Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Daniel942 »

Rufus skrev:Söker biljett till Brynäs nu på lördag, helst två, i klacken eller Aktiv Sittplats. Skicka PM om du har biljett och inte kan gå.
Det är väl knappast slutsålt? Köp via hemsidan?
DIF!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Rufus skrev:Söker biljett till Brynäs nu på lördag, helst två, i klacken eller Aktiv Sittplats. Skicka PM om du har biljett och inte kan gå.
http://difhockey.se/biljettkategorier.php?typ=klack

Sluta snåla. Köp på hemsidan.
Rufus

Inlägg av Rufus »

Det stod att det bara finns skymd sikt kvar i nyhetsbrevet de skickade ut via mail, så chockad gick jag snabbt in hit då jag helst vill ha biljett på kortsidan. Dock så prövade jag nu att köpa i klacken här på hemsidan, och det funkade. Så biljetten är fixad! :P

Annars kan man ju köpa skymd sikt och smyga över till klacken, men man kan aldrig vara säker längre om man blir haffad och blir utkastad med 10 OV's väntandes på en vid utgången...
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Rufus skrev:Det stod att det bara finns skymd sikt kvar i nyhetsbrevet de skickade ut via mail, så chockad gick jag snabbt in hit då jag helst vill ha biljett på kortsidan. Dock så prövade jag nu att köpa i klacken här på hemsidan, och det funkade. Så biljetten är fixad! :P
Vad i helvette, hur kan matchen mot Brynäs mer eller mindre vara slutsåld 4 dagar innan matchen spelas? Har Brynäs någon "supder-duper-trippel-ulitmat-megasatsning" på lördag eller?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

När släpps biljetter till sista derbyt? Dvs typ klack & Aktiv Sittplats (och inte sånt som går att köpa via Ticnet).

Nån som vet?
MGC

Inlägg av MGC »

Salas skrev:
Rufus skrev:Det stod att det bara finns skymd sikt kvar i nyhetsbrevet de skickade ut via mail, så chockad gick jag snabbt in hit då jag helst vill ha biljett på kortsidan. Dock så prövade jag nu att köpa i klacken här på hemsidan, och det funkade. Så biljetten är fixad! :P
Vad i helvette, hur kan matchen mot Brynäs mer eller mindre vara slutsåld 4 dagar innan matchen spelas? Har Brynäs någon "supder-duper-trippel-ulitmat-megasatsning" på lördag eller?
Vet att småknattar från DIF med föräldrar kommer att vara där, dom var ca 100 pers. Förmodligen en barn / ungdom satsning igen.
Rufus

Inlägg av Rufus »

-daniel- skrev:När släpps biljetter till sista derbyt? Dvs typ klack & Aktiv Sittplats (och inte sånt som går att köpa via Ticnet).

Nån som vet?
Är inte de redan till försäljning???? I klacken kan man ju i alla fall köpa redan nu. AS vet jag dock inte då det inte finns någon information om det.

http://difhockey.se/biljettkategorier.p ... derbyklack
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Söker klackbiljett till på tisdag, ni som har säsongskort men fortfarande strejkar kanske kan höra av sig? Kommer skrika halsen av mig i 60 min som vanligt..
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tessan »

Borde arrangeras resa till Timrå på torsdag. Reseklubben?!?
FFFHTB

Inlägg av FFFHTB »

Tessan skrev:Borde arrangeras resa till Timrå på torsdag. Reseklubben?!?
Hoppas! Är ju sportlov så borde inte vara svårt att fylla 1-2 bussar.
Zavitz

Inlägg av Zavitz »

Ingen som sitter och trycker på ett gäng biljetter till Modo hemma (vartsomhelst, men helst inne på arenan :wink: ) antar jag?
Aqualung!
nishan.alam

Inlägg av nishan.alam »

Zavitz skrev:Ingen som sitter och trycker på ett gäng biljetter till Modo hemma (vartsomhelst, men helst inne på arenan :wink: ) antar jag?
Har 5 st biljetter till matchen mot Modo. Lördag 3 Mars.
Sektion A8, Rad 20. Platser 25,26,27,28,29.
Mash

Inlägg av Mash »

nishan.alam skrev:
Zavitz skrev:Ingen som sitter och trycker på ett gäng biljetter till Modo hemma (vartsomhelst, men helst inne på arenan :wink: ) antar jag?
Har 5 st biljetter till matchen mot Modo. Lördag 3 Mars.
Sektion A8, Rad 20. Platser 25,26,27,28,29.
Antingen så köper du dom för att gå eller så låter du bli att köpa dom.

Helvete vad trött jag blir på dessa.....
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Hoppade på tåget till Stockholm för att nu upptäcka att biljetterna är slut - grattis. Får hoppas att hajarna utanför arenan levererar!
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

Vart var det dem tog tag i problemet med att idioter köper biljetter enbart för att sälja dem vidare för att tjäna pengar?

Har för mig att dem rent av gick fram till försäljarna och tog biljetterna med våld. önskar fan att det var så här också
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Skriv svar