Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKET!
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKE
Varför lyckas aldrig VI att krympa ner en box när vi har PP?!?. Vi får aldrig sån lugn och skön press där vi kan leta lägen... why why why? Hur jävla svårt kan det vara?
BRA TIMRÅ
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
- Jim Morrison
Vi har ingen kreativ spelare som kan styra ett PPCapcash skrev:Varför lyckas aldrig VI att krympa ner en box när vi har PP?!?. Vi får aldrig sån lugn och skön press där vi kan leta lägen... why why why? Hur jävla svårt kan det vara?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
NU!! Tar vi time-out?!
- Jim Morrison
HAHAHAHAHAAAHAHAH timeout OCH INTE EN ENDA TRÄNARE SNACKAR? HARDY STÅR OCH DRICKER UR VATTENFLASKAN?
Är det ett jävla SKÄMT?
Är det ett jävla SKÄMT?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Bra, här kom time out... Är det så smart, är väl bara bra för kaffebönorna?
Visst är det läskigt att tänka sig hur det skulle se ut utan wesslau...
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kom inte mycket ur Hardys käft där...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKET!
Bra snack där under time-outen
Tycker synd om honom, han är ta mig fan den ända som kämpar..BobTheBlob skrev:Bra, här kom time out... Är det så smart, är väl bara bra för kaffebönorna?
Han lär ju aldrig stanna nästa säsong.. han förtjänar ett bättre öde för övrigt så kommer inte klandra han när han drar!Äppelmos skrev:Tycker synd om honom, han är ta mig fan den ända som kämpar..BobTheBlob skrev:Bra, här kom time out... Är det så smart, är väl bara bra för kaffebönorna?
DIF hockey utan Wesslau är som gin och tonic utan gin och tonic.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
-
Tycker mycket synd om honom!!Äppelmos skrev:Tycker synd om honom, han är ta mig fan den ända som kämpar..BobTheBlob skrev:Bra, här kom time out... Är det så smart, är väl bara bra för kaffebönorna?
Han har ju inte den bästa räddningsprocenten i elitserien direkt..
Trots det vill jag nog säga att Wesslau är den bästa målvakten i elitserien.. Tragiskt att säga, men han förtjänar ett bättre lag!
Djurgården kommer få kvala i år. Jag är 99% säker på detta. Finns så fruktansvärt mycket som är så otroligt uruselt med detta laget.
Jag är fullständigt uppgiven i omgång 40 av 55. Vi har gjort 1-2 bra matcher på hela säsongen.
Väl i kvalserien är risken VÄLDIGT stor att vi åker ur. Så det är bara att hoppas på ett mirakel att vi återser Djurgården i landets högsta serie även nästa säsong.
Årets upplaga av DIF är det ÖVERLÄGSET sämsta jag någonsin varit med om. Helt otrolig låg nivå på precis alla plan. Ett stort jävla under att vi inte är avsågade redan.
Jag är fullständigt uppgiven i omgång 40 av 55. Vi har gjort 1-2 bra matcher på hela säsongen.
Väl i kvalserien är risken VÄLDIGT stor att vi åker ur. Så det är bara att hoppas på ett mirakel att vi återser Djurgården i landets högsta serie även nästa säsong.
Årets upplaga av DIF är det ÖVERLÄGSET sämsta jag någonsin varit med om. Helt otrolig låg nivå på precis alla plan. Ett stort jävla under att vi inte är avsågade redan.
Nej det är nog inte så attraktivt att spela i allsvenskan...Capcash skrev:Han lär ju aldrig stanna nästa säsong.. han förtjänar ett bättre öde för övrigt så kommer inte klandra han när han drar!Äppelmos skrev:Tycker synd om honom, han är ta mig fan den ända som kämpar..BobTheBlob skrev:Bra, här kom time out... Är det så smart, är väl bara bra för kaffebönorna?
Ja Hardy måste känna sig stolt som kört detta rätt i skiten, visst han är inte på isen. Men man borde tagit en timeout redan efter 5 min i tredje för då var det färjestad för hela slanten.
Hardy tillåter ju att samma spelare som klantar sig på isen få istid, dessutom spelar formationer som inte lyckas med ett skit.
Så Hardy ska ha en rejäl skopa skit för den här säsongen!!
Timeouten i slutet var väl endast för att ge spelarna lite extra paus inför slutsekunderna och tekningen i egen zon.
FY FAN va man är besviken på den gubbjäveln och detta lag. Bara hoppas vi spelar i Elitserien även nästa år. För då hoppas man på många ändringar...
Hardy tillåter ju att samma spelare som klantar sig på isen få istid, dessutom spelar formationer som inte lyckas med ett skit.
Så Hardy ska ha en rejäl skopa skit för den här säsongen!!
Timeouten i slutet var väl endast för att ge spelarna lite extra paus inför slutsekunderna och tekningen i egen zon.
FY FAN va man är besviken på den gubbjäveln och detta lag. Bara hoppas vi spelar i Elitserien även nästa år. För då hoppas man på många ändringar...
There is no I in TEAM!!!!