-daniel- skrev:Jag tror hela styrelsen anser att det skulle vara ett misslyckande om man plockar tillbaka Linkan, nu kan man inte det för då skulle det kännas som att den nyss kickade coachen var den som fick styra & ställa allt (dvs klubben visade ingen pondus). Handlar om prestige.
Är vad jag personligen tror...
Klåpare.
Är verkligen inte läge att prioritera sin personliga stolthet eller snacka prestige i nuläget. Överleva eller dö? Så enkelt är det. Men skulle inte förvåna mig om du har rätt!
Jag håller med dig, men tror det finns risk att det resoneras som ovan. Tror också de får för sig att "spelarna kommer slappna av och tro att Linkan ordnar allt ifall vi signar honom", och att man inte vill riskera den fantastiska (...) arbetsmoralen i gruppen.
Men i det utsatta läget som vi finns i så är det ju som sagt inget snack. Ta en chansning om man nu anser att det är det. Kan inte bli sämre. Omöjligt.
Jag känner även så här. Bara för att vi tar in en spelare till så blir inte hela laget bättre utan jag tror att det är Hardy som har satt stopp fr oss, att han har slut på idéer osv. Spelarna försöker nog, iaf dom flesta men dom har ingen idé om hur dom skall spela för att tränarna kört fast!
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Äppelmos skrev:Är det inte lite för tyst just nu?
Oroväckande tyst...
Lungnet före stormen.
"Jan Järlefeldt lyckades övertala New Jersey Devils att det blir bättre för Josefsson om han får komma tillbaka efter sin skada hemma i sverige och komma i form än att hafsa runt i AHL, så Josefsson förstärker nu DIF i det sista 13 matcherna av säsongen"
Oroväckande tyst...
Lungnet före stormen.
"Jan Järlefeldt lyckades övertala New Jersey Devils att det blir bättre för Josefsson om han får komma tillbaka efter sin skada hemma i sverige och komma i form än att hafsa runt i AHL, så Josefsson förstärker nu DIF i det sista 13 matcherna av säsongen"
SKÄMTAR DU? :O
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Oroväckande tyst...
Klart, vi är mitt under Järlans dagliga överlappning, lunch - bingoturnering. Vad väntar vi oss? Att Järlefeldt ska jobba sig in i en depression såhär vid månadsskiftet, långt kvar till nästa morot, det vill säga löning!