Kan säga som såhär, en av coacherna kan du gissa dig till, den andra kommer vara totalt oväntad för alla.SirDIFalot skrev:Vill du inte droppa namnen?#87 skrev:Headcoach till nästa år 99,9% klar. Då har vi minst två nya coacher färdiga till nästa år, intressant!
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Re: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Challe och "Mr. X" antar jag?#87 skrev:Kan säga som såhär, en av coacherna kan du gissa dig till, den andra kommer vara totalt oväntad för alla.SirDIFalot skrev:Vill du inte droppa namnen?#87 skrev:Headcoach till nästa år 99,9% klar. Då har vi minst två nya coacher färdiga till nästa år, intressant!
X=?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Har en källa som sagt till mig att Challe är klar så det får jag väl tro på. Men känns så cp att DIF fokuserar på det nu. Det som att de inte tar på allvar att vi kan åka ur.#87 skrev:Kan säga som såhär, en av coacherna kan du gissa dig till, den andra kommer vara totalt oväntad för alla.SirDIFalot skrev:Vill du inte droppa namnen?#87 skrev:Headcoach till nästa år 99,9% klar. Då har vi minst två nya coacher färdiga till nästa år, intressant!
Expert.
- Jim Morrison
Så ingen Hallam/Andersson/Zabel antar jag?#87 skrev:Kan säga som såhär, en av coacherna kan du gissa dig till, den andra kommer vara totalt oväntad för alla.SirDIFalot skrev:Vill du inte droppa namnen?#87 skrev:Headcoach till nästa år 99,9% klar. Då har vi minst två nya coacher färdiga till nästa år, intressant!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, precis.. O med tanke på att ass coachen är bunden till sin nuvarande klubb kommer han inte kunna komma in och styra upp DIF i en ev. kvalserie.SirDIFalot skrev:Har en källa som sagt till mig att Challe är klar så det får jag väl tro på. Men känns så cp att DIF fokuserar på det nu. Det som att de inte tar på allvar att vi kan åka ur.#87 skrev:Kan säga som såhär, en av coacherna kan du gissa dig till, den andra kommer vara totalt oväntad för alla.SirDIFalot skrev:Vill du inte droppa namnen?#87 skrev:Headcoach till nästa år 99,9% klar. Då har vi minst två nya coacher färdiga till nästa år, intressant!
Jim Morrison: Såvida de inte kör en trio, nej.
Forsberg Rönnqvist?#87 skrev:Kan säga som såhär, en av coacherna kan du gissa dig till, den andra kommer vara totalt oväntad för alla.SirDIFalot skrev:Vill du inte droppa namnen?#87 skrev:Headcoach till nästa år 99,9% klar. Då har vi minst två nya coacher färdiga till nästa år, intressant!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Alltså Challe som headcoach och den assisterande som är okänd. Antingen tar man in typ Zabel#87 skrev:Ja, precis.. O med tanke på att ass coachen är bunden till sin nuvarande klubb kommer han inte kunna komma in och styra upp DIF i en ev. kvalserie.SirDIFalot skrev:Har en källa som sagt till mig att Challe är klar så det får jag väl tro på. Men känns så cp att DIF fokuserar på det nu. Det som att de inte tar på allvar att vi kan åka ur.#87 skrev:Kan säga som såhär, en av coacherna kan du gissa dig till, den andra kommer vara totalt oväntad för alla.SirDIFalot skrev:Vill du inte droppa namnen?#87 skrev:Headcoach till nästa år 99,9% klar. Då har vi minst två nya coacher färdiga till nästa år, intressant!
Jim Morrison: Såvida de inte kör en trio, nej.
som andre assisterande eller en till headcoach och delat ansvar.
Är vår blivande assisterande coach en nuvarande headcoach eller även nu ass.?

Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-01-29 00:01:51, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Du kan väl åtminstone säga i vilken del av Sverige den ena tränaren håller hus? Antar att det är ass. tränaren då.
Och i vilken serie han finns.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Övre delen av landet, inte aktiv i Elitserien.
Förlåt för att jag inte ger er namnet, vill dock hålla mitt ord och inte avslöja honom.
Förlåt för att jag inte ger er namnet, vill dock hålla mitt ord och inte avslöja honom.
Senast redigerad av #87 den 2012-01-29 00:30:39, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Olsson?#87 skrev:Övre halvan av landet, inte aktiv i Elitserien.
Ursäkta mig, och med all respekt för challe. Men det känns riktigt pissigt att ha Challe som huvudcoach. Han har inte bevisat någonting som coach, tvivlar starkt på att han kommer göra det i Djurgården heller.
#87 skrev:Övre delen av landet, inte aktiv i Elitserien.
¨
Har han spelat i Elitserien? Är han liksom välkänd?
- SirDIFalot
Skulle han avslöja något mer om honom så kan han ju lika gärna säga namnet...bastis7 skrev:#87 skrev:Övre delen av landet, inte aktiv i Elitserien.
¨
Har han spelat i Elitserien? Är han liksom välkänd?
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kände samma innan, men har ändrat mig.Heaty skrev:Ursäkta mig, och med all respekt för challe. Men det känns riktigt pissigt att ha Challe som huvudcoach. Han har inte bevisat någonting som coach, tvivlar starkt på att han kommer göra det i Djurgården heller.
Challe har ett riktigt DIF-Hjärta. Han vill vinna till varje pris.
Tror det blir bra om det nu stämmer.
DIF!