Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Lyfter Klasen 500.000/månad... i en allsvensk klubb?
Något är fel.
Något är fel.
Zabel skulle ju ha en roll. Sen tror jag att Dan Bylsma är klar som tredjecoach.SkönaDjurgårn skrev:Är Datsyuk och Lidström klara?!?!? OMG. Hehe...Bjurre skrev:Med Pavel Datsyuk och Lidström är det fullt möjligt.SkönaDjurgårn skrev:Bra center och back och det blir.... SM-guld, SM-guld, SM-guuuuuld!
Humm, nu blev det nästan lite för mycket på en gång. Kan någon hjälpa mig... Vilka blir assisterande till Challe nästa säsong?
Någon som nämnt ryktet Tim Sandberg mot Tyler Plante?
Det hade ni. Sorry.
Det hade ni. Sorry.
Senast redigerad av android den 2012-01-30 15:42:10, redigerad totalt 1 gånger.
Född till sportchef.
Tony ska ingå står det.SkönaDjurgårn skrev:Är Datsyuk och Lidström klara?!?!? OMG. Hehe...Bjurre skrev:Med Pavel Datsyuk och Lidström är det fullt möjligt.SkönaDjurgårn skrev:Bra center och back och det blir.... SM-guld, SM-guld, SM-guuuuuld!
Humm, nu blev det nästan lite för mycket på en gång. Kan någon hjälpa mig... Vilka blir assisterande till Challe nästa säsong?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
jappandroid skrev:Någon som nämnt ryktet Tim Sandberg mot Tyler Plante?
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Japp, står på aftonbladet.android skrev:Någon som nämnt ryktet Tim Sandberg mot Tyler Plante?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Snyggt att de har en bild på Wesslau.jokohanho skrev:Japp, står på aftonbladet.android skrev:Någon som nämnt ryktet Tim Sandberg mot Tyler Plante?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4289684.ab
DIF!
- SkönaDjurgårn
Challe och Zabel nästa säsong alltså, tack för infon. Falken tillbaka till juniorleden då? Och var tar Montén vägen? Han kanske äntligen får sitt allsvenska huvudansvar som det hintats om.
Haha, ja. Jag tänkte också på det. Men det är väl inte helt ovanligt att de kära journalisterna gör såDaniel942 skrev:Snyggt att de har en bild på Wesslau.jokohanho skrev:Japp, står på aftonbladet.android skrev:Någon som nämnt ryktet Tim Sandberg mot Tyler Plante?

Hehe, hyfsat svårt att hitta en bild på Sandberg med matchtröja och hjälm denna säsong.Daniel942 skrev:Snyggt att de har en bild på Wesslau.jokohanho skrev:Japp, står på aftonbladet.android skrev:Någon som nämnt ryktet Tim Sandberg mot Tyler Plante?
Montén blir nog kvar. Han har trots allt ett erkänt bra taktiskt kunnande.SkönaDjurgårn skrev:Challe och Zabel nästa säsong alltså, tack för infon. Falken tillbaka till juniorleden då? Och var tar Montén vägen? Han kanske äntligen får sitt allsvenska huvudansvar som det hintats om.
- SkönaDjurgårn
Jag applåderar verkligen beslutet att kicka Hardy. Kan vi få fem extra poäng bara i ren nyröstiomklädningsrummet-spirit så är det värt det. Det kan uppriktigt talat inte bli sämre än det sett ut den senaste månaden.
Men jag undrar fortfarande - vad gör Järlan?
Men jag undrar fortfarande - vad gör Järlan?
- SkönaDjurgårn
Mmm, kan ju bli så. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Det är väl okej antar jag!Don66-2 skrev:Montén blir nog kvar. Han har trots allt ett erkänt bra taktiskt kunnande.SkönaDjurgårn skrev:Challe och Zabel nästa säsong alltså, tack för infon. Falken tillbaka till juniorleden då? Och var tar Montén vägen? Han kanske äntligen får sitt allsvenska huvudansvar som det hintats om.
Montén blir inte kvar, han vill väl testa vingarna som huvudansvarig som han hintat om så länge.Don66-2 skrev:Montén blir nog kvar. Han har trots allt ett erkänt bra taktiskt kunnande.SkönaDjurgårn skrev:Challe och Zabel nästa säsong alltså, tack för infon. Falken tillbaka till juniorleden då? Och var tar Montén vägen? Han kanske äntligen får sitt allsvenska huvudansvar som det hintats om.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... naren-overPå presskonferensen berättar Montén också att han lämnar klubben den 30 april. Han vill bli huvudtränare och den tjänsten fick han som sagt inte.
– Det är sista april som gäller. Det gäller att prestera så bra som möjligt fram till dess, säger Montén.
– Jag är inte intresserad av att vara kvar i den rollen jag har nu.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Inför Malmö-Bofors tidigare i år skrev Sydsvenska Dagbladet att hela Bofors spelarbudget var på 4.5 miljoner per år, vilket uppgick till HÄLFTEN AV LINUS KLASENS ÅRSINKOMST... alltså 9 mille ner i hans ficka.Staten skrev:Lyfter Klasen 500.000/månad... i en allsvensk klubb?
Något är fel.
Bofors vann förresten