Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Enligt en källa så skall det hända ngt imorgon, vill inte nämna namn då jag personligen inte vet om det stämmer eller ej men en C uppges vara klar! (lovar inget)
LETS ALL DO THE CHIBSA
Grejen är den att Linkan har varit för dålig på slutet i Timrå. Han har sett ointresserad ut. Men det vet vi ju alla, att sådana perioder har vår kära # 23... snart når han formtoppen igen... lagom till matcherna mot DIF i Kvalserien kanske.Bjurre skrev:Undrar hur mycket tålamod Linkan har. Han har blivit pissad på nu flera gånger av DIF.
Snart kommer det väl upp på ab Fredrik Bremberg till Aik.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Säg namnet. Det visar sig ju imorgon om det stämmer eller ej i alla fall.Hompa1891 skrev:Enligt en källa så skall det hända ngt imorgon, vill inte nämna namn då jag personligen inte vet om det stämmer eller ej men en C uppges vara klar! (lovar inget)
x+y=ingen Linkan alltså.kaminor skrev:Det här tyder ju i på att det inte var Hardy som sa nej sist, utan snarare vår sportchef till tomte.
Hur man får detta till att Hardy ville ha Linkan förstår jag inte.
Så ser han ut om han INTE spelar i Djurgårn det är ju det som är problemet...Mäklaren skrev:Grejen är den att Linkan har varit för dålig på slutet i Timrå. Han har sett ointresserad ut. Men det vet vi ju alla, att sådana perioder har vår kära # 23... snart når han formtoppen igen... lagom till matcherna mot DIF i Kvalserien kanske.Bjurre skrev:Undrar hur mycket tålamod Linkan har. Han har blivit pissad på nu flera gånger av DIF.
Snart kommer det väl upp på ab Fredrik Bremberg till Aik.
Han är Djurgårdare och jag menar, hur lätt är det då att spela för nått annat lag?
Tycker jävligt synd om honom bara...
Malkin?Hompa1891 skrev:Enligt en källa så skall det hända ngt imorgon, vill inte nämna namn då jag personligen inte vet om det stämmer eller ej men en C uppges vara klar! (lovar inget)
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Eller hur, hjälp dina Djurgårdsbröder i dessa tider och säg namnet bara.kaminor skrev:Säg namnet. Det visar sig ju imorgon om det stämmer eller ej i alla fall.Hompa1891 skrev:Enligt en källa så skall det hända ngt imorgon, vill inte nämna namn då jag personligen inte vet om det stämmer eller ej men en C uppges vara klar! (lovar inget)
Järlan är väl med på mötet? Eller?pulverapa skrev:Drog iväg ett mail till Janne Järlefelt. Det här håller inte... Jag ska gå på mötet på onsdag och kräva hans avgång om detta stämmer. Synd att han inte medverkar på mötet.
Ja, lite så känner jag också. Det är därför jag inte hetsar upp mig så mycket, Linkan har ju inte varit helt lysande i Timrå, men samtidigt så vet man ju att han aldrig gjort någon större succé i någon annan svensk klubb än Djurgården...Mäklaren skrev: Grejen är den att Linkan har varit för dålig på slutet i Timrå. Han har sett ointresserad ut. Men det vet vi ju alla, att sådana perioder har vår kära # 23... snart når han formtoppen igen... lagom till matcherna mot DIF i Kvalserien kanske.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Nä, inte bara Hardy som INTE ville ha Linkan då. Utan även Järlan.AMMC skrev:x+y=ingen Linkan alltså.kaminor skrev:Det här tyder ju i på att det inte var Hardy som sa nej sist, utan snarare vår sportchef till tomte.
Hur man får detta till att Hardy ville ha Linkan förstår jag inte.
Annars har det ju ibland låtit som att det är Hardy som lagt in veto. Det stämmer uppenbarligen inte.
Detta måste vara sant. med dagens "förvärv/aktioner", är det omöjligt att det inte händer något.Hompa1891 skrev:Enligt en källa så skall det hända ngt imorgon, vill inte nämna namn då jag personligen inte vet om det stämmer eller ej men en C uppges vara klar! (lovar inget)
Vad har du rökt? Det här är Djurgårdens IF. Vi värvar inte. Vi ska vända på skeppet med laget vi har. Vi viker oss inte.Hompa1891 skrev:Enligt en källa så skall det hända ngt imorgon, vill inte nämna namn då jag personligen inte vet om det stämmer eller ej men en C uppges vara klar! (lovar inget)
Jaha, ja det låter ju grymt bra, om han håller sig hel.Hompa1891 skrev:http://eliteprospects.com/player.php?player=4701
Edit: Men det funkar ju inte, vi har två transatlanter redan.

Senast redigerad av kaminor den 2012-01-30 23:43:55, redigerad totalt 1 gånger.
Inte möjlig tack vare JJHompa1891 skrev:http://eliteprospects.com/player.php?player=4701
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Är du seriös nu eller? Vad hände med icke-eu platserna?Hompa1891 skrev:http://eliteprospects.com/player.php?player=4701