Men Carlsson spelar så det kan väl inte stämma?Äppelmos skrev:Eller så har en engagerad tränare satt han på bänken för han SUGER!crike skrev:Är vi helt säkra på anledningen till att MT är borta? Jag sitter här och hoppas på att han håller på och packar sin resväska och är på g till Tyskland eller något annat central-europeiskt land.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Varför skulle det bli Hynning om vi letar en center och inte en forward? Var ju därför Linkan nobbades.
Expert.
Fast Carlsson har ju ändå varit mycket bättre än tjockis-Matte den senaste tiden.mb81 skrev:Men Carlsson spelar så det kan väl inte stämma?Äppelmos skrev:Eller så har en engagerad tränare satt han på bänken för han SUGER!crike skrev:Är vi helt säkra på anledningen till att MT är borta? Jag sitter här och hoppas på att han håller på och packar sin resväska och är på g till Tyskland eller något annat central-europeiskt land.
Outgrundliga äro Järlans vägarSirDIFalot skrev:Varför skulle det bli Hynning om vi letar en center och inte en forward? Var ju därför Linkan nobbades.

Det jag vill se i kväll är 3p och:

- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Va snackar du om? Hur kan man ens gemföra 2 så fruktansvärt dåliga ishockeyspelare med varandra, ingen kan vara ''mycket'' bättre en någon då båda är totalt odugliga..lajjnus skrev:Fast Carlsson har ju ändå varit mycket bättre än tjockis-Matte den senaste tiden.mb81 skrev:Men Carlsson spelar så det kan väl inte stämma?Äppelmos skrev:Eller så har en engagerad tränare satt han på bänken för han SUGER!crike skrev:Är vi helt säkra på anledningen till att MT är borta? Jag sitter här och hoppas på att han håller på och packar sin resväska och är på g till Tyskland eller något annat central-europeiskt land.
Den ena är fet och slö den andra är vek och rädd och låtsas snabb, typ!!
Båda borde väck, helst ikväll.
Spela fult
Sluta jinxa!!!!Äppelmos skrev:Det jag vill se i kväll är 3p och:
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Haha, det har du rätt i. Får hoppas på att Zabbe har koll på grejjerna!diftobbe89 skrev:Va snackar du om? Hur kan man ens gemföra 2 så fruktansvärt dåliga ishockeyspelare med varandra, ingen kan vara ''mycket'' bättre en någon då båda är totalt odugliga..lajjnus skrev:Fast Carlsson har ju ändå varit mycket bättre än tjockis-Matte den senaste tiden.mb81 skrev:Men Carlsson spelar så det kan väl inte stämma?Äppelmos skrev:Eller så har en engagerad tränare satt han på bänken för han SUGER!crike skrev:Är vi helt säkra på anledningen till att MT är borta? Jag sitter här och hoppas på att han håller på och packar sin resväska och är på g till Tyskland eller något annat central-europeiskt land.
Den ena är fet och slö den andra är vek och rädd och låtsas snabb, typ!!
Båda borde väck, helst ikväll.
- Christopher J
Sitter bara och väntar på rubriken "Fredrik Bremberg återvänder till Djurgården", har också haft den känslan hela dagen. Tror det finns en chans.
Men vad är grejen att försöka på kontrakterade spelare?, måste ju finnas några bra kontraktslösa. Eller just det, det finns ju en anledning till att dem är kontraktslösa enligt järlan. Därför han försöker på kontrakterade spelare.
Men vad är grejen att försöka på kontrakterade spelare?, måste ju finnas några bra kontraktslösa. Eller just det, det finns ju en anledning till att dem är kontraktslösa enligt järlan. Därför han försöker på kontrakterade spelare.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Linkan, JA TACK!!Christopher J skrev:Sitter bara och väntar på rubriken "Fredrik Bremberg återvänder till Djurgården", har också haft den känslan hela dagen. Tror det finns en chans.
Men varför skulle Timrå släppa Linkan inför kvalserien?
Någon som vet?
De matcher jag sett matcher (mest höjdpunkter) har Linkan stått för det mesta i offensiv väg.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4292310.abBOMBOM BOUCHARD skrev:Linkan, JA TACK!!Christopher J skrev:Sitter bara och väntar på rubriken "Fredrik Bremberg återvänder till Djurgården", har också haft den känslan hela dagen. Tror det finns en chans.
Någon som vet?
De matcher jag sett matcher (mest höjdpunkter) har Linkan stått för det mesta i offensiv väg.
Men Timrå har inte betalat ut full lön till Bremberg, något som gjort det möjligt för Bremberg att annullera kontraktet. Han bjöds ut till Djurgården, som ett tag var intresserade, men till slut valde att tacka nej.
Djurgården vill värva en utpräglad center i stället för Bremberg, som gjort flest poäng i elitseriens historia, 581.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Christopher J
BOMBOM BOUCHARD skrev:Linkan, JA TACK!!Christopher J skrev:Sitter bara och väntar på rubriken "Fredrik Bremberg återvänder till Djurgården", har också haft den känslan hela dagen. Tror det finns en chans.
Någon som vet?
Stod i sportbladet att Timrå erbjöd Linkan för en vecka sedan, men järlan tackade nej för att han istället ville ha en center.
Han tänkte givetvis fel, då Linkan gör centrarna bra.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Åfan, det har jag helt missat. Hoppade en del sidor i denna tråd med denna Klasenhärva som pågick ett antal sidor.Jim Morrison skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4292310.abBOMBOM BOUCHARD skrev:Linkan, JA TACK!!Christopher J skrev:Sitter bara och väntar på rubriken "Fredrik Bremberg återvänder till Djurgården", har också haft den känslan hela dagen. Tror det finns en chans.
Någon som vet?
Men Timrå har inte betalat ut full lön till Bremberg, något som gjort det möjligt för Bremberg att annullera kontraktet. Han bjöds ut till Djurgården, som ett tag var intresserade, men till slut valde att tacka nej.
Djurgården vill värva en utpräglad center i stället för Bremberg, som gjort flest poäng i elitseriens historia, 581.
Orkade inte läsa igenom allt. Hade inte rökt på lika hårt som en del andra som verkade ha en helnatt här på forumet.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Njae. När Linkan spelar får centern hålla ett extra öga bakåt då det inte direkt förekommar någon monster-backchecking. Men den andra forwarden Linkan spelar med brukar öka antalet poäng kraftigt.Christopher J skrev:BOMBOM BOUCHARD skrev:Linkan, JA TACK!!Christopher J skrev:Sitter bara och väntar på rubriken "Fredrik Bremberg återvänder till Djurgården", har också haft den känslan hela dagen. Tror det finns en chans.
Någon som vet?
Stod i sportbladet att Timrå erbjöd Linkan för en vecka sedan, men järlan tackade nej för att han istället ville ha en center.
Expert.
Fast då var ju iofs fortfarande Hardy med i bilden.....Christopher J skrev:BOMBOM BOUCHARD skrev:Linkan, JA TACK!!Christopher J skrev:Sitter bara och väntar på rubriken "Fredrik Bremberg återvänder till Djurgården", har också haft den känslan hela dagen. Tror det finns en chans.
Någon som vet?