Hardcore

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Drutten skrev:Frågan är väl hur många det är som har problem med detta. Jag tror inte spelarna har det iallafall.
Jag vill i alla fall inte förknippas med eller stå bredvid en kille som om han satte sig ner på drottninggatan och sträckte ut handen skulle få en massa enkronor.
vazze

Inlägg av vazze »

Jojje skrev: Jag vill i alla fall inte förknippas med eller stå bredvid en kille som om han satte sig ner på drottninggatan och sträckte ut handen skulle få en massa enkronor.

Meningsuppbyggnad när det är som bäst!

Men vad vet jag, jag är bara 2:a generationens invandrare.

Men Jojje kan säkert sprida lite ljus om hur HAN, mannen, myten och legenden, kunde skriva detta?

(Obs, historien om lillebror som lånat datorn är för gammal och godtas EJ)
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

vazze skrev: Meningsuppbyggnad när det är som bäst!

Men vad vet jag, jag är bara 2:a generationens invandrare.

Men Jojje kan säkert sprida lite ljus om hur HAN, mannen, myten och legenden, kunde skriva detta?

(Obs, historien om lillebror som lånat datorn är för gammal och godtas EJ)
Läs det långsamt ett par gånger så klarnar det säkert. Trist att det Svenska skolsystemet har misslyckats så pass fatalt med er utomnordiska invandrare.
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Vissa gör det för enkelt för Jojje. Ge han lite motstånd, snälla! Det är inte längre kul att läsa dispyterna när det börjar bli för lätt, ge han något att tugga på istället.
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

Jojje skrev:
Drutten skrev:Frågan är väl hur många det är som har problem med detta. Jag tror inte spelarna har det iallafall.
Jag vill i alla fall inte förknippas med eller stå bredvid en kille som om han satte sig ner på drottninggatan och sträckte ut handen skulle få en massa enkronor.
Det vill inte jag heller, men jämförelsen du gör e ju ganska knäpp tycker jag.

Om fansen skulle vara nakna och odrägliga vill jag inte heller förknippas med dem, men så är ju knappast fallet här.

Jag tror mest att det är du i minoritet som har problem med detta. Om du håller dig till "slipsläktaren" så klarar du dig nog bra.
Ingen seger utan offer
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Självklart sitter jag på långsidan på bästa plats.

Men de skämmer fortfarande ut DIF och jag ogillar dem, även om de inte sitter bredvid mig.
vazze

Inlägg av vazze »

Testa använd fenomenet "," (komma), så kanske din meningsuppbyggnad hamnar i klass med vad du tror att den är.

Du som hackar så mycket på det svenska språk som används här inne, borde ju kunna sätta ett "," i dina meningar?
Eller skall jag skola dig i ditt eget språk också?

Referens: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kommatecken

Lycka till i fortsättningen!
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

vazze skrev:Testa använd fenomenet
Va? :lol:

Ditt inlägg var bland det sämsta jag har sett rent språkligt, så om jag vore du skulle jag inte försöka mästra andra.

Orkar inte ens ta upp alla fel du gjorde.

Anmäl dig...

http://www.skolverket.se/sb/d/389
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

vazze skrev: Du som hackar så mycket på det svenska språk som används här inne, borde ju kunna sätta ett "," i dina meningar?
Du behöver inte ha ett kommatecken mitt i den meningen. :roll:
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Folk som lyckas äga sig själva utan att veta om det är bland de roligaste som finns ;)
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Sluta hacka om hur man formulerar meningar eller stavar o.s.v.

Jag tycker att vi ska fortsätta ämnet "hardcore"

Grabbarna som är så kallade "hardcore" tycker jag inte uppför med gott exempel. På med tröjan!
vazze

Inlägg av vazze »

*gäsp*
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Inlägg av fullfartframaat »

Jojje skrev:
Du förknippas snarare med någon som har en vriden människosyn... och din syn på dina medmänniskor skrämmer mig...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Sluta hakka på mej och Jojjy nu. Visst vi är obekväma för vi säjer vad vi tycker, men det har vi rätt att göra.

Jag stötter Jojjy och han stöttar mig!
isolerad

Inlägg av isolerad »

Bautabröl skrev:Sluta hakka på mej och Jojjy nu. Visst vi är obekväma för vi säjer vad vi tycker, men det har vi rätt att göra.

Jag stötter Jojjy och han stöttar mig!
Det är så fruktansvärt roligt att du och jojje är homies ! :lol:

Jag undrar ifall det är ömsesidigt?

Sen angående bilderna vet jag inte om det är hardcore, snarare tragiskt.
Skriv svar