Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/5
Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/
Kluberklant gör det igen....
hardys strategi, dom kämpar ju iafKentta skrev:Om man spelar Brodin, Norman, Klubertanz och Printz Då ber man om att förlora. Vilka jävla sopor.
Fan i helvetes jävla skit fan.
Hur fan tänker man som spelare om man följer med aik spelaren Salomonsson mot Wesslau sen viker av och skiter i att markera honom..
KS HERE WE COME!!!!
Btw: Mycket bra coachat Hardy speciellt i förlängningen!! *Ironisk*
KS HERE WE COME!!!!
Btw: Mycket bra coachat Hardy speciellt i förlängningen!! *Ironisk*
There is no I in TEAM!!!!
Vi har inget jävla spel överhuvudtaget. Alla mål vi gör är oftast individuella prestationer eller på misstag från motståndarna.
Hur kan ett ishockeylag vara så fruktansvärt tafatt och dåligt? Kan någon svara på det?
Hur FAN kan detta få fortsätta? Jag blev inte ens sur när dom avgjorde nu. Det var liksom väntat..
Hur kan ett ishockeylag vara så fruktansvärt tafatt och dåligt? Kan någon svara på det?
Hur FAN kan detta få fortsätta? Jag blev inte ens sur när dom avgjorde nu. Det var liksom väntat..
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu jävlar har jag hela blocket fullt av frågor till den 1 februari då Järlefelt och Engström ska grillas ordentligt!!Att vi fick med betoning på fick kan vi tacka gudarna och Wesslau!!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skäms över att ha erat medlemsskap i min ficka. Pengarna tillbaka för helvete!
Kyle och Holm kan rent ut sagt ramla i Östersjön, jag är likgiltig. Försvinn bara! Mackan, Wesslau, Tim, Brodin och Bom Bom är de enda med någon form av känsla idag. Ottosson är tillbaka i gammal god korpen-klass. Fyfan pinsamt att se dig glida runt som om du är på allemansåkning ditt gamla mögel. Kämpa eller dra, du bidrar ju för fan inte ens med god tekningsstatistik längre.
Aik är urusla idag, speciellt Fasth, och det kan vi ändå inte uttnyttja bättre. Fyfan vad jag skäms för er, usch dra åt helvete ni är inga Järnkaminer, utan bara massa isprinsessor utan någon form av ryggrad. Suger i er våra pengar utan att ens ge lite kämparglöd tillbaks. Hur fan sover ni om nätterna?
Som Wikegård säger, antingen dåligt förberedda(därmed tränarnas fel), eller så är ni bara dumma i huvudet....
Kyle och Holm kan rent ut sagt ramla i Östersjön, jag är likgiltig. Försvinn bara! Mackan, Wesslau, Tim, Brodin och Bom Bom är de enda med någon form av känsla idag. Ottosson är tillbaka i gammal god korpen-klass. Fyfan pinsamt att se dig glida runt som om du är på allemansåkning ditt gamla mögel. Kämpa eller dra, du bidrar ju för fan inte ens med god tekningsstatistik längre.
Aik är urusla idag, speciellt Fasth, och det kan vi ändå inte uttnyttja bättre. Fyfan vad jag skäms för er, usch dra åt helvete ni är inga Järnkaminer, utan bara massa isprinsessor utan någon form av ryggrad. Suger i er våra pengar utan att ens ge lite kämparglöd tillbaks. Hur fan sover ni om nätterna?
Som Wikegård säger, antingen dåligt förberedda(därmed tränarnas fel), eller så är ni bara dumma i huvudet....
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-01-26 21:52:31, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Äh, går liksom inte att hänga ut enskilda spelare. En fisljummen Boumedienne får bra betyg i en match där allt annat är skräp. Herreghüd. Han gör ett bättre jobb på halvfart än laget i övrigt gör. Horribelt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Norman???????????
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Lee Harvey Oswald
Kentta skrev: Om man spelar Brodin, Norman, Klubertanz och Printz Då ber man om att förlora. Vilka jävla sopor.
Fan i helvetes jävla skit fan.
Ha ha, tänkte just det innan målet (grymt snyggt spel för övrigt)
Men det spelar nog ingen roll vilka som är på isen, på 2-3 målet som också kom i 4-4 var det Otto & Co som dominerade...åt fel håll.
Alla i vårt kära DIF har potential att avgöra åt fel håll, helt unikt i ES.
Så jävla trött & less på detta nu, ge mig Maj månad NUUU
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fyfan vad du hatar Ottosson alltså. Gnällt på honom hur länge som helst, och nu har han varit omänskligt bra väldigt länge, så gör han en svag match och du är på honom igen...Jockmaniac skrev:Skäms över att ha erat medlemsskap i min ficka. Pengarna tillbaka för helvete!
Aik är urusla idag, speciellt Fasth, och det kan vi ändå inte uttnyttja bättre. Fyfan vad jag skäms för er, usch dra åt helvete ni är inga Järnkaminer!
Expert.
Jag såg ändå vissa positiva tendenser i tredje med lite mer "ryt" i laget än i de första två perioderna, där jag hade klara problem att ens hålla mig vaken.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Word!YNWA skrev:Hur FAN kan detta få fortsätta? Jag blev inte ens sur när dom avgjorde nu. Det var liksom väntat..
Samma som sambon sa till mig: "Varför är du inte förbannad nu när AIK vann?"... jag bara småler och känner att 1p i röven är fan så mycket skönare än 6st!
Tvåla till Bonnjävlarna och Skoterraggarna i nästa 2 matcher så är vi ju faktiskt inte körda ännu! Hur fan vi kan ens ha häng på folket över med detta spel är ju en gåta men mycket beror nog på Wesslan! Tragisk säsong denna, nästan så man hoppas vi landar 8-10 så man slipper skämmas att åka ur 0-4 i slutspel! :/
blir fan tårögd, hur i helvete kan dom vara så jävla kassa, dom få gånger dif gör något är de tack vare solna-tattarna gör bort sig.
wesslan håller ner målen men utan försvaret kan han inte hålla allt.
wesslan håller ner målen men utan försvaret kan han inte hålla allt.
kämpa djurgården!!!
Not idly do the leaves of Lorien fall - När Otto faller, faller han hårt.SirDIFalot skrev:Fyfan vad du hatar Ottosson alltså. Gnällt på honom hur länge som helst, och nu har han varit omänskligt bra väldigt länge, så gör han en svag match och du är på honom igen...Jockmaniac skrev:Skäms över att ha erat medlemsskap i min ficka. Pengarna tillbaka för helvete!
Aik är urusla idag, speciellt Fasth, och det kan vi ändå inte uttnyttja bättre. Fyfan vad jag skäms för er, usch dra åt helvete ni är inga Järnkaminer!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.