Dem behöver nog inte leta, har det från säkra källor att han redan är här, har kommit in i laget och fotats osv...
Dom väntar bara tills imorgon med att gå ut med det offecielt ^^
Haha fan vad stiligt att du fick in nummer 86 också...
Haha lånat ifrån en av hans ssk bröder och framtida kedje kamrater! ^^
Eller ja inte jag så klart...Men Djurgårn måste ju hålla nere på kostnaderna..SÅ lättare att låna andra spelares halva tröjor då...
Senast redigerad av Äppelmos den 2012-01-30 00:39:46, redigerad totalt 1 gånger.
Datsyuk_13 skrev:Passerade just Sergels torg med cykeln och såg ett 20-tal personer stå och skrika "Klasen é klar, tjalalalala, Klasen é klar, tjaaaalalalalalalala..."
Avd: Hela Stockholm firar Djurgårdens nya SUPERVÄRVNING!!!
Fontänbadande till och med?
Klasen berör!
Klarar han 20-25 poäng de avslutande matcherna?
På tal om fontän... Min tjej fick en fonänorgasm när jag nyss sprang in i sovrummet och vrålade KLASEN ÄR KLAS KLASEN ÄR KLAR, VI HAR VUNNIT KLASEN ÄR KLAR!
Hann - i all hastighet - tyvärr inte se om någon badade i fontänen. Däremot sitter jag i tunnelbanan just nu och kan meddela att det är TOTALT KAOS i vagnen!!! Hör bl.a. folk som skriker "SM-guld, SM-guld, SM-guld..."
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2012-01-30 00:42:15, redigerad totalt 2 gång.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Verkar illa i Södertälje... konstigt att det är så ljust på bilderna. Är det pga alla strålkastare som måste vara igång för att folket på bilden skall synas?