Hardcore

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Dessa människor återfinns även i hockeyklacken, alltså sänker de statusen på att stå där när de skämmer ut sig som de gjort på dessa bilder.

Klart som fan att vi förknippas med dem, de säger att de är Djurgårdare och de har på sig Djurgårdskläder. Alltså förknippas vi andra Djurgårdare med dessa kretiner.

Jag är av den bestämda åsikten att alla som måste dricka bara för att man går på idrott är tragiska.

Du kommer aldrig se mig på en bandymatch... Speciellt inte efter att jag har sett hur ni skämmer ut DIF.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Tjenare Jojje!

Vad betyder "kretiner"?

Ska du på nästa match?
Användarvisningsbild
SjuFemman
Kontakt:

Inlägg av SjuFemman »

Jojje skrev:Dessa människor återfinns även i hockeyklacken, alltså sänker de statusen på att stå där när de skämmer ut sig som de gjort på dessa bilder.
Rätt om du hade skrivit "återfanns" med tanke på att flera av dem på bilderna stod i klacken när du säkert fortfarande snuttade mammas tutte. Idag gästspelar flera bara i klacken ibland. "Don T" är väl den som står i hockeyklacken oftast. Men å andra sidan gästspelade han på denna bandymatch, efter att ha gjort ett uppehåll i sitt bandysupportrande. Vad gör du för att höja "statusen" på hockeyklacken? Ger fan i att ställa dig i den?
Jojje skrev:Klart som fan att vi förknippas med dem, de säger att de är Djurgårdare och de har på sig Djurgårdskläder. Alltså förknippas vi andra Djurgårdare med dessa kretiner.
Du är Djurgårdare men jag förknippar mig inte med dig, och kommer så aldrig att göra.
Jojje skrev: Jag är av den bestämda åsikten att alla som måste dricka bara för att man går på idrott är tragiska.
Är det någon som påstått att "man" måste dricka?
Jojje skrev: Du kommer aldrig se mig på en bandymatch... Speciellt inte efter att jag har sett hur ni skämmer ut DIF.
Jag anser inte att man skämmer ut DIF om man tar av sig tröjan på en bandymatch varannat år i en kvart, sjunger högt och festar. Om du ändrar dig och vill gå på en bandymatch har jag sett till att du slipper betala inträde, så du slipper röra pappas pengar. Uppge kod "Status-Jojje" vid insläppet, så kommer du in gratis.

Välkommen!
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Inlägg av fullfartframaat »

SjuFemman skrev:
Jojje skrev:Dessa människor återfinns även i hockeyklacken, alltså sänker de statusen på att stå där när de skämmer ut sig som de gjort på dessa bilder.
Rätt om du hade skrivit "återfanns" med tanke på att flera av dem på bilderna stod i klacken när du säkert fortfarande snuttade mammas tutte. Idag gästspelar flera bara i klacken ibland. "Don T" är väl den som står i hockeyklacken oftast. Men å andra sidan gästspelade han på denna bandymatch, efter att ha gjort ett uppehåll i sitt bandysupportrande. Vad gör du för att höja "statusen" på hockeyklacken? Ger fan i att ställa dig i den?
Jojje skrev:Klart som fan att vi förknippas med dem, de säger att de är Djurgårdare och de har på sig Djurgårdskläder. Alltså förknippas vi andra Djurgårdare med dessa kretiner.
Du är Djurgårdare men jag förknippar mig inte med dig, och kommer så aldrig att göra.
Jojje skrev: Jag är av den bestämda åsikten att alla som måste dricka bara för att man går på idrott är tragiska.
Jojje skrev: Du kommer aldrig se mig på en bandymatch... Speciellt inte efter att jag har sett hur ni skämmer ut DIF.
Jag anser inte att man skämmer ut DIF om man tar av sig tröjan på en bandymatch varannat år i en kvart, sjunger högt och festar. Om du ändrar dig och vill gå på en bandymatch har jag sett till att du slipper betala inträde, så du slipper röra pappas pengar. Uppge kod "Status-Jojje" vid insläppet, så kommer du in gratis.

