Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- Jim Morrison
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Får vi inte in en TOPPSPELARE inom 24 timmar (deadline) efter detta så hoppas jag att äckliga järlefelt medverkar på mötet på onsdag. Fy. Fan.
Ni får naturligtvis tycka att Janne J gör fel, men personangrepp ej accepterat beteende. Fortsatta påhopp kommer att raderas. //MOD.
Ni får naturligtvis tycka att Janne J gör fel, men personangrepp ej accepterat beteende. Fortsatta påhopp kommer att raderas. //MOD.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Men är detta ett jävla skämt!?
Fan, där satt man i JUNI 2011 PÅ INFOMÖTET och påpekade att vi saknar en toppcenter. Nu är det mindre än 24 timmar kvar och man kommer på att man behöver en center och SKITER i Linkan?
Värva Linkan nu för i helvete, DET FINNS INGA JÄVLA CENTRAR NU. SPECIELLT EFTERSOM VI FYLLDE EU-KVOTEN MED EN RESERVMÅLVAKT..............................
Fan, där satt man i JUNI 2011 PÅ INFOMÖTET och påpekade att vi saknar en toppcenter. Nu är det mindre än 24 timmar kvar och man kommer på att man behöver en center och SKITER i Linkan?
Värva Linkan nu för i helvete, DET FINNS INGA JÄVLA CENTRAR NU. SPECIELLT EFTERSOM VI FYLLDE EU-KVOTEN MED EN RESERVMÅLVAKT..............................
Senast redigerad av pulverapa den 2012-01-30 23:26:38, redigerad totalt 2 gång.
Om detta nu stämmer så är det en stor skandal. Linkan skulle faktiskt kunna tillföra en hel del i det här laget. Han har inte samma tramp längre, men i PP är han fortfarande en av Seriens bästa spelare.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Vi skulle behöva någon som kan göra poäng! Linkan? Pfft. Han passar inte in i lagbygget...
Om man nu verkligen får in en center i VÄRLDSKLASS kan jag kanske (inte riktigt) acceptera det. Grejen är ju bara att Järlan inte kommer hitta en toppcenter. Att då nobba Linkan IGEN är fan det sjukaste jävla tjänstefelet i mannaminne. Då måste ropen skalla på extramötet - "AVGÅ JANNE!". FAN, vad lack jag är.
(om Ros nu har rätt)
Om de märker att ingen center blir tillgänglig borde ju Linkan med all rimlighet åter bli aktuell.
(om Ros nu har rätt)
Om de märker att ingen center blir tillgänglig borde ju Linkan med all rimlighet åter bli aktuell.
Om vi behöver nått så är det ju Linkan!
Vårat uddlösa PP skulle lyftas rejält av honom, se bara matchen idag som Brynäs vinner med en man mer på isen..
Sen ska man komma ihåg att Linkan höll oss kvar i fin rummet innan Hardy kom...
Skandal om det är sant!!
Vårat uddlösa PP skulle lyftas rejält av honom, se bara matchen idag som Brynäs vinner med en man mer på isen..
Sen ska man komma ihåg att Linkan höll oss kvar i fin rummet innan Hardy kom...
Skandal om det är sant!!
Det här tyder ju i på att det inte var Hardy som sa nej sist, utan snarare vår sportchef till tomte.
kaminor skrev:Det här tyder ju i på att det inte var Hardy som sa nej sist, utan snarare vår sportchef till tomte.
Eller snarare vår tomte till sportchef

Absobalut sa Bill!Staten skrev:kaminor skrev:Det här tyder ju i på att det inte var Hardy som sa nej sist, utan snarare vår sportchef till tomte.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Om detta stämmer så...kommer dem ens att våga ha det där mötet då?
Staten skrev:kaminor skrev:Det här tyder ju i på att det inte var Hardy som sa nej sist, utan snarare vår sportchef till tomte.
Haha, ja, korrekt. Jag är så arg att jag inte kan skriva riktigt...
Drog iväg ett mail till Janne Järlefelt. Det här håller inte... Jag ska gå på mötet på onsdag och kräva hans avgång om detta stämmer. Synd att han inte medverkar på mötet.
Undrar hur mycket tålamod Linkan har. Han har blivit pissad på nu flera gånger av DIF.
Snart kommer det väl upp på ab Fredrik Bremberg till Aik.
Snart kommer det väl upp på ab Fredrik Bremberg till Aik.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
In Järlan we trust!
Ellähh?
Ellähh?
Skeptikern som jag är så ifrågasätter jag även om Ros har frågat DIF nu på senaste tiden eller om hans uttalanden är baserade på tidigare uttalanden om center. Att vi ville ha in en center kom ju upp på tapeten för ganska länge sen menar jag. Nu kanske situationen har förändrats med tanke på att det bara är 24 timmar kvar drygt.
Jag lever på hoppet som ni kanske märker
Jag lever på hoppet som ni kanske märker

Senast redigerad av Stulle den 2012-01-30 23:38:09, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är inte arg, och inte besviken.