Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 16/11 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Mitt-i-klacken 1983
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Tack då..2-5 på straff...nä ska vi plocka fram optimisten och tro på en rejäl smackebonk och sikta på förlängning :lol:
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

PINSAMT FÖRHELVETE!

Tror ledningen verkligen att det är kul att vara DIF-fan om de inte presterar bättre än ett division 1 lag? Herregud...vi kanske inte är bättre? Förklara er!!
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Hovet skrev:När ska styrelsen vakna upp och inse att vi behöver Wikegård?
Wikegård var en mediakåt gaphals som aldrig vann någonting. Laget blev dessutom successivt sämre för varje år han var här.

Det vi behöver är nya, bättre spelare. Så enkelt är det. Om man ska klaga på vad ledningen gjort så var det att signa Per Bäcker och Morten Ask när man samtidigt påstod att man ville bygga laget runt bra centrar. Hur fan får man ihop den ekvationen?
Senast redigerad av Ritterwand den 2006-11-16 21:06:07, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt-i-klacken 1983

Boorken kan få komma tillbaka. Det är dags för lägerliv och käka mask igen...
Bigge

Inlägg av Bigge »

Detta är sånt här säcken ska se till att det inte händer, de är för fan inte taggade i början av matcherna, innan va det att de tappade i slutet, nu är det omvänt 2-0 i häcken efter tio minuter i första perioden.
De lyckas ju för fan inte med nått ikväll

tar emot att säga att Jojje kan ha rätt ang Säcken, ska iofs inte dra för höga växlar ang denna match, men har man avrit ledig nu efter uppehållet så ska man väl för fan va taggade från kl 18:00!!!

DIF måste få upp ögonen, de bara malar på emd samma taktik, utan att fatta att den inte fungerar.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Kall-El skrev:Matcher som denna MÅSTE vinnas om man vill undvika kvalserien svårare än så är det inte.

Slutspel kan man nog glömma, vill till att undvika kvalet, sett till spelet tror jag vi får det mycket svårt att lyckas i den serien. Slår man inte MIF hemma ja då förtjänar man inget annat än att hamna sist. Värst av allt är att det luktar underskattning lång väg... Helt oacceptabelt!

Styrelsens mål var visst en 6 plats.... Börjar kanske bli dags att ifrågasätta delar av dess kompetens...

Tror en 10:e plats är att föredra framför en 8:e.
Vill inte se detta DIFlag i en ny "skrattmatchserie" mot TIK eller LHC.

"Styrelsens mål var visst en 6 plats.... Börjar kanske bli dags att ifrågasätta delar av dess kompetens...[/quote]"

Precis, noll koll.
Hela Sverige skrattar, & det svider enormt i mitt hockeyhjärta en sådan kväll som denna.

& där sprack mitt tips också...
isolerad

Inlägg av isolerad »

Ritterwand skrev:
Hovet skrev:När ska styrelsen vakna upp och inse att vi behöver Wikegård?
Wikegård var en mediakåt gaphals som aldrig vann någonting. Laget blev dessutom successivt sämre för varje år han var här.

Det vi behöver är nya, bättre spelare. Så enkelt är det. Om man ska klaga på vad ledningen gjort så är det att signa Per Bäcker och Morten Ask när man samtidigt påstod att man vilje bygga laget runt bra centrar. Hur fan får man ihop den ekvationen?
Det där med spelarna är skitsnack, det är tränarna som uppenbarligen inte kan motivera spelarna! Jag menar de flesta spelare har ju faktiskt potential att vara bra. Jag tror vi behöver nån i stil med Boork som säger ifrån när det behövs.
Mitt-i-klacken 1983

Åh va piiinsaaamt.Godnatt och tack för en usel match.Hoppas hela Globen buar
Gäst

Inlägg av Gäst »

Undrar vad curre lindström eller conny Evensson gör nu för tiden
skullman

Inlägg av skullman »

PINSAMT!! BLIR ATT VA HEMMA I MORGON MAN KAN INTE VISA SIG SKÄMS FÖR ATT VARA DJURGÅRDARE!!!!
DIF MOT RUBBET
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

skullman skrev:PINSAMT!! BLIR ATT VA HEMMA I MORGON MAN KAN INTE VISA SIG SKÄMS FÖR ATT VARA DJURGÅRDARE!!!!
Det lär inte hjälpa att du skäms imorgon.
Hoppas däremot att hela Djurgården Hockey gör det.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Malmö skjuter 14 skott på mål och gör 5 mål
Försvarsspel,vad är det för något
Användarvisningsbild
Christopher J

Inlägg av Christopher J »

Det här var otroligt dåligt, 2-5 mot JUMBON hemma liksom. Försvaret måste spela bättre, Fernholm behövs. Hoppas Thompa Johansson är tillbaka snart. Satsa På Lasiilla som förste målvakt i framöver.
sebbe90

Inlägg av sebbe90 »

Hur ska man orka med att hålla på DIF när dom spelar så här? Det är så jävla uselt. Daniel Larsson håller inte heller..
Användarvisningsbild
Strömberg=power

Inlägg av Strömberg=power »

Har de bytt ut Larsson än?
Djurgården-Ett lag i med och motvind
Skriv svar