Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Kommer ingenting så vill jag ha kvalitetsunderhållning i periodpauserna resten av säsongen. Järlan i pungskydd springade runt på isen samtidigt som lyckligt utvalda ur publiken får komma ner och försöka träffa honom med slagskott. Flest träffar vinner matchens souvenir; en brun keps.
Född till sportchef.
BaronVonDif skrev:Different trainer..... same shit

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror tyvärr att det inte blir några nyförvärv. Järlan har sumpat sina chanser något enormt.
Om han sitter kvar nästa säsong så vet jag inte vad jag gör.
Om han sitter kvar nästa säsong så vet jag inte vad jag gör.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- -daniel-
Man har alltså budgeterat med kvartsfinalspel (det har man väl inte gjort tidigare, eller är jag ute och cyklar)? Ekonomin låter allt annat än bra.
Tror det är 99% sannolikhet det inte blir några mer nyförvärv. När vi sen missar slutspel så kommer det skäras betänkligt i spelarbudgeten. Tillbaka på ruta ett. DIF får slåss om ingemangsplatserna...
Det går bra nu.
Tror det är 99% sannolikhet det inte blir några mer nyförvärv. När vi sen missar slutspel så kommer det skäras betänkligt i spelarbudgeten. Tillbaka på ruta ett. DIF får slåss om ingemangsplatserna...
Det går bra nu.
Vi tog ju faktiskt in en hel målvakt!Jockmaniac skrev:Tackar nej till Linkan, för.... Ingen! Skulle sitta fint i Järlans CV. Han gjorde en Järlan helt enkelt!Mäklaren skrev:Nu hoppas jag verkligen att Jan Banan uppe på kansliet spelat sina kort jävligt väl och presenterar ett antal klassförvärv innan kvällsmackan, annars är vi helt och hållet rökta.
*sätter mig i ett hörn och gråter*
Den där kvällsmackan kommer att bli både smaklös och segtuggad...Mäklaren skrev:Nu hoppas jag verkligen att Jan Banan uppe på kansliet spelat sina kort jävligt väl och presenterar ett antal klassförvärv innan kvällsmackan, annars är vi helt och hållet rökta.
I det här skedet av säsongen skulle jag helt ärligt acceptera det där som en seriös lösning.android skrev:Kommer ingenting så vill jag ha kvalitetsunderhållning i periodpauserna resten av säsongen. Järlan i pungskydd springade runt på isen samtidigt som lyckligt utvalda ur publiken får komma ner och försöka träffa honom med slagskott. Flest träffar vinner matchens souvenir; en brun keps.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Blir så jävla arg av den här gamla artikeln.
http://difhockey.se/nyhet.php?news=8703
Avgå Järlan! Avgå alla!
http://difhockey.se/nyhet.php?news=8703
Avgå Järlan! Avgå alla!
- Nummer19

Trolla nu Järlan!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Asså det måste vara så här de känns att hålla på lag som Mora, Leksand, Malmö och Södertälje?
Typ hopplöst och som att man blir skrattad åt hela tiden?
Typ hopplöst och som att man blir skrattad åt hela tiden?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Åja, fem kvalseriematcher på Hovet borde vara lika mycket värt som två slutspelsmatcher?-daniel- skrev:Man har alltså budgeterat med kvartsfinalspel (det har man väl inte gjort tidigare, eller är jag ute och cyklar)? Ekonomin låter allt annat än bra.
Det går bra nu.
Gäller bara att hålla sig kvar.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
2 timmar och tjugo minuter på dig Järlan. Annars har du samma popularitetsvärde som Tolsa. Hur känns det?
Å andra sidan finns det någon som vill spela i det här laget? Håller inte upp handen alls. Lirar hellre med glada Hudik där det åtminstone finns någon form av talang....
Å andra sidan finns det någon som vill spela i det här laget? Håller inte upp handen alls. Lirar hellre med glada Hudik där det åtminstone finns någon form av talang....
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
Vågar inte ens tänka tanke på KS. Kan inte. Vill inte. Orkar inte.BOMBOM BOUCHARD skrev:Åja, fem kvalseriematcher på Hovet borde vara lika mycket värt som två slutspelsmatcher?-daniel- skrev:Man har alltså budgeterat med kvartsfinalspel (det har man väl inte gjort tidigare, eller är jag ute och cyklar)? Ekonomin låter allt annat än bra.
Det går bra nu.
Gäller bara att hålla sig kvar.
Känner mig död inombords just nu.
-
Kan bara instämma...TROLLA FÖR FAN!Nummer19 skrev:
Trolla nu Järlan!
OT: Haha skönt att min polare sitter i bakrunden...
Om det inte kommer några nyförvärv idag så är det någon som bör avrättas, helt seriöst.