Zabel har nästan omöjligt uppdrag. Ett felbyggt lag från början med misslyckade värvningar som floppat mer än vad man kunde föreställa sig. Man hade en enorm övertro på att många av de yngre killarna skulle ta stora kliv i år och att Mackan skulle återfå 09/10-formen. Noll förstärkningar har kommit in under året trots enorma brister. En defensiv back och en spelskicklig center/forward hade behövts. Lägg därtill en enorm skadelista där flera av de viktiga spelarna är borta. Ölvestad, D. Tjärnqvist och Zibanejad framför allt.
Dessutom är jag riktigt orolig att man börjat köra slut på Wesslau. Man har inte vågat lita på Tim och spelat Wesslau alldeles för mycket. Hur trött kommer han vara i kvalserien?
Jim Morrison skrev:Jag tycker VERKLIGEN om Tony Zabel. Så jävla mycket bättre intryck på mig än vad Hardy Nilsson någonsin har gett.
Zabel ÄR en riktig, gedigen, passionerad kanonkille!
Men däremot sitter det ett gäng äckliga feta gubbar uppe på läktaren med ölmage och fula jävla slipsar som tror sig utgöra någon form av ledning. Järlefelt i spetsen med sina horribla värvningar och extrema inkompetens när det kommer till att göra laget bättre under säsong. Sedan har vi bulldog-ansiktet Engström och dryga jäveln Mats Larsson som pissar oss fans rakt i ansiktet. Dessa efterblivna dårar har gjort oss till Sveriges mest patetiska idrottsförening.
Dessa herrar förstör för denna hungriga och duktiga hockeytränare. De måste lämna den här jävla skutan, allt annat är en skandal!
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-02-02 21:35:32, redigerad totalt 1 gånger.
DIFRobbex skrev:Fyfan Järlan..
Linkan vantrivs i Timrå, men du pissar han rakt i ansiktet.
Jag är så jävla förbannad på ledningen.
Räcker inte med att bara JJ avgår. Vi måste byta ut hela ledningen och få in folk som verkligen kan värva spelare. Sen lägga ner detta med att värva från Sthlm området. Det funkar ju inte då man vägrar ta in en av DIF hockeys största legender.
Vi har gått miste om Linkan, Nicke D, Dick, Hanulla, hank.. Jaa, listan kan göras lååååång!
Om det handlat om löner, så skär ned på kansliet!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Lee Harvey Oswald skrev:Jamen si så där jaaah!
Effektivt har DIF nu städat av sina 2 mindre antal spelade matcher, jämfört med lhc, sportslig gest
Kan inte den där jälva kometen (eller vad det var som skulle komma) dyka ner lite tidigare?
Helst innan 14 feb, vill inte vara med längre när detta får sin upplösning
Förresten LHO... Jag hoppas du minns att jag "stack ut hakan" i höstas? Har tagit bort den från din undertext har jag lagt märke till... Undrar varför
minalman skrev:Positivt att ingen ska till något landslag under uppehållet utan att Zabel har alla i träning.
Vem fan skulle ta en tröja i landslaget i denna trupp?
Där man har krav på sig.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jim Morrison skrev:Jag tycker VERKLIGEN om Tony Zabel. Så jävla mycket bättre intryck på mig än vad Hardy Nilsson någonsin har gett.
Zabel ÄR en riktig, gedigen, passionerad kanonkille!
Är det vad djurgården behöver då?
Tänker mig en sergant från usa´s armé .. som skriker och slår dom som gör bort sig..
De hade varit mer bra.. Fullt lag och bänka skiten ur dom som inte sköter sig..
Nummer19 skrev:Förresten, hur i helvete kan Mika få mer röster än Jimmie i Canal plus "Fansens favorit" omröstning? Har jag missat nåt?
Mika är alla Djurgårn <3<3<3 fans favorit.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Lee Harvey Oswald skrev:Jamen si så där jaaah!
Effektivt har DIF nu städat av sina 2 mindre antal spelade matcher, jämfört med lhc, sportslig gest
Kan inte den där jälva kometen (eller vad det var som skulle komma) dyka ner lite tidigare?
Helst innan 14 feb, vill inte vara med längre när detta får sin upplösning
Förresten LHO... Jag hoppas du minns att jag "stack ut hakan" i höstas? Har tagit bort den från din undertext har jag lagt märke till... Undrar varför
Vadå, när då? vem? ....?
Äh, har selektivt minne nu förtiden, rätt skönt ibland...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan