Stulle skrev:Det enda jag kan hitta av Tyler Plante är när han blir spöad av Tim Spencer och filmar till sig en utvisning. Någon annan som har nåt?
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
I så fall är det en stor skandal eftersom man nekat Bremberg med orden "vi behöver en center".Fiskmaesen skrev:Vilket jävla antiklimax det skulle vara om det ända vi lyckas göra i denna krissituation är att värva en petad målvakt från Mora.
Ge oss något att hoppas på nu...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Herregud, verkligen det klubben behöver... en viftande målvakt. Jag kan faktiskt inte sluta skratta.sensei skrev:Plante välkomnas med öppna armar av mig i alla fall, då oddsen för golie-fight går upp ganska väsentligt. I alla fall om man baserar ens uppfattning av matrial på utube..
Vore häftigt att uppleva det på riktigt, har aldrig sett det live ens i NHL.

Jag har sagt det förut utan att få någon respons. Men om vi nu letar center så blir man ju lite nyfiken på Zigomanis, som är fast i AHL. Är det inget att kolla upp? Åtminstone for fun...
Vi kan inte ta in fler transatlanter, eller har Zigomanis dubbelpass?
Och sjung när det går snett.
Ja, han är grek.Löken skrev:Vi kan inte ta in fler transatlanter, eller har Zigomanis dubbelpass?
-
Tvivlar på att Zigomanis vill flytta på sig efter den säsong han hittills har presterat.
Ass. kapten och 0.95 i snitt P/match.
Skulle han vara intresserad av att komma tillbaka till Djurgården så skulle det verkligen vara en förstärkning tror jag dessutom vinner han massor med tekningar.
En kedja med Zibanejad-Zigomanis-Åberg tror jag verkligen inte skulle göra bort sig.
Skulle han vara intresserad av att komma tillbaka till Djurgården så skulle det verkligen vara en förstärkning tror jag dessutom vinner han massor med tekningar.
En kedja med Zibanejad-Zigomanis-Åberg tror jag verkligen inte skulle göra bort sig.
Jaaaaa målvakt är prio ett nu, helvetes fan. Värva någon "Bra" center och ingen avdankad som väntar in lönen, tack.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- Datsyuk_13
Min spontana magkänsla/förhoppning är att DIF redan har gjort klart med en spelare (minst), men att man - av hänsyn till att man vill låta laget fokusera fullt ut på matchen mot Modo - medvetet väljer att presentera honom först EFTER kvällens match.
Återstår dock att se...
Återstår dock att se...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Nervositeten flödar hettan stiger och man börjar äta en massa skit.. Vilken tur då att jag va nyttig å klämde i mig en burk champinjoner jag hittade i skåpet.. haha 

Time is running out... 

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Nu var inte frågan i mitt inlägg Vad behöver verkligen klubben, utan jag konstaterade bara fromt att mina chanser att få se lite heta gruff ökar.-daniel- skrev:Herregud, verkligen det klubben behöver... en viftande målvakt. Jag kan faktiskt inte sluta skratta.sensei skrev:Plante välkomnas med öppna armar av mig i alla fall, då oddsen för golie-fight går upp ganska väsentligt. I alla fall om man baserar ens uppfattning av matrial på utube..
Vore häftigt att uppleva det på riktigt, har aldrig sett det live ens i NHL.
Tja, vem vet, det kanske är precis det övriga spelare behöver när jag tänker efter.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
ZZ-top linan.Stavhoppet skrev:Tvivlar på att Zigomanis vill flytta på sig efter den säsong han hittills har presterat.
Med Zabel i båset. Herregud, kan det bli bättre.
-
-daniel- skrev:ZZ-top linan.Stavhoppet skrev:Tvivlar på att Zigomanis vill flytta på sig efter den säsong han hittills har presterat.
Med Zabel i båset. Herregud, kan det bli bättre.
Zackrisson istället för Åberg. Zigomanis-Zibanejad-Zackrisson
... DÄR gav jag upp.
Fortsätt uppdatera, härliga krigare! Men jag får bannor av chiefen.
Visar DIF samma kämpaglöd monumentale mot Modo ikväll som ni visar/har visat på detta forum senaste dagarna så har vi säsongens tre säkraste poäng bärgade vid niotiden ikväll.
Fortsätter de sen kämpa såsom ni gör, resten av säsongen, så tror jag på semifinal.
Fortsätt uppdatera, härliga krigare! Men jag får bannor av chiefen.
Visar DIF samma kämpaglöd monumentale mot Modo ikväll som ni visar/har visat på detta forum senaste dagarna så har vi säsongens tre säkraste poäng bärgade vid niotiden ikväll.
Fortsätter de sen kämpa såsom ni gör, resten av säsongen, så tror jag på semifinal.
Aqualung!