Haha, det var det värsta jag hört på länge. Efter att ha sett några matcher den här säsongen kan jag säga att det inte är speciellt mycket mindre spelförstörande moment ute på isen.Tycker du att det är svårt att döma nu för tiden med tanke på de direktiv som ni ska döma efter?
- Det går ju mycket fortare nu när det inte är några hakningar och fasthållningar, säger Christer.
Christer Lärking
Re: Christer Lärking
Jag blir väl tvungen att förklara då, Snacket som gick angående en "två:a på oddset" var bara Skitsnack, det ordet förekom i diskutionerna om vilken genomrutten domare Lärking var, Jag lovar att om detta skulle förekomma så skulle nog domarkåren fått reda på det innan oss på Djurgårdsforumet, och därmed stängt av Lärking för all framtid.Strömberg=power skrev:Det som var löjligt var att han skulle förlora 50spänn eller nåt om DIF vann i och med att han hade en två:a på Oddset.Jojje skrev:Strömberg=power skrev:Sen var det ännu löjligare det domaren gjorde,enligt min åsikt...
Ja en människa som gjorde ett misstag, fy fan vad löjligt!
Det är bara en sak som är löjligt här och det är du.
Det är inte jag som är löjlig, det är du... Du får alltid till bråk eller diskussioner på något konstigt sätt. Jojje,är du en Djurgårdare eller??
Och visst fan var Lärking totalt värdelöst i andra halvan, och det är sånt som jämnar ut sig, vi kan inte gå och hänga över en match när vi har 49 andra att fokusera på, Vinner man inga matcher går man inte vidare, så enkelt är det, Får hoppas på bättre fokus nu efter landslagsuppehållet.
End of Discussion
Alltid Oavsett.