Någon som har nån koll på Tyler Plante?
Söker man på youtube får man bara fram massa fight-videos, och på EP står det "Good at keeping his calm in net"
Snacket om Linkan och Fernholm är lite lustigt, för Linkan måste ju logiskt sett vara körd om man inte erbjuder TIK en satans massa kosing för att köpa hans kontrakt (om han ens vore intresserad), och Fernholm tycks många haft "jävla sellout-svikare" inlagt med Ctrl + V hur länge som helst. Hade ju inte tackat nej dock, men inget av dem är rimligt.
SirDIFalot skrev:Tomas Ros @Rosenrasande
Djurgården har tackat nej till Linkan, igen. Mkt synd. #twittpuck
Svar till mig.
Tomas Ros @Rosenrasande
Timrå har inte uppföljt sina åtaganden. Han kan lämna.
Men... fan?!
Avgå Janne
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag skulle också vilja veta om herr Ros fått detta berättat för sig från förstahanskälla eller om det är en helt vanlig "jag skriver saker jag tror stämmer för att göra mig populär bland folk".
Stulle skrev:Jag skulle också vilja veta om herr Ros fått detta berättat för sig från förstahanskälla eller om det är en helt vanlig "jag skriver saker jag tror stämmer för att göra mig populär bland folk".
Ja, jag vågar inte dra några förhastade slutsatser.
Rimligtvis borde väl det här dyka upp i Sportbladet om det är sant? Dvs att Timrå inte betalar ut lönerna till spelarna.