Jag vill i alla fall inte förknippas med eller stå bredvid en kille som om han satte sig ner på drottninggatan och sträckte ut handen skulle få en massa enkronor.Drutten skrev:Frågan är väl hur många det är som har problem med detta. Jag tror inte spelarna har det iallafall.
Hardcore
Jojje skrev: Jag vill i alla fall inte förknippas med eller stå bredvid en kille som om han satte sig ner på drottninggatan och sträckte ut handen skulle få en massa enkronor.
Meningsuppbyggnad när det är som bäst!
Men vad vet jag, jag är bara 2:a generationens invandrare.
Men Jojje kan säkert sprida lite ljus om hur HAN, mannen, myten och legenden, kunde skriva detta?
(Obs, historien om lillebror som lånat datorn är för gammal och godtas EJ)
Läs det långsamt ett par gånger så klarnar det säkert. Trist att det Svenska skolsystemet har misslyckats så pass fatalt med er utomnordiska invandrare.vazze skrev: Meningsuppbyggnad när det är som bäst!
Men vad vet jag, jag är bara 2:a generationens invandrare.
Men Jojje kan säkert sprida lite ljus om hur HAN, mannen, myten och legenden, kunde skriva detta?
(Obs, historien om lillebror som lånat datorn är för gammal och godtas EJ)
Det vill inte jag heller, men jämförelsen du gör e ju ganska knäpp tycker jag.Jojje skrev:Jag vill i alla fall inte förknippas med eller stå bredvid en kille som om han satte sig ner på drottninggatan och sträckte ut handen skulle få en massa enkronor.Drutten skrev:Frågan är väl hur många det är som har problem med detta. Jag tror inte spelarna har det iallafall.
Om fansen skulle vara nakna och odrägliga vill jag inte heller förknippas med dem, men så är ju knappast fallet här.
Jag tror mest att det är du i minoritet som har problem med detta. Om du håller dig till "slipsläktaren" så klarar du dig nog bra.
Ingen seger utan offer
Testa använd fenomenet "," (komma), så kanske din meningsuppbyggnad hamnar i klass med vad du tror att den är.
Du som hackar så mycket på det svenska språk som används här inne, borde ju kunna sätta ett "," i dina meningar?
Eller skall jag skola dig i ditt eget språk också?
Referens: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kommatecken
Lycka till i fortsättningen!
Du som hackar så mycket på det svenska språk som används här inne, borde ju kunna sätta ett "," i dina meningar?
Eller skall jag skola dig i ditt eget språk också?
Referens: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kommatecken
Lycka till i fortsättningen!
Va?vazze skrev:Testa använd fenomenet

Ditt inlägg var bland det sämsta jag har sett rent språkligt, så om jag vore du skulle jag inte försöka mästra andra.
Orkar inte ens ta upp alla fel du gjorde.
Anmäl dig...
http://www.skolverket.se/sb/d/389
- fullfartframaat
Du förknippas snarare med någon som har en vriden människosyn... och din syn på dina medmänniskor skrämmer mig...Jojje skrev:Jag vill i alla fall inte förknippas med eller stå bredvid en kille som om han satte sig ner på drottninggatan och sträckte ut handen skulle få en massa enkronor.Drutten skrev:Frågan är väl hur många det är som har problem med detta. Jag tror inte spelarna har det iallafall.
Det är så fruktansvärt roligt att du och jojje är homies !Bautabröl skrev:Sluta hakka på mej och Jojjy nu. Visst vi är obekväma för vi säjer vad vi tycker, men det har vi rätt att göra.
Jag stötter Jojjy och han stöttar mig!

Jag undrar ifall det är ömsesidigt?
Sen angående bilderna vet jag inte om det är hardcore, snarare tragiskt.