Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Järlans bokklubb tipsar:
Asså seriöst, är den där inkompetenta tjockisen kvar nästa säsong skiter jag i att gå på hockeyn.
Inte nog med att han bygger ett jävla pajaslag, han skiter i att ens försöka reparera.
Asså seriöst, är den där inkompetenta tjockisen kvar nästa säsong skiter jag i att gå på hockeyn.
Inte nog med att han bygger ett jävla pajaslag, han skiter i att ens försöka reparera.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Jävlar vad arg jag kommer vara om en timme och 45 minuter...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ingen dvärg heller.. kanske ett polskt byggargäng kunde passa? Ah, whiskeyn. Kommer strax.Frasse skrev:Någon surrade om en lettisk dvärg tidigare idag, men dessa är ju fridlysta så ...Magnutz skrev:Ptja. Brr. Det blir så kallt ibland.Frasse skrev:Fabriken bojkottar hockeyn så något sådant lär vi inte få se och inte heller något nyförvärv.Datsyuk_13 skrev:Om inte Järlefeldt presenterar minst ett par klassförvärv innan midnatt så förväntar jag mig att Fabriken ordnar ett riktigt jävla maffigt "Avgå Järlan"-tifo till matchen mot HV på torsdag...
Ska ta en whiskey och sen.. en till tror jag. Är Klasen klar?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag hatar dig Järlan.
Det är mer katastrof än när Sparven vart känd.luncano skrev:Det är en sådan jävla katastrof detta
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte JJ´s fel. Hardy har sabbat alla värvningar, eller hur det nu var?ludde- skrev:Järlans bokklubb tipsar:
Vem ska JJ gömma sig bakom nu?
Avgå Ola J?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Då kan vi ju lika gärna förberreda oss för kvalserien!
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
- Jim Morrison
+1. Jag avskyr verkligen Janne Järlefelt. Har fan inte känt så här stort förakt mot någon jag aldrig ens har träffat.Kentta skrev:Jag hatar dig Järlan.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-01-31 22:19:06, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Samma här!Jim Morrison skrev:+1. Jag avskyr verkligen Janne Järlefelt. Har fan inte känt sådan här stort förakt mot någon jag aldrig ens har träffat.Kentta skrev:Jag hatar dig Järlan.
Fokus nu. Vi får får inte mista fokus..Det här kan helt klart gå vägen med nuvarande laguppställning.
Samtliga spelare tillbaka efter uppehållet och idag såg iallafall jag fragmemt till kreativitet 24 timmars nytänkande som bakgrund. På något sätt känner jag att det här kan bli hur bra som helst om djurgårdsfamiljen övervinner motgången.
Det viktiga blir att se till att det är ett rent jävla helvetet att kliva ut i hovet framöver. Inte lite småös utan totalt monsterkötta!!!!
Samtliga spelare tillbaka efter uppehållet och idag såg iallafall jag fragmemt till kreativitet 24 timmars nytänkande som bakgrund. På något sätt känner jag att det här kan bli hur bra som helst om djurgårdsfamiljen övervinner motgången.
Det viktiga blir att se till att det är ett rent jävla helvetet att kliva ut i hovet framöver. Inte lite småös utan totalt monsterkötta!!!!
- SkönaDjurgårn
"-Det är lugnt gubbar, Hynning är lynnig men skriver nog på innan midnatt!"

- BaronVonDif
Jawohl, finns snart Solna klubbar jag har mer respekt för än Järlanbastis7 skrev:Samma här!Jim Morrison skrev:+1. Jag avskyr verkligen JannKentta skrev:Jag hatar dig Järlan.
e Järlefelt. Har fan inte känt sådan här stort förakt mot någon jag aldrig ens har träffat.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Fiskmaesen
Jag är på riktigt fysiskt illamående nu, hur fan kan JJ misshandla klubben något så totalt.. jag tror jag måste spy. Godnatt
- Christopher J
Mer än Adolf H?Jim Morrison skrev:+1. Jag avskyr verkligen Janne Järlefelt. Har fan inte känt så här stort förakt mot någon jag aldrig ens har träffat.Kentta skrev:Jag hatar dig Järlan.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.