http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 02,00.html
Något är fel. Muppen Anrell skriver positiva saker om DIF. [/url]
Hockeytempen stiger!
Hockeytempen stiger!
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
- Bjurling_39
- Strömberg=power
-
ok
Skönt att han skriver en bra artikel för Djurgården. Hoppas folk får upp ögonen lite för det. Samtidigt som det stämmer lite att hockeyn har fått ett litet uppsving i Stockholm, vete fan så mycket publikmässigt men åtminstone mer när det gäller snack. Fast å andra sidan kan det bero på att jag börjat snacka hockey mer vem vet 

Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Kommer ihåg förra säsongen när Anrell skrev att DIF skulle ta SM-guld då vi vann några raka matcher mot de s.k topplagen, och spelade faktist väldigt bra mot just de lagen. Därefter så rasade DIF ihop totalt. (kanske mest pga spelar materialet) men ändå.Strömberg=power skrev:Oj,det var nåt nytt! Hoppas han fortsätter skriva positivt.
Därför blir jag lite nervös.....vad kommer att hända nu?
Fernholm på väg hem igen, men vad betyder det? Visst extra täckning bakåt, vilket inte är fel. Bara inte de andra i laget börjar luta sig tillbaka och tror att här kommer det en "frälsare" (tänk Modo & Foppa floppen).
Nä nu ballade jag ur lite, men var på er vakt när Anrell skriver positivt om DIF Hockey.
Kanna PÅ!