde spela? Jag känner igen hans rörelsemönster på isen från när jag själv hade ryggskott och försökte ta mig fram i tunnelbanan under rusningstrafik.
Trots alla sågningar av honom så tror jag att han faktiskt kämpar på väldigt mycket.
Skadetråden
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
- SirDIFalot
- -daniel-
Om sanningen skall fram så har han ju varit betydligt sämre i år än tidigare. Och då menar jag betydligt....Mäklaren skrev:Då har Honken haft ont i ryggen i flera år.
- SirDIFalot
Hans 12+17 ifjol är helt okej och året han gick bredvid Ragge är inte att förakta...-daniel- skrev:Om sanningen skall fram så har han ju varit betydligt sämre i år än tidigare. Och då menar jag betydligt....Mäklaren skrev:Då har Honken haft ont i ryggen i flera år.
Expert.
- -daniel-
Japp... Så dålig han varit senaste tiden är jag väldigt, väldigt skeptisk till förlängning. Dock är det rätt svårt att hitta bra PP backar med blick för spelet (som jag fortfarande tycker han besitter i sina bästa stunder).SirDIFalot skrev:Hans 12+17 ifjol är helt okej och året han gick bredvid Ragge är inte att förakta...-daniel- skrev:Om sanningen skall fram så har han ju varit betydligt sämre i år än tidigare. Och då menar jag betydligt....Mäklaren skrev:Då har Honken haft ont i ryggen i flera år.
Just ja, sen var det de där med kontraktsläget som känns meningslöst att diskutera när man inte vet vart vi spelar framöver... suck.

- Jim Morrison
Tack. Någon jävla lycka i alla fall.Jimmie Ölvestad, Mika Zibanejad och David Printz är alla tillbaka till lördagens match mot Brynäs.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fan vad härligt! Bara DT kvar, sen har vi fullt lag.Jim Morrison skrev:Tack. Någon jävla lycka i alla fall.Jimmie Ölvestad, Mika Zibanejad och David Printz är alla tillbaka till lördagens match mot Brynäs.
Dags att stryka bettet på Brynäs.
Haha iofs är Almtorp, M. Tjärnqvist och Mattias Carlsson fortfarande borta, men jag förstår vad du menar.PutteDIF skrev:Fan vad härligt! Bara DT kvar, sen har vi fullt lag.Jim Morrison skrev:Tack. Någon jävla lycka i alla fall.Jimmie Ölvestad, Mika Zibanejad och David Printz är alla tillbaka till lördagens match mot Brynäs.
PutteDIF skrev:Fan vad härligt! Bara DT kvar, sen har vi fullt lag.Jim Morrison skrev:Tack. Någon jävla lycka i alla fall.Jimmie Ölvestad, Mika Zibanejad och David Printz är alla tillbaka till lördagens match mot Brynäs.
Dags att stryka bettet på Brynäs.

- SirDIFalot
- Jim Morrison
Fan vad snabba vi är utan dom. Ser ut som att det finns ENERGI i laget för en gångs skull.SirDIFalot skrev:Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson.
Stanna kvar här tack.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Tror ni att vi kan "låsa in" sirapskedjan i skadetråden om vi helt enkelt låser tråden?SirDIFalot skrev:Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson.
Stanna kvar här tack.
Fast vi vill ju ha tillbaka DT..
Expert.
- SirDIFalot
Ingen kedja kvar som drar ner tempot så fort de kommer in. Sedan skulle de ju prompt förstöra PP och spela 15min+ varje match.Jim Morrison skrev:Fan vad snabba vi är utan dom. Ser ut som att det finns ENERGI i laget för en gångs skull.SirDIFalot skrev:Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson.
Stanna kvar här tack.
Expert.