Färjestads BK - Djurgårdens IF. 29/1, 2012.
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 29/1, 2012.
Jag vet inte men klart bättre spel än vad jag hade förväntat mig från DIF. En del beror nog på det lågt ställda förväntningarna men också att alla verkar ta i lite mer och hjälpa varandra mer än de senaste matcherna.
Fortfarande orolig men inte helt utan hopp om ett gott försök att spela hockey i alla fall.
Fortfarande orolig men inte helt utan hopp om ett gott försök att spela hockey i alla fall.
Bästa perioden Carlsson gjort i DIF-tröjan iaf. Kanske är för att man märker att han är ute på isen idag...
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Varför i hela fridens namn har LLA en klocka som räknar UPPÅT?! Det blir ju helt fel..
Antagligen för att bönderna tror det är witchcraft om en klocka räknar bakåt och eldar klockansvarige på bål eller nått...Kentta skrev:Varför i hela fridens namn har LLA en klocka som räknar UPPÅT?! Det blir ju helt fel..
Han har ju en hyfsad förälskelse i petterson-wentzel också.Capcash skrev:Skönt med kunniga kommentatorer.... "jaha Jimmie Ölvesson, hur ser du på matchen?"
Allsvenskan blir det vi gör den till.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mindre urusel skulle jag säga, men fortfarande usel. Vi måste verkligen få bort honom, tycker nästan synd om sopan!Rirre skrev:Bästa perioden Carlsson gjort i DIF-tröjan iaf. Kanske är för att man märker att han är ute på isen idag...
Spela fult
verkar som bomboms avgång har smittat av positiv energi på laget.
Losing all hope was freedom.
Hördö Mackan, jag tror att du måste göra något bättre när du får så pass fina lägen.
Förjävla PP.. Som vanligt.
Förjävla PP.. Som vanligt.
- Lee Harvey Oswald
Vilket tryck!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tycker också det ser ovanligt piggt ut. Håller också med ovan nämnda kommentar att MC faktiskt syns i 1:a perioden. Hoppas nu vår fina period kan ge utdelning. Ett i arslet så tror jag det finns stor risk för kollaps.Raus skrev:verkar som bomboms avgång har smittat av positiv energi på laget.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tillbaka till samma kassa PP
ah, skönt.. tillbaka till normal PP uppställning (dvs mittzon/egen zon med misslyckade uppspel). Blev nästan lite chockad sist då vi spenderade tid i deras zon...
Holm-Honken
Riktigt dåliga.
Riktigt dåliga.
Ställer backarna fortfarande upp med klubborna ut mot sargen? (i PP alltså) Går ju fan inte att skjuta direktskott då!
Seriöst, vad fan är det med Honken? Han kan väl ändå försöka att jobba i egen zon? Ser förbannat lat ut.