Storsatsning
Storsatsning
Kan vi inte göra en storsatsning med extra priser och grejjer i globen mot nått lag så det blir ett jävla tryck?
-
Ja, varför inte nästa hemma match mot VF?Pepp91 skrev:Fy fan va dåligt, varför i helvete storsatsar vi alltid när matchen spelas på hovet![]()
.
Mycket roligare om man skulle ta en Globenmatch och försöka fixa så att det blir fullsatt, och man gör väl en dubbel vinst på biljettintäkterna också.......

In magical hands I trust.
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Tanken är väl att de flesta matcherna ska spelas antingen på Hovet eller på en helgdag. De förutsättningarna brukar ju, även utan satsningar och dyl, dra lite mer folk. Den perfekta kombinationen av helgmatch/Hovet blev ju ganska lyckad när vi krossade Timrå på isen och på läktaren.
Personligen tycker jag inte det ska spela nån roll vilket lag vi möter, vi ska ha fest på läktaren oavsett.
För mig finns det idag inga lag i ES som plockar fram några starkare känslor, därför struntar jag i om det är Malmö eller Skellefteå som står för motståndet, det är ändå DIF som ska sjungas fram till en skön 3 poängare!
Personligen tycker jag inte det ska spela nån roll vilket lag vi möter, vi ska ha fest på läktaren oavsett.
För mig finns det idag inga lag i ES som plockar fram några starkare känslor, därför struntar jag i om det är Malmö eller Skellefteå som står för motståndet, det är ändå DIF som ska sjungas fram till en skön 3 poängare!
Lycka är att vara djurgårdare
Jag har redan tagit upp detta i en tidigare tråd, om hur otroligt jävla uselt det är att vi storsatsar mot saik.
Men jag fick förklarat för mig att det är för att man kan dricka mer öl inför saikmatchen och för att de på något sätt ska förknippas med solna aik. Det är dock ett mysterium för mig...
Vad valde man bort för denna SUPermatch? Jo ett hett möte med sillarna från götet, VF!
Men så länge spriten bestämmer och jk styrs av "hardcorefans" (se bilderna i tråden hardcore) så blir pannkaka.
Men jag fick förklarat för mig att det är för att man kan dricka mer öl inför saikmatchen och för att de på något sätt ska förknippas med solna aik. Det är dock ett mysterium för mig...
Vad valde man bort för denna SUPermatch? Jo ett hett möte med sillarna från götet, VF!
Men så länge spriten bestämmer och jk styrs av "hardcorefans" (se bilderna i tråden hardcore) så blir pannkaka.
Men då kan man inte dricka lika mycket öl... Sen spelar det andra laget i svart och gult.Boråsaren skrev:Måste säga att jag som "utomstående DIF supporters om inte bor i stockholm o får skit för de" skulle hellre se en satsning mot VF. Tänkte komma upp till stockholm den helgen nämligen, slutet av lovet och en jävla massa pengar (eller de få ören som blev kvar från nyårsfesten).

Tragiskt, jag vet...
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Borde väl gå att dricka mer öl en lördag?Jojje skrev:Men då kan man inte dricka lika mycket öl... Sen spelar det andra laget i svart och gult. :lol:Boråsaren skrev:Måste säga att jag som "utomstående DIF supporters om inte bor i stockholm o får skit för de" skulle hellre se en satsning mot VF. Tänkte komma upp till stockholm den helgen nämligen, slutet av lovet och en jävla massa pengar (eller de få ören som blev kvar från nyårsfesten).
Tragiskt, jag vet...