Cred till hemsidan!
Re: Cred till hemsidan!
Extremt bra intervjuv med Kyle, gillade den skarpt.
Intressant att få se vad han gjorde innan han kom till Djurgården 2009. Bra jobbat!
Intressant att få se vad han gjorde innan han kom till Djurgården 2009. Bra jobbat!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skitbra inslag om Challe (bakom kulisserna). Tack för det! Tycker fler borde berömma er när ni gör något bra. Det här får fem plus av mig iaf! Challe <3
Jag gillade också bakom kulisserna på Challes dag. Skönt flyt i hela inslaget. Bra gjort!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Riktigt bra att nyheten om #78 kom ut på vår sida snabbt. Tackar!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Detta skrevs på mrmadhawk-bloggen.Samtidigt passar jag på att ta död på ryktena som uppstod i lördags. Det var nog på Djurgårdens forum det tog fart. Detta med att Linus Klasen är aktuell för Djurgården.
Jag har frågat Nyman rakt av, öga mot öga.
- Bullshit! Finns inte på världskartan, det kan jag lova, sa Nyman kring det ryktet.
DIF-forumet måste vara sveriges mest omnämnda hockeyforum i media! Vi är bäst.
Hahahahahaha!pulverapa skrev:Detta skrevs på mrmadhawk-bloggen.Samtidigt passar jag på att ta död på ryktena som uppstod i lördags. Det var nog på Djurgårdens forum det tog fart. Detta med att Linus Klasen är aktuell för Djurgården.
- Bullshit! Finns inte på världskartan, det kan jag lova, sa Nyman kring det ryktet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det skrevs på hans blogg och togs därför upp här. Inte tvärtom.pulverapa skrev:Detta skrevs på mrmadhawk-bloggen.Samtidigt passar jag på att ta död på ryktena som uppstod i lördags. Det var nog på Djurgårdens forum det tog fart. Detta med att Linus Klasen är aktuell för Djurgården.
Expert.
Tränarbytet hade i alla fall en positiv effekt (antar jag). Högst antal besökare på forumet under en och samma tidpunk idag.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Det verkar som att sidans kreativa ådra vaknat! Har ni ny-rekryterat eller gett folk en "to-do-list-or-you're-fired"?
Bra jobb i alla fall! Mera!
- antti-pekka
- Medlem: Ja, ständig medlem
Gillar man omröstningar, uppmaningar att skänka pengar och att köpa biljetter har man i alla fall kommit rätt!Magnutz skrev:Det verkar som att sidans kreativa ådra vaknat! Har ni ny-rekryterat eller gett folk en "to-do-list-or-you're-fired"?
Nu är du väl lite trångsynt. Det har ju varit flertalet nyheter om träningar och upplägg, bättre lite roligare DIF-tv inslag, busungar på uterink och annat. Förut var det inga nyheter whatsoever trots förluster eller vinster.antti-pekka skrev:Gillar man omröstningar, uppmaningar att skänka pengar och att köpa biljetter har man i alla fall kommit rätt!Magnutz skrev:Det verkar som att sidans kreativa ådra vaknat! Har ni ny-rekryterat eller gett folk en "to-do-list-or-you're-fired"?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Exakt. Omröstningar och klockmaster-tävlingar är anus. Det är reportagen och intervjuerna och allt sånt jag gillar!seppuko skrev:Nu är du väl lite trångsynt. Det har ju varit flertalet nyheter om träningar och upplägg, bättre lite roligare DIF-tv inslag, busungar på uterink och annat. Förut var det inga nyheter whatsoever trots förluster eller vinster.antti-pekka skrev:Gillar man omröstningar, uppmaningar att skänka pengar och att köpa biljetter har man i alla fall kommit rätt!Magnutz skrev:Det verkar som att sidans kreativa ådra vaknat! Har ni ny-rekryterat eller gett folk en "to-do-list-or-you're-fired"?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
antti-pekka har ju rätt.Magnutz skrev:Exakt. Omröstningar och klockmaster-tävlingar är anus. Det är reportagen och intervjuerna och allt sånt jag gillar!seppuko skrev:Nu är du väl lite trångsynt. Det har ju varit flertalet nyheter om träningar och upplägg, bättre lite roligare DIF-tv inslag, busungar på uterink och annat. Förut var det inga nyheter whatsoever trots förluster eller vinster.antti-pekka skrev:Gillar man omröstningar, uppmaningar att skänka pengar och att köpa biljetter har man i alla fall kommit rätt!Magnutz skrev:Det verkar som att sidans kreativa ådra vaknat! Har ni ny-rekryterat eller gett folk en "to-do-list-or-you're-fired"?
