Amen!Rabben skrev:Gud som haver Wesslau kär
Se till som DIF suporter är
Vart jag mig i Världen vänder
står mitt hopp till Wesslaus händer
Skotten kommer skotten går
Men Wesslau räddar oss iår
Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/5
Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/
Ja vilken jävla klass skillnad det är egentligen.
Frågan är om de ens behöver köra med ismaskinen i aik zonen..
FY FAN va svårt vi har för att skapa tryck i anfalls zon, är ju max i anfalls zon 15 sek. Medans när aik är i vår så är det livsfarligt varje gång.
Men inte svårt att räkna ut att det är resultatet av uslet backspel och svagt anfallsspel..
Är tamejfan enbart chanspuckar hela jävla tiden. Va längesen man såg de spelade in sig i zonen för att sen skapa tryck och ev avlossa några skott mot mål.
När motståndarna är i våran zon känns det som PP för motståndarna hela tiden.
Vi är hela jävla tiden ett steg efter i både försvarspel och anfallsspel.
Håller med LHO. Vi är så värda KS med detta spel.
Skulle vi klara oss kvar så är det inte på eget spel. utan ren och skär jävla tur.
Frågan är om de ens behöver köra med ismaskinen i aik zonen..
FY FAN va svårt vi har för att skapa tryck i anfalls zon, är ju max i anfalls zon 15 sek. Medans när aik är i vår så är det livsfarligt varje gång.
Men inte svårt att räkna ut att det är resultatet av uslet backspel och svagt anfallsspel..
Är tamejfan enbart chanspuckar hela jävla tiden. Va längesen man såg de spelade in sig i zonen för att sen skapa tryck och ev avlossa några skott mot mål.
När motståndarna är i våran zon känns det som PP för motståndarna hela tiden.
Vi är hela jävla tiden ett steg efter i både försvarspel och anfallsspel.
Håller med LHO. Vi är så värda KS med detta spel.
Skulle vi klara oss kvar så är det inte på eget spel. utan ren och skär jävla tur.
There is no I in TEAM!!!!
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
EDIT: Såg att Capcash hann före. Sorry!
Utan Wesslan i år hade vi varit sämre än tik. Så enkelt är det. Wesslau har varit DIF hela säsongen! Helt otroligt att han vill spela med utespelare som knappt bryr sig. Fan stå upp för varandra!
Senast redigerad av Nummer19 den 2012-01-26 20:58:54, redigerad totalt 1 gånger.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Se till mig som DIF suporter är
AB: JUST NU: Gynges mål blir bortdömt
Jag vet att man inte ska bry sig om Aftonhoran men allvarligt... det var kanske INGET JÄVLA MÅL??
Jag vet att man inte ska bry sig om Aftonhoran men allvarligt... det var kanske INGET JÄVLA MÅL??
Sex skott i andra, SEX SKOTT 

duger fan inte ens att torka sig i baken med den där tidningen.Capcash skrev:AB: JUST NU: Gynges mål blir bortdömt
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Capcash skrev:Amen!Rabben skrev:Gud som haver Wesslau kär

kämpa djurgården!!!
NU får Hardy göra skäl för lönen som trillade in igår(anledningen till att han tränar DIF). Har får syra upp spelet inför tredje. 6 skott på mål, dåligt.
Wesslau klagade på domaren efter en råtta slagit pucken ur plocken på slutet. Bra, sätt press på domaren, an av de sämre i serien.
Wikegård tjattrar på i pausen, jävla kärringsnack, nu har de upptäckt att DIF är dåligt och att domarnivån är låg. WIkegård gillar att skrika, Boork hakar på "DIF saknar spelide", nähä! gör de?
Anställ inte Boork eller Wikegård. Undrar om Challe skrev avtal i tisdags?
Wesslau klagade på domaren efter en råtta slagit pucken ur plocken på slutet. Bra, sätt press på domaren, an av de sämre i serien.
Wikegård tjattrar på i pausen, jävla kärringsnack, nu har de upptäckt att DIF är dåligt och att domarnivån är låg. WIkegård gillar att skrika, Boork hakar på "DIF saknar spelide", nähä! gör de?
Anställ inte Boork eller Wikegård. Undrar om Challe skrev avtal i tisdags?
- Jim Morrison
aih är hemmalag. Tror det är därför dom fokuserar mycket på dom ikvällCapcash skrev:AB: JUST NU: Gynges mål blir bortdömt
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
kan inte DIF ringa Wikegård.. han har ju helt jävla rätt. Varför spelar de FEL folk vid tek i egen zon?!
Vi är helt ägda av Gnaget det är den pinsamma sanningen förrutom en bra prestation av Brodin så är det katastrof
Mackan-Otto-ÖlveMagnutz skrev:kan inte DIF ringa Wikegård.. han har ju helt jävla rätt. Varför spelar de FEL folk vid tek i egen zon?!
Kempe-Fimp-Brodin
Cehlin-Almtorp-Norman
Resten får sitta, 3 står över 1 byte åt gången och går bara in för att avlasta
Visst är det så. Men jag har svårt att bry mig om detaljer när hela matchen är helt ointressant.Magnutz skrev:kan inte DIF ringa Wikegård.. han har ju helt jävla rätt. Varför spelar de FEL folk vid tek i egen zon?!
Min fråga blir varför det är så tråkigt? Var är alla åskådare? Var är all energi? Till och med kommentatorerna låter sömniga.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Maken till såsigt och praktuselt spel från egen zon har jag inte sett i ES på många år. Såg en All-ettan-match igår. Det laget spelar bättre ut ur egen zon än DIF gör med årets trupp. Horribelt.sensei skrev:Visst är det så. Men jag har svårt att bry mig om detaljer när hela matchen är helt ointressant.Magnutz skrev:kan inte DIF ringa Wikegård.. han har ju helt jävla rätt. Varför spelar de FEL folk vid tek i egen zon?!
Min fråga blir varför det är så tråkigt? Var är alla åskådare? Var är all energi? Till och med kommentatorerna låter sömniga.