Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Ruinex

Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.

Inlägg av Ruinex »

Jippi vi gjorde ett mål. Mot sm guld..
Staten

Inlägg av Staten »

Hur jävla skönt var det inte att se ett mål för en gångs skull!? Jag tror det här betydde fruktansvärt mycket. Har en mycket bra känsla inför tredje nu! NU TAR VI DET HÄR FÖR HELVETE!
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Mäklaren »

kaminor skrev:
Mäklaren skrev:Direkt efter målet: Claesson spelar fast sig för tusende gången i eget hörn med en av sina horribla pucktryckningar mot sargen. Herregud vad usel han är.
Likväl är han den ende i laget som har plus i +/- idag (igen). :| Nåt gör han rätt.
Han spelar inte särskilt mycket. Jag tycker han är sämst av alla backar vi har, efter Kyle och Honken som knappt kan räknas som backar.

För övrigt så måste Tim och Fimpens kontrakt förlängas med två år.
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-02-02 20:35:25, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
sensei
Kontakt:

Re: Re: Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.

Inlägg av sensei »

Bjurre skrev:
sensei skrev:
Bjurre skrev: Tror det är du som är Järlan.
Det är oerhört låg nivå på dina inlägg. Du är ganska ny va? Ändå hundratalet inlägg, men jag kan inte dra mig till minnes att du har skrivit något alls som har vart värt att ens överväga.

Kanske dags för ett break och samla tankarna lite?
Ge fan i och läs dom då. Btw har vart medlem längre än dig.
Kan du inte höja nivån istället för att bli sur? Det borde ligga i ditt intresse att skriva något som folk läser.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Rådgivaren

Inlägg av Rådgivaren »

Jim Morrison skrev:Tim Eriksson är den enda som lirar. Ge honom mest speltid i laget.
Har jag tjatat om hela säsongen: Vår enda offensiva spelare som har lite finess i sig - och samtidigt fart på skridskorna.
Användarvisningsbild
Bjurre

Re: Re: Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.

Inlägg av Bjurre »

sensei skrev:
Bjurre skrev:
sensei skrev:
Bjurre skrev: Tror det är du som är Järlan.
Det är oerhört låg nivå på dina inlägg. Du är ganska ny va? Ändå hundratalet inlägg, men jag kan inte dra mig till minnes att du har skrivit något alls som har vart värt att ens överväga.

Kanske dags för ett break och samla tankarna lite?
Ge fan i och läs dom då. Btw har vart medlem längre än dig.
Kan du inte höja nivån istället för att bli sur? Det borde ligga i ditt intresse att skriva något som folk läser.
Ge fan i att bry dig så slipper vi detta.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Tycker det är förjävligt att Mackan och Otto knappt syns ute på banan i en sådan här match. Skamligt rent ut sagt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Mäklaren skrev:
kaminor skrev:
Mäklaren skrev:Direkt efter målet: Claesson spelar fast sig för tusende gången i eget hörn med en av sina horribla pucktryckningar mot sargen. Herregud vad usel han är.
Likväl är han den ende i laget som har plus i +/- idag (igen). :| Nåt gör han rätt.
Han spelar inte särskilt mycket. Jag tycker han är sämst av alla backar vi har, efter Kyle och Honken som knappt kan räknas som backar.
Mjoe. Han snittar ändå sjunde mest istid i laget (17:37) och har spelat 14:03 idag.

Men jag håller med om att han tenderar att sätta sig i knipa i egen zon. Ser inte matchen idag (bara SR), men tycker ändå har visat sig från en lite bättre sida på sistone. Bättre än Holm i nuläget i alla fall. Och näst bäst +/- i laget (+8) som sagt...
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Herregud, fattades bara att Wesslau skulle börja kasta in puckar också. Nästa period vill jag se minimal istid åt Otto, Cehlin, Holm och Claesson. Lira betydligt mer med Blomstrand som gör alla de andra fyras jobb dubbelt så bra. Tim Eriksson bör spela konstant i PP men får inte ens spela en sekund. Fyfan vad jag skäms över kunnandet i vår förening!

Tim Eriksson vartannat byte nästa period...
100% DJURGÅRDSJ***L
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Jim Morrison skrev:Tycker det är förjävligt att Mackan och Otto knappt syns ute på banan i en sådan här match. Skamligt rent ut sagt.
Håller med till fullo. Den som jag tycker syns mest (trots begränsad istid) och verkar vilja mycket ikväll är Blomstrand.

De äldre måste leda vägen nu med samma vilja.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Eriksson-Eklund-Blomstrand ska vara vår första-kedja i den tredje perioden. Mata dom med istid. Sedan vill jag att Weigel ska få chansen att leda ett power-play - för det kan fan inte bli värre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
HockeyHovet

Inlägg av HockeyHovet »

Nä nu tar vi det här i tredje!!

Grattis Jokerit förresten till en stabil back!
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... -i-finland
Bigge

Inlägg av Bigge »

Befinner mig på jobbet så vet inte hur spelet är. Men antar det är som förut. oavsett så var det skönt att få höra klockan slår :)
There is no I in TEAM!!!!
isolerad

Inlägg av isolerad »

Skönt med en tränare som faktiskt berättar vad han ska förändra inför nästa period.
i
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Fredrik Claesson. Suck!!!
Skriv svar