Det är väl knappast slutsålt? Köp via hemsidan?Rufus skrev:Söker biljett till Brynäs nu på lördag, helst två, i klacken eller Aktiv Sittplats. Skicka PM om du har biljett och inte kan gå.
Biljettråden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
DIF!
http://difhockey.se/biljettkategorier.php?typ=klackRufus skrev:Söker biljett till Brynäs nu på lördag, helst två, i klacken eller Aktiv Sittplats. Skicka PM om du har biljett och inte kan gå.
Sluta snåla. Köp på hemsidan.
Det stod att det bara finns skymd sikt kvar i nyhetsbrevet de skickade ut via mail, så chockad gick jag snabbt in hit då jag helst vill ha biljett på kortsidan. Dock så prövade jag nu att köpa i klacken här på hemsidan, och det funkade. Så biljetten är fixad! 
Annars kan man ju köpa skymd sikt och smyga över till klacken, men man kan aldrig vara säker längre om man blir haffad och blir utkastad med 10 OV's väntandes på en vid utgången...

Annars kan man ju köpa skymd sikt och smyga över till klacken, men man kan aldrig vara säker längre om man blir haffad och blir utkastad med 10 OV's väntandes på en vid utgången...
Vad i helvette, hur kan matchen mot Brynäs mer eller mindre vara slutsåld 4 dagar innan matchen spelas? Har Brynäs någon "supder-duper-trippel-ulitmat-megasatsning" på lördag eller?Rufus skrev:Det stod att det bara finns skymd sikt kvar i nyhetsbrevet de skickade ut via mail, så chockad gick jag snabbt in hit då jag helst vill ha biljett på kortsidan. Dock så prövade jag nu att köpa i klacken här på hemsidan, och det funkade. Så biljetten är fixad!
- -daniel-
När släpps biljetter till sista derbyt? Dvs typ klack & Aktiv Sittplats (och inte sånt som går att köpa via Ticnet).
Nån som vet?
Nån som vet?
Vet att småknattar från DIF med föräldrar kommer att vara där, dom var ca 100 pers. Förmodligen en barn / ungdom satsning igen.Salas skrev:Vad i helvette, hur kan matchen mot Brynäs mer eller mindre vara slutsåld 4 dagar innan matchen spelas? Har Brynäs någon "supder-duper-trippel-ulitmat-megasatsning" på lördag eller?Rufus skrev:Det stod att det bara finns skymd sikt kvar i nyhetsbrevet de skickade ut via mail, så chockad gick jag snabbt in hit då jag helst vill ha biljett på kortsidan. Dock så prövade jag nu att köpa i klacken här på hemsidan, och det funkade. Så biljetten är fixad!
Är inte de redan till försäljning???? I klacken kan man ju i alla fall köpa redan nu. AS vet jag dock inte då det inte finns någon information om det.-daniel- skrev:När släpps biljetter till sista derbyt? Dvs typ klack & Aktiv Sittplats (och inte sånt som går att köpa via Ticnet).
Nån som vet?
http://difhockey.se/biljettkategorier.p ... derbyklack
Söker klackbiljett till på tisdag, ni som har säsongskort men fortfarande strejkar kanske kan höra av sig? Kommer skrika halsen av mig i 60 min som vanligt..
Losing all hope was freedom.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Borde arrangeras resa till Timrå på torsdag. Reseklubben?!?
Hoppas! Är ju sportlov så borde inte vara svårt att fylla 1-2 bussar.Tessan skrev:Borde arrangeras resa till Timrå på torsdag. Reseklubben?!?
Ingen som sitter och trycker på ett gäng biljetter till Modo hemma (vartsomhelst, men helst inne på arenan
) antar jag?

Aqualung!
-
Har 5 st biljetter till matchen mot Modo. Lördag 3 Mars.Zavitz skrev:Ingen som sitter och trycker på ett gäng biljetter till Modo hemma (vartsomhelst, men helst inne på arenan) antar jag?
Sektion A8, Rad 20. Platser 25,26,27,28,29.
Antingen så köper du dom för att gå eller så låter du bli att köpa dom.nishan.alam skrev:Har 5 st biljetter till matchen mot Modo. Lördag 3 Mars.Zavitz skrev:Ingen som sitter och trycker på ett gäng biljetter till Modo hemma (vartsomhelst, men helst inne på arenan) antar jag?
Sektion A8, Rad 20. Platser 25,26,27,28,29.
Helvete vad trött jag blir på dessa.....
- SkönaDjurgårn
Hoppade på tåget till Stockholm för att nu upptäcka att biljetterna är slut - grattis. Får hoppas att hajarna utanför arenan levererar!
-
Vart var det dem tog tag i problemet med att idioter köper biljetter enbart för att sälja dem vidare för att tjäna pengar?
Har för mig att dem rent av gick fram till försäljarna och tog biljetterna med våld. önskar fan att det var så här också
Har för mig att dem rent av gick fram till försäljarna och tog biljetterna med våld. önskar fan att det var så här också
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"