Det är ju i stort sätt bara uppmaningar om att skänka pengar/köpa biljetter samt omröstningar. Ser ingen stor skillnad på hur det är nu mot hur det var innan. Lite mer DIFTV kanske, vilket ju såklart är positivt.
När ska DIF anställa en grupp som endast jobbar med hemsidan?
DIF!
Ja, när..
Det jag menade var att det på senaste tiden blivit mer "äkta" grejer. Bildserier, reportage, DIFTV. Sen har väl kvallen vart sådär. Bättre än "Talangfabriken" - men klart är ju att ett aktivt dedikerat team vore att önska. Universitets/högskola-studenter vore ju fint. Kanske folk från filmutbildningar etc.
Det har blivit bättre, det var min åsikt.
(Hatar inte "Talangfabriken" jag gillar den inte bara. Den är bra skriven. Språket etc, men inte my cup of tea. Menar inget illa.)
Det jag menade var att det på senaste tiden blivit mer "äkta" grejer. Bildserier, reportage, DIFTV. Sen har väl kvallen vart sådär. Bättre än "Talangfabriken" - men klart är ju att ett aktivt dedikerat team vore att önska. Universitets/högskola-studenter vore ju fint. Kanske folk från filmutbildningar etc.
Det har blivit bättre, det var min åsikt.

(Hatar inte "Talangfabriken" jag gillar den inte bara. Den är bra skriven. Språket etc, men inte my cup of tea. Menar inget illa.)
Jag hatar inte "Talangfabriken" eller personerna bakom artiklarna. Jag gillar helt enkelt inte artiklarna, precis som jag inte gillar "Gladiatorerna" eller "Melodifestivalen" eller "internationell fotboll" (för att det filmas så in i helvete överallt). Det är en personlig smak. "Talangfabriken"-artiklarna är välskrivna och fotona är fina och vältagna. Att jag personligen inte gillar dem betyder inte att jag hatar dem eller skaparna eller att de är dåliga för den delen.
Det jag ibland gör är: Uttrycker mig klumpigt och väldigt hårt. Oftast ligger det väl andra saker bakom en post när detta händer som får mig att vara långt mer frän/onyanserad än vad situationen kräver. Detta är ingen ursäkt, jag vet, men en förklaring.
Fortsätt gärna med "Talangfabriken" och jag lovar att inte "hata" den. Gillar jag den inte får jag skrika det i en påse om jag känner för att vädra detta.
Så. jag ber om ursäkt för min elakhet/klumpighet/dumhet/ynkedom.
Jag gillar fortsatt att det blivit mer aktion på info/nyheter från DIF Hockey.
Det jag ibland gör är: Uttrycker mig klumpigt och väldigt hårt. Oftast ligger det väl andra saker bakom en post när detta händer som får mig att vara långt mer frän/onyanserad än vad situationen kräver. Detta är ingen ursäkt, jag vet, men en förklaring.
Fortsätt gärna med "Talangfabriken" och jag lovar att inte "hata" den. Gillar jag den inte får jag skrika det i en påse om jag känner för att vädra detta.
Så. jag ber om ursäkt för min elakhet/klumpighet/dumhet/ynkedom.
Jag gillar fortsatt att det blivit mer aktion på info/nyheter från DIF Hockey.