Frasse skrev:Ryktas om att det skall göras om i båset redan nu.
Intern flytt av tränare samt en ny utifrån om djungeltelegrafen har rätt.
Om man parar ihop det där med vad #87 skrev förut om en ass som varit klar länge så finns det väl två teorier. Zabel upp som ass och Challe in. Eller den galnare teorin är att Zabel går upp som head och den #87 skrev utifrån blir ass.
Men det är helt rätt, det här laget har kört fast vilket alla sagt flertalet gånger sedan förra säsongen och det verkar inte finnas en uns av tendens till att vilja förändra det hela. Fel spelare får fel speltid och fel konstellation av spelarmaterial gång efter annan. Lyckas man få hit Ragge som backcoach vore det ännu fetare, men det lär inte ske denna säsong åtminstone.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Frasse skrev:Ryktas om att det skall göras om i båset redan nu.
Intern flytt av tränare samt en ny utifrån om djungeltelegrafen har rätt.
Om man parar ihop det där med vad #87 skrev förut om en ass som varit klar länge så finns det väl två teorier. Zabel upp som ass och Challe in. Eller den galnare teorin är att Zabel går upp som head och den #87 skrev utifrån blir ass.
Men det är helt rätt, det här laget har kört fast vilket alla sagt flertalet gånger sedan förra säsongen och det verkar inte finnas en uns av tendens till att vilja förändra det hela. Fel spelare får fel speltid och fel konstellation av spelarmaterial gång efter annan. Lyckas man få hit Ragge som backcoach vore det ännu fetare, men det lär inte ske denna säsong åtminstone.
Visserligen, men dom klarar sig utan han. Vet inte hur såna kontrakt fungerar men detta är ju en helt annan bransch och ett helt annat tillfälle för Challe. Fick inte Challe och Andreas (Johansson?) kontrakt av Modo mitt i eller slutet av deras förra Viasat-sejour?
Två nya namn uppe på marknaden, båda släpps av sina respektive finska klubbar. En av dom är http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9622. Han verkar bra, beskriv som en spelare som har lätt för att göra poäng samtidigt som han gillar fysiskt spel.
Har på känn att det kommer att ske stora förändringar i klubben framöver.
Efter att ha tagit tempen på en aktiv back i klubben så känner jag att det börjar "vibrera"
Efter att ha tagit tempen på en aktiv back i klubben så känner jag att det börjar "vibrera"
Om absolut inget jävla annat så är det ändå spännande att vara djupt engagerad i DIF Hockey. Väntar med spänning på vilka förändringar du ovan förutspår via en temperaturmätning på aktiv back. (oralt?)
Om absolut inget jävla annat så är det ändå spännande att vara djupt engagerad i DIF Hockey. Väntar med spänning på vilka förändringar du ovan förutspår via en temperaturmätning på aktiv back. (oralt?)
Tack för den sexuella anspelningen. Den kändes nödvändig. Öppet mål.
Helt klart spännande, och otroligt enerverande. Framförallt när samtalet slutade med "Mer än så kan jag egentligen inte säga."
Någonting kommer ske. Det är det bästa jag kan ge dig.
Om det nu stämmer som du säger, så kommer det läcka ut ganska snart. För vanligtvis tror jag inte spelarna blir informerade om sådant här såhär snabbt. Om det nu inte är Bombom som sagt att han lämnar oavsett vad alla säger. Det kan ju vara något din kompis menar