Hardy Nilsson sparkad!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Stadion
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hardy Nilsson sparkad!

Inlägg av Stadion »

Du är medveten om att Anders Forsberg har kontrakt över nästa säsong också? Annars håller jag med dig om han vore ett jäkligt bra alternativ.

Att Challe "tog" Modo till kvalserien har jag aldrig påstått att det är att lyckas men däremot tog han Timrå till 3st raka slutspel med ganska så begränsat spelarmatrial.
Hur många slutspel efter Challe slutade har Timrå spelat efter det?

Montèn...
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Styrkan hos Challe sägs ju lika i matchcoachingen. Medan den dagliga verksamheten sägs vara ett skämt typ. Men där borde Zabel ha koll?
Expert.
kalle99

Inlägg av kalle99 »

Stadion skrev:Du är medveten om att Anders Forsberg har kontrakt över nästa säsong också? Annars håller jag med dig om han vore ett jäkligt bra alternativ.

Att Challe "tog" Modo till kvalserien har jag aldrig påstått att det är att lyckas men däremot tog han Timrå till 3st raka slutspel med ganska så begränsat spelarmatrial.
Hur många slutspel efter Challe slutade har Timrå spelat efter det?

Montèn...

Sorry om jag missat Anders kontraktsläge. Tyckte mig minnas att han skrev på för två år med Skellefteå. Då måste DIF börja uppvakta Anders redan nu eftersom Challes kontrakt var på ett år (eller har jag fel igen ? )
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson

Det ska göra ont att möta Djurgården :

http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

SirDIFalot skrev:Styrkan hos Challe sägs ju lika i matchcoachingen. Medan den dagliga verksamheten sägs vara ett skämt typ. Men där borde Zabel ha koll?
Enligt Sportbladet så kommer Bäcklin att ha hand om isträningarna:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4292316.ab
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Edin skrev:
SirDIFalot skrev:Styrkan hos Challe sägs ju lika i matchcoachingen. Medan den dagliga verksamheten sägs vara ett skämt typ. Men där borde Zabel ha koll?
Enligt Sportbladet så kommer Bäcklin att ha hand om isträningarna:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4292316.ab
Jävligt spännande.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Förresten - TACK SOM FAN FÖR ALLT HARDY!

Lätt att bara grämas över pågående säsong, men faktum är att du gjort tre fantastiska år här, ett mindre bra och ett uselt. Mäste väl ändå landa i ett slutbetyg på VG+. Inte många som lyckas med det.
Säg den glädje som varar
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

DIF_Soldier skrev:Förresten - TACK SOM FAN FÖR ALLT HARDY!

Lätt att bara grämas över pågående säsong, men faktum är att du gjort tre fantastiska år här, ett mindre bra och ett uselt. Mäste väl ändå landa i ett slutbetyg på VG+. Inte många som lyckas med det.
Håller helt med.

Tack för allt Hardy, och lycka till i framtiden!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Challe har mycket att bevisa som tränare. Vet inte, men jag tror många är mer lyckliga för att det är personen Challe som kritat på och inte tränaren Challe.

Vad har han åstakommit som tränare som gör en del övertygade?
Ser inget märkvärdigt med att ta Timrå till slutspel, de var ett stabilt slutspelslag under en rad år. Svackan började ju med Challe vid rodret.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
Challe har mycket att bevisa som tränare. Vet inte, men jag tror många är mer lyckliga för att det är personen Challe som kritat på och inte tränaren Challe.

Ser inget märkvärdigt med att ta Timrå till slutspel, de var ett stabilt slutspelslag under en rad år. Svackan började ju med Challe vid rodret.
Jag ville verkligen inte ha in Challe. Men man visste ju att det skulle bli så och det är väl bara gilla läget.
Expert.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

SirDIFalot skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:

Jag ville verkligen inte ha in Challe. Men man visste ju att det skulle bli så och det är väl bara gilla läget.
Ja, vi har väl skrivit i stadgarna att det i första hand ska rekryteras Stockholmare och gärna med Djurgårdshjärta.
Gav oss guldet 1989, men tiderna har förändrats.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skriv svar