Elitserien 2011/2012
Re: Elitserien 2011/2012
Och där försvann slutspelet.... Läggmatch från SAIKs håll, va fan..
Re: Re: Elitserien 2011/2012
Kval eller no-man's land. Tombolan snurrar.Mash skrev:Och där försvann slutspelet.... Läggmatch från SAIKs håll, va fan..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Blir ju bara värre och värre. Fan va illa att topplagen inte kan hjälpa oss...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Modo äter upp Growl-Ache Lakers. Det seglar trenne skutor på ES-Ocean. Den fjärde sjunker som en jävla sten. Gissa skutorna.
1.
2.
3.
---
4.
Edit: Modo har ett riktigt vackert anfallsspel.. fyfan. Jag är avundsjuk!
Edit2: Vi måste fan lyfta oss 3 nivåer och behålla det lyftet om vi ska undvika kval. Det är vara Timrå som är sämre. Det är fan bara Timrå som är lika bruna.
1.
2.
3.
---
4.
Edit: Modo har ett riktigt vackert anfallsspel.. fyfan. Jag är avundsjuk!
Edit2: Vi måste fan lyfta oss 3 nivåer och behålla det lyftet om vi ska undvika kval. Det är vara Timrå som är sämre. Det är fan bara Timrå som är lika bruna.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Håller med. Dom är sinnessjukt bra. Skulle vara sorgligt att inte se dom i slutspel.Magnutz skrev:Modo har ett riktigt vackert anfallsspel.. fyfan. Jag är avundsjuk!
Avskaffa tre mot tre.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4283747.ab
Målkungen som ska rädda Växjö
Växjö har förhandlat i flera dagar med en toppspelare.
Nu kan Sportbladet avslöja att det handlar om KHL-forwarden Tomas Netik, bäste målskytt i Lev Poprad.
Jag börjar bli less på att se alla andra lag i hela serien värva :/
Målkungen som ska rädda Växjö
Växjö har förhandlat i flera dagar med en toppspelare.
Nu kan Sportbladet avslöja att det handlar om KHL-forwarden Tomas Netik, bäste målskytt i Lev Poprad.
Jag börjar bli less på att se alla andra lag i hela serien värva :/
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
Tycker nog ändå det känns skönt att Växjö torskade den här matchen stort...Modo är för bra för att ligga där nere, Växjö SKA vi ha bakom oss.
Men förvånar mig inte ett dugg att de hugger på Netik... 600k netto för två månaders spel har Edberg råd med.
Men förvånar mig inte ett dugg att de hugger på Netik... 600k netto för två månaders spel har Edberg råd med.
Hörde precis ett rykte av en Växjö-bo som håller på att skrämma skiten ur mig...sen får man se om det stämmer. Ryktet kommer från internet (jo tjenare) och snack på byn. Ska vara starkare än det tidigare Omark-ryktet.
Den norska hobbiten (MZA) ska ha kritat på. Vi kan komma och vifta med en påhittad Klasen men en verklig MZA är några klasser bättre än det.
Den norska hobbiten (MZA) ska ha kritat på. Vi kan komma och vifta med en påhittad Klasen men en verklig MZA är några klasser bättre än det.
- Nummer19
Stämmer nog inte, men vart får växjö alla sina pengar ifrån?crike skrev:Hörde precis ett rykte av en Växjö-bo som håller på att skrämma skiten ur mig...sen får man se om det stämmer. Ryktet kommer från internet (jo tjenare) och snack på byn. Ska vara starkare än det tidigare Omark-ryktet.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Nummer19 skrev:Stämmer nog inte, men vart får växjö alla sina pengar ifrån?crike skrev:Hörde precis ett rykte av en Växjö-bo som håller på att skrämma skiten ur mig...sen får man se om det stämmer. Ryktet kommer från internet (jo tjenare) och snack på byn. Ska vara starkare än det tidigare Omark-ryktet.
+1000 i publisnitt jmft med budget bland annat. Ingen konkurrens om sponsorerna och när det är sådant "drag" kring hockeyn så är det inte svårt att få de befintliga sponsorerna att punga ut med lite till om man lovar att dra in en stjärnspelare. Sen kan nog en del av de spelarna som hängde med upp från AS ha i jämförelse låga löner.
Sen är deras hallkostnad inte så stor samtidigt som dom får alla intäkterna för kringarrangemang och merförsäljning.
- -daniel-
Men herregud...externa finansiärer. Hur många gånger skall det behöva klargöras? Edberg går i bräschen. Köp köp köp KÖP.
Brynäs mot Linköping på canal plus sport snart.
Intressanta blir att höra vad som sägs där angående att DIF sparkade Hardy.
- Nummer19
Sa dom nåt?warrant skrev:Brynäs mot Linköping på canal plus sport snart.
Petter Rönnqvist och Thomas Johansson tyckte att detta kom för sent.Nummer19 skrev:Sa dom nåt?warrant skrev:Brynäs mot Linköping på canal plus sport snart.
Sen undrade dom om vem som skulle vara ledaren i omklädningsrummet.