Välkommen!
Hahaha... Klockrehnt!!!

Vi låter inte Jojje stå i klacken och skämma ut denna!
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

fullfartframaat skrev:
SjuFemman skrev:

Välkommen!
Hahaha... Klockrehnt!!!

Vi låter inte Jojje stå i klacken och skämma ut denna!

Måste bara säga att det var grymt bra skrivet av SjuFemman ;) Sen fullfartframaat, så tror jag inte ens Jojje vet vart Djurgården spelar sina matcher, eftersom han nog aldrig är och kollar på dom.
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Inlägg av fullfartframaat »

Djurgår'n Hockey<3 skrev:Måste bara säga att det var grymt bra skrivet av SjuFemman ;) Sen fullfartframaat, så tror jag inte ens Jojje vet vart Djurgården spelar sina matcher, eftersom han nog aldrig är och kollar på dom.
Där har du nog en poäng, men jag tror att Jojje kollar på matcherna på Canal+. Han skulle aldrig sitta bland pöblen i en hockeyarena.
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

Kan bara hålla med jojje i denna så osmakliga tråd. Jojje har helt rätt när det gäller att man inte vill förknippas med folk som ser ut som vikingar, och kom inte o säg att "vadå du är inte med på bilden varför bryr du dig?" klart som fan jag bryr mig, jag vill inte förknippas med folk som beter sig som djur.
vi är ett kollektiv, gör nån fel så drabbas alla, och att dom står o dansar halvnakna är Superb för resten av oss DIFARE, nu kan vi lika gärna skaffa trumma till klacken.......

Läs igenom Jojjes inlägg ett par gånger så förstår nog ni vad han menar...
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Bautabröl skrev:Tjenare Jojje!

Vad betyder "kretiner"?

Ska du på nästa match?
Du är en kretin...
Djurgår'n Hockey<3

Förresten, vem är Don_T på bilderna?
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

http://www.difbandy.se/bildsidor/DIF-He ... %20002.jpg

Han står närmast kameran (tror jag).
Djurgår'n Hockey<3

Okej. 8)
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Hovet skrev:http://www.difbandy.se/bildsidor/DIF-He ... %20002.jpg

Han står närmast kameran (tror jag).
Jo... Du blir vad du äter.
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

Tycker inte det spelar nån roll hur man ser ut eller beter sig på läktarn. Så länge man stöttar laget och inte skadar någon annan på nåt sätt. Vi behöver mer folk på läktarn som stöttar dif. Hardore eller inte.
Ingen seger utan offer
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Drutten skrev:Tycker inte det spelar nån roll hur man ser ut eller beter sig på läktarn. Så länge man stöttar laget och inte skadar någon annan på nåt sätt. Vi behöver mer folk på läktarn som stöttar dif. Hardore eller inte.
Klart det spelar roll, jag har problem med folk som skämmer ut mitt lag. Ovanstående "hardcorefans" är en skam för DIF.

Ser man ut som något katten släpat in kan man väl i alla fall behålla tröjan på sig.
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

Jojje skrev:
Drutten skrev:Tycker inte det spelar nån roll hur man ser ut eller beter sig på läktarn. Så länge man stöttar laget och inte skadar någon annan på nåt sätt. Vi behöver mer folk på läktarn som stöttar dif. Hardore eller inte.
Klart det spelar roll, jag har problem med folk som skämmer ut mitt lag. Ovanstående "hardcorefans" är en skam för DIF.

Ser man ut som något katten släpat in kan man väl i alla fall behålla tröjan på sig.
Frågan är väl hur många det är som har problem med detta. Jag tror inte spelarna har det iallafall.
Ingen seger utan offer
Skriv svar