Silly season

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Dingman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Dingman »

KapZ skrev:Hannula till dif?!
Sägs att han vill komma närmare sin familj som bor i Stockholm. Låter väl inte helt omöjligt.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 57,00.html
Detta är nästan för bra för att vara sant. Jag tar iallafall emot honom med öppen famn. Hannula steg i mina ögon efter vårens VM. (*Host*Crosby*Host*)
Plus att den spelartypen har vi ju knappast för många av.
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Som sagt, ta kontakt nu DIF!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Detta låter för bra för att vara sant. Min första känsla är att Aftonbladet kokat ihop en smörja för att jävlas med oss. :evil:

Skulle det bli verklighet, så blir Hannula den bästa värvning Djurgården gjort på många år.

Hoppas.....
KapZ

Inlägg av KapZ »

Låter ju so msagt lite för bra för att vara sant. Men han har ju trots allt tagit time-out så något är ju inte som det ska. Känns som att chansen är ganska stor för att det ska lösa sig dock :cry:
Användarvisningsbild
Rash
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Tar man time-out på obestämd tid så lär det ha hänt något allvarligt. Så här spontant känns det inte som det handlar om hemlängtan eller dyl. Därmed inte sagt att inte skulle vara aktuellt med en flytt till huvudstaden.

För Mikas skull hoppas jag att det löser sig, oavsett om han hamnar i DIF eller ej.
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Rash skrev:Tar man time-out på obestämd tid så lär det ha hänt något allvarligt. Så här spontant känns det inte som det handlar om hemlängtan eller dyl. Därmed inte sagt att inte skulle vara aktuellt med en flytt till huvudstaden.

För Mikas skull hoppas jag att det löser sig, oavsett om han hamnar i DIF eller ej.
Vore ruskigt kul om Mika ville komma hem till huvudstaden. Men som med all annat så ska man aldrig ta medias egna rykten på allvar.

Men klart är att han skulle tillföra en hel del om han ansluter till oss, ingen tvekan om det.
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Tar man time-out på obestämd tid så lär det ha hänt något allvarligt. Så här spontant känns det inte som det handlar om hemlängtan eller dyl. Därmed inte sagt att inte skulle vara aktuellt med en flytt till huvudstaden.
Mika är nyskild och vill flytta hem till Stockholm igen för att komma närmare sina barn.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Frasse skrev:
Mika är nyskild och vill flytta hem till Stockholm igen för att komma närmare sina barn.

Om så är fallet är det ett argument som väger mycket tungt, faktiskt.
Skulle vara hyperintressant att se vart man väljer att peta in Mika.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Mika Hannula skulle vara den bästa värvningen vi gjort på mycket länge. Eftersom bara Aftonbladet har skrivit om det än tvivlar jag men man får gärna visa att jag har fel.
pekka21

Inlägg av pekka21 »

Om det finns en möjlighet att Hannula flyttar så är det självklart att i alla fall för mg att styrelsen måste agera och det snabbt.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Erik Kloth

Inlägg av Erik Kloth »

Frasse:

Varför är inte DIF med vad gäller Josef Boumedienne?
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Frasse:

Varför är inte DIF med vad gäller Josef Boumedienne?
Ingen aning men skulle gissa på att det handlar om två saker, pengar och behov.
Först och främst så tror jag inte att Djurgården anser sig ha råd med en spelare av Josefs kaliber.
För det andra så tror jag inte att man tycker att man behöver någon mer back.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Saxat från pajasbladet:

- Jag och Mika har haft en bra dialog och kommit fram till att det här är den bästa lösningen, säger HV 71:s sportchef Fredrik Stillman.

Det kan väl i stort sett betyda vad som helst.. Men varför ska han flytta till Stockholm när hans familj lika gärna kan flytta till Jönköping?
GOGO FIMPEN!
Användarvisningsbild
Robin_S

Inlägg av Robin_S »

Lite finare... lite bättre...
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Hannula är visserligen bara 27 men OS-deltagare har han varit.. Kan länken ha något med Mika att göra?

http://expressen.se/index.jsp?d=110&a=752323
GOGO FIMPEN!
Skriv svar