Jaja tack för att du utvecklade ditt inlägg i alla fall. Jag syftar på exempelvis Claesson och Micke Johansson som vid upprepade tillfällen suttit och hjärtfullt garvat på bänken under pågående förnedring. Ungefär som undertecknad kunde göra under idrotten i skolan när man lirade bollsport, men tamefan knappt då.SirDIFalot skrev:Men folk är ju så usla på att tolka. En gång när Montén typ skakade på huvudet och garvade till för att PP:et var så dåligt, typ som förmodligen många gör här, så gnällde folk på att han flinade...Jockmaniac skrev:Är ju lite skillnad och flina vid sidan av isen som på densamma när man står på alla fyra med analgången vidöppen? Eller du kanske tycker det är okej att vi har otacksamma idioter som glider runt på isen och garvar när vi ligger under i exempelvis ett derby med 0-5?SirDIFalot skrev:Men tänk om det skulle visa sig att någon av spelarna flinade åt något? Vore skandal.Daniel942 skrev:Gör ett reportage inifrån spelarbussen på någon bortamatch, skulle nog bli ett kul klipp!
Samma sak när en spelare i en halvtidsintervju är väldigt andfådd så kan det ju ofta se ut som en person ler, vilket folk då alltid ska gnälla på.
Hur tror du det skulle låta om det var god stämning i spelarbussen efter en förlust och det filmades med kamera? Trots att alla vet egentligen att det bara är bra att spelarna är så glada som möjligt och har god stämning i laget.
DIFTV - frågor och önskemål
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIFTV - frågor och önskemål
100% DJURGÅRDSJ***L
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Måste bara ge cred till er som gjorde "Bakom kulisserna: Challe Berglund på Challedagen"
Riktigt bra gjort!
Riktigt bra gjort!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- DIF_Soldier
Ja, det märktes att det inte var DIFTV som låg bakom. Mycket välgjort reportage!
Säg den glädje som varar
Läste på twitter att den där Boltensteirn skulle göra debut på DIFtv idag, hon som gjorde de där Talangfabrikenartiklarna. Kanske bara var nått skämt dock 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Re: Re: DIFTV - frågor och önskemål
Man hoppas.seppuko skrev:Läste på twitter att den där Boltensteirn skulle göra debut på DIFtv idag, hon som gjorde de där Talangfabrikenartiklarna. Kanske bara var nått skämt dock
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
Det kan ju tyvärr inte bli sämre, så det låter positivt.seppuko skrev:Läste på twitter att den där Boltensteirn skulle göra debut på DIFtv idag, hon som gjorde de där Talangfabrikenartiklarna. Kanske bara var nått skämt dock
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Förhoppningsvis. Jag kommer i alla fall tycka att det känns konstigt med en skåning som reporter för DIFTV som dessutom håller på Rögle.DIF_Soldier skrev:Det kan ju tyvärr inte bli sämre, så det låter positivt.seppuko skrev:Läste på twitter att den där Boltensteirn skulle göra debut på DIFtv idag, hon som gjorde de där Talangfabrikenartiklarna. Kanske bara var nått skämt dock
Expert.
Jag tycker det är knas. Och artikelserien "Talangfabriken" fick mig att rodna av skam.SirDIFalot skrev:Förhoppningsvis. Jag kommer i alla fall tycka att det känns konstigt med en skåning som reporter för DIFTV som dessutom håller på Rögle.DIF_Soldier skrev:Det kan ju tyvärr inte bli sämre, så det låter positivt.seppuko skrev:Läste på twitter att den där Boltensteirn skulle göra debut på DIFtv idag, hon som gjorde de där Talangfabrikenartiklarna. Kanske bara var nått skämt dock

- Daniel942
Här finns det potential.Magnutz skrev:Jag tycker det är anus. Och artikelserien "Talangfabriken" fick mig att rodna av skam.SirDIFalot skrev:Förhoppningsvis. Jag kommer i alla fall tycka att det känns konstigt med en skåning som reporter för DIFTV som dessutom håller på Rögle.DIF_Soldier skrev:Det kan ju tyvärr inte bli sämre, så det låter positivt.seppuko skrev:Läste på twitter att den där Boltensteirn skulle göra debut på DIFtv idag, hon som gjorde de där Talangfabrikenartiklarna. Kanske bara var nått skämt dock
Dock lät hon väääääääldigt glad fast vi nyss torskat ett derby.
DIF!
Kanske Gynge ska köra DIFTV istället.Daniel942 skrev:Här finns det potential.Magnutz skrev:Jag tycker det är anus. Och artikelserien "Talangfabriken" fick mig att rodna av skam.SirDIFalot skrev:Förhoppningsvis. Jag kommer i alla fall tycka att det känns konstigt med en skåning som reporter för DIFTV som dessutom håller på Rögle.DIF_Soldier skrev:Det kan ju tyvärr inte bli sämre, så det låter positivt.seppuko skrev:Läste på twitter att den där Boltensteirn skulle göra debut på DIFtv idag, hon som gjorde de där Talangfabrikenartiklarna. Kanske bara var nått skämt dock
Dock lät hon väääääääldigt glad fast vi nyss torskat ett derby.
Säga vad man vill om Gynge, men inslaget om honom var rätt trevligt. Stå och skotta dygnet runt är väl något andra behöver göra också 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Det ska vara en Djurgårdare som har hand om DIFTV - allt annat är ju bara galet. Jag vill ha en kille som gör det också. No offense.
Edit: Hemskt gärna någon som KAN hockey. På riktigt.
Positivt att inte ta intervjuerna direkt efter match. Låt spelarna komma ner i varv lite.
Född till sportchef.
- Nummer19
Är inte Jimmy Djurgårdare? Tycker att han är bra.Magnutz skrev:Det ska vara en Djurgårdare som har hand om DIFTV - allt annat är ju bara skräp. Jag vill ha en kille som gör det också. No offense.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams