Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Antar att det var detta dem menade med att jorden går under 2012...
Året då Djurgården åkte ur Elitserien..
Visar det sig att ekonomin är dålig imorgon på plats, då räknar jag med att hela jävla styrelsen tar sitt ansvar och avgår. Ett större skämt till en styrelse har aldrig skådats, och dom är en skam för allt vad Djurgården Hockey innebär. Dom pissar på skölden, spelarna som faktiskt bryr sig (många är dom inte) och inte minst på oss fans som mår uselt pga hur dom sköter sitt jävla arbete.
Presenteras inget riktigt jävla bra nyförvärv innan midnatt så kommer jag förmodligen att mörda någon på informationsmötet imorgon. Att en förening som Timrå har muskler att värva en defensiv bjässe medan vi bara står här och ser ut som fågelholkar ger mig skamkänslor ända in i skälen, och att påstå att jag är besviken vore fel, för att ordet besvikelses innebörd är så otroligt jävla mild sett till hur jag känner.
En kombination av Anders Breivik, Saddam Hussein och Bin Laden låter mer vettigt i min hjärna.
Presenteras inget riktigt jävla bra nyförvärv innan midnatt så kommer jag förmodligen att mörda någon på informationsmötet imorgon. Att en förening som Timrå har muskler att värva en defensiv bjässe medan vi bara står här och ser ut som fågelholkar ger mig skamkänslor ända in i skälen, och att påstå att jag är besviken vore fel, för att ordet besvikelses innebörd är så otroligt jävla mild sett till hur jag känner.
Tolsa? Driver du eller?Jockmaniac skrev:2 timmar och tjugo minuter på dig Järlan. Annars har du samma popularitetsvärde som Tolsa. Hur känns det?
En kombination av Anders Breivik, Saddam Hussein och Bin Laden låter mer vettigt i min hjärna.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tänk, när man sitter och konsekvent trycker F5. Efter en halvtimme kommer en ny artikel upp. SPELARE TILL DIF lyder artikeln. Fatta om det är Fredrik Hynning tex. Vad fan gör man då?
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
I stolen?Kentta skrev:Om det inte kommer några nyförvärv idag så är det någon som bör avrättas, helt seriöst.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Hahahaha, herregud.Nummer19 skrev:
Trolla nu Järlan!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
"Vårt nuvarande lag ska vända skeppet"
Herreminjävlagud.
Fy helvete, vad pissigt allt är.
1 sekund. Helt stört. Känner mig helt tom.
Herreminjävlagud.
Fy helvete, vad pissigt allt är.
1 sekund. Helt stört. Känner mig helt tom.
bremberg vill, men inte JärlanJockmaniac skrev:2 timmar och tjugo minuter på dig Järlan. Annars har du samma popularitetsvärde som Tolsa. Hur känns det?
Å andra sidan finns det någon som vill spela i det här laget? Håller inte upp handen alls. Lirar hellre med glada Hudik där det åtminstone finns någon form av talang....
Tolsa? Driver du eller?Jockmaniac skrev:2 timmar och tjugo minuter på dig Järlan. Annars har du samma popularitetsvärde som Tolsa. Hur känns det?
En kombination av Anders Breivik, Saddam Hussein och Bin Laden låter mer vettigt i min hjärna.[/quote]
Lika popularitetsvärde som gnaget! Faan vad förbannad jag vli om det inte händer något nu!
HudflängasKentta skrev:Om det inte kommer några nyförvärv idag så är det någon som bör avrättas, helt seriöst.
Tidigare idag hade jag varit positiv till honom, men nu är även det katastrof. Allt som är sämre än Mika Comrie är katastrof. Allt som är sämre än Daniel Tjärnqvist är katastrof. Ska vi värva plast och skit så kan vi ända lika gärna spara inför första säsongen i allsvenskan.Sudden skrev:Tänk, när man sitter och konsekvent trycker F5. Efter en halvtimme kommer en ny artikel upp. SPELARE TILL DIF lyder artikeln. Fatta om det är Fredrik Hynning tex. Vad fan gör man då?
- Christopher J
"Att efter 15 omgångar börja diskutera kvalspel finns inte på kartan"Husmusen skrev:Blir så jävla arg av den här gamla artikeln.
http://difhockey.se/nyhet.php?news=8703
Avgå Järlan! Avgå alla!
Säger ju en del om hur kunniga vi på forumet är som kunde se problemet redan efter 15 omgångar.
Tidigare var jag nöjd med profetian. Om jorden går under i december så missar man varken EM eller OS. Nu önskar jag att jorden går under innan mars.Äppelmos skrev:Antar att det var detta dem menade med att jorden går under 2012...

Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- Sudden

''Bremberg? Nej, har du nån annan?''
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- -daniel-
Jag tror föreningen är helt barskrapad. Något har kostat alldeles åt helvete för mycket pengar...