Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 16/11 2006
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ritterwand
Wikegård var en mediakåt gaphals som aldrig vann någonting. Laget blev dessutom successivt sämre för varje år han var här.Hovet skrev:När ska styrelsen vakna upp och inse att vi behöver Wikegård?
Det vi behöver är nya, bättre spelare. Så enkelt är det. Om man ska klaga på vad ledningen gjort så var det att signa Per Bäcker och Morten Ask när man samtidigt påstod att man ville bygga laget runt bra centrar. Hur fan får man ihop den ekvationen?
Senast redigerad av Ritterwand den 2006-11-16 21:06:07, redigerad totalt 1 gånger.
-
Detta är sånt här säcken ska se till att det inte händer, de är för fan inte taggade i början av matcherna, innan va det att de tappade i slutet, nu är det omvänt 2-0 i häcken efter tio minuter i första perioden.
De lyckas ju för fan inte med nått ikväll
tar emot att säga att Jojje kan ha rätt ang Säcken, ska iofs inte dra för höga växlar ang denna match, men har man avrit ledig nu efter uppehållet så ska man väl för fan va taggade från kl 18:00!!!
DIF måste få upp ögonen, de bara malar på emd samma taktik, utan att fatta att den inte fungerar.
De lyckas ju för fan inte med nått ikväll
tar emot att säga att Jojje kan ha rätt ang Säcken, ska iofs inte dra för höga växlar ang denna match, men har man avrit ledig nu efter uppehållet så ska man väl för fan va taggade från kl 18:00!!!
DIF måste få upp ögonen, de bara malar på emd samma taktik, utan att fatta att den inte fungerar.
- Lee Harvey Oswald
Kall-El skrev:Matcher som denna MÅSTE vinnas om man vill undvika kvalserien svårare än så är det inte.
Slutspel kan man nog glömma, vill till att undvika kvalet, sett till spelet tror jag vi får det mycket svårt att lyckas i den serien. Slår man inte MIF hemma ja då förtjänar man inget annat än att hamna sist. Värst av allt är att det luktar underskattning lång väg... Helt oacceptabelt!
Styrelsens mål var visst en 6 plats.... Börjar kanske bli dags att ifrågasätta delar av dess kompetens...
Tror en 10:e plats är att föredra framför en 8:e.
Vill inte se detta DIFlag i en ny "skrattmatchserie" mot TIK eller LHC.
"Styrelsens mål var visst en 6 plats.... Börjar kanske bli dags att ifrågasätta delar av dess kompetens...[/quote]"
Precis, noll koll.
Hela Sverige skrattar, & det svider enormt i mitt hockeyhjärta en sådan kväll som denna.
& där sprack mitt tips också...
Det där med spelarna är skitsnack, det är tränarna som uppenbarligen inte kan motivera spelarna! Jag menar de flesta spelare har ju faktiskt potential att vara bra. Jag tror vi behöver nån i stil med Boork som säger ifrån när det behövs.Ritterwand skrev:Wikegård var en mediakåt gaphals som aldrig vann någonting. Laget blev dessutom successivt sämre för varje år han var här.Hovet skrev:När ska styrelsen vakna upp och inse att vi behöver Wikegård?
Det vi behöver är nya, bättre spelare. Så enkelt är det. Om man ska klaga på vad ledningen gjort så är det att signa Per Bäcker och Morten Ask när man samtidigt påstod att man vilje bygga laget runt bra centrar. Hur fan får man ihop den ekvationen?
-
- Lee Harvey Oswald
- Christopher J
- Strömberg=power