Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKET!
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK, 24/1 2012 - TRÖJA I TAKE
Tjärna missar veckans matcher verkar det som! http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... sar-derbyt
Så jävla tungt!
Mika och Jimmie tillbaka dock! Minst 4 poäng krävs iaf de 2 nästa matcherna känns det som! Sjukt nervigt!
Så jävla tungt!
Mika och Jimmie tillbaka dock! Minst 4 poäng krävs iaf de 2 nästa matcherna känns det som! Sjukt nervigt!
Oj såg det på hemsidan nu också!mb81 skrev:Tjärna missar veckans matcher verkar det som! http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... sar-derbyt
Så jävla tungt!
Sista vi mötte FBK på hovet torskade vi med 0-5 matchen innan, vilket resulterade att vi vann mot FBK med 5-1! Nu torskade vi med 0-5 senast mot LHC,så hoppas att mönstret hållet i sig!
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sådär så var biljett bokad. Klacken var dock tydligen slutsåld vilket gjorde att jag för första gången sökt mig till aktiv sittplats. Tänkte bara kolla om någon har koll på vilken rad man kan tänkas hamna på? Är det mest säsongskortare där så man lär hamna på rad 3 eller finns det hopp om åtminstone en hyfsad plats?
100% DJURGÅRDSJ***L
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Såhär sent skulle jag inte hoppas på en hyffsad plats tyvärr.Jockmaniac skrev:Sådär så var biljett bokad. Klacken var dock tydligen slutsåld vilket gjorde att jag för första gången sökt mig till aktiv sittplats. Tänkte bara kolla om någon har koll på vilken rad man kan tänkas hamna på? Är det mest säsongskortare där så man lär hamna på rad 3 eller finns det hopp om åtminstone en hyfsad plats?
Avskaffa tre mot tre.
-
Okej, hur illa pratar vi om?Mattias_87 skrev:Såhär sent skulle jag inte hoppas på en hyffsad plats tyvärr.Jockmaniac skrev:Sådär så var biljett bokad. Klacken var dock tydligen slutsåld vilket gjorde att jag för första gången sökt mig till aktiv sittplats. Tänkte bara kolla om någon har koll på vilken rad man kan tänkas hamna på? Är det mest säsongskortare där så man lär hamna på rad 3 eller finns det hopp om åtminstone en hyfsad plats?
100% DJURGÅRDSJ***L
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ingen aning. Men jag skulle tippa på rad 3-5. Men jag har säsongskort så jag vet inte egentligen förutom att dom bästa platserna på AS har säsongare.Jockmaniac skrev:Okej, hur illa pratar vi om?Mattias_87 skrev:Såhär sent skulle jag inte hoppas på en hyffsad plats tyvärr.Jockmaniac skrev:Sådär så var biljett bokad. Klacken var dock tydligen slutsåld vilket gjorde att jag för första gången sökt mig till aktiv sittplats. Tänkte bara kolla om någon har koll på vilken rad man kan tänkas hamna på? Är det mest säsongskortare där så man lär hamna på rad 3 eller finns det hopp om åtminstone en hyfsad plats?
Avskaffa tre mot tre.
-
Hoppas på jävligt högt upp istället för långt ner men aja löser sig nogMattias_87 skrev:Ingen aning. Men jag skulle tippa på rad 3-5. Men jag har säsongskort så jag vet inte egentligen förutom att dom bästa platserna på AS har säsongare.Jockmaniac skrev:Okej, hur illa pratar vi om?Mattias_87 skrev:Såhär sent skulle jag inte hoppas på en hyffsad plats tyvärr.Jockmaniac skrev:Sådär så var biljett bokad. Klacken var dock tydligen slutsåld vilket gjorde att jag för första gången sökt mig till aktiv sittplats. Tänkte bara kolla om någon har koll på vilken rad man kan tänkas hamna på? Är det mest säsongskortare där så man lär hamna på rad 3 eller finns det hopp om åtminstone en hyfsad plats?

100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
Det är i praktiken säsongare på 95% av hela AS så du får nog som Mattias_87 nämnde nöja dig med någon mindre bra plats.Jockmaniac skrev:Hoppas på jävligt högt upp istället för långt ner men aja löser sig nogMattias_87 skrev:Ingen aning. Men jag skulle tippa på rad 3-5. Men jag har säsongskort så jag vet inte egentligen förutom att dom bästa platserna på AS har säsongare.Jockmaniac skrev:Okej, hur illa pratar vi om?Mattias_87 skrev:Såhär sent skulle jag inte hoppas på en hyffsad plats tyvärr.Jockmaniac skrev:Sådär så var biljett bokad. Klacken var dock tydligen slutsåld vilket gjorde att jag för första gången sökt mig till aktiv sittplats. Tänkte bara kolla om någon har koll på vilken rad man kan tänkas hamna på? Är det mest säsongskortare där så man lär hamna på rad 3 eller finns det hopp om åtminstone en hyfsad plats?
Har inte haft tid att ens vara nervös idag...får se hur morgondagen utvecklar sig.

Tänk om det är Espen som ska opp. Vilken jävla skräll. Schampo!
Född till sportchef.
- SirDIFalot
nej, ekmann!!!android skrev:Tänk om det är Espen som ska opp. Vilken jävla skräll. Schampo!
Expert.
- -daniel-
Haha.... håll dig borta från röksvampen nu, android!android skrev:Tänk om det är Espen som ska opp. Vilken jävla skräll. Schampo!
Vill se:
Ölvestad-Ottosson-Nilson
Zibanejad-Norman-Åberg
Eriksson-Eklund-Brodin
Tjärnqvist-Almtorp-Kempe
Kyle-Printz
Holmqvist-Holm
Gustafsson-Boumedienne
Men lär väl bli:
Ölvestad-Ottosson-Nilson
Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson
Norman-Zibanejad-Cehlin
Eriksson-Eklund-Brodin
Holmqvist-Boumedienne
Kyle-Printz
Claesson-Gustafsson
Ölvestad-Ottosson-Nilson
Zibanejad-Norman-Åberg
Eriksson-Eklund-Brodin
Tjärnqvist-Almtorp-Kempe
Kyle-Printz
Holmqvist-Holm
Gustafsson-Boumedienne
Men lär väl bli:
Ölvestad-Ottosson-Nilson
Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson
Norman-Zibanejad-Cehlin
Eriksson-Eklund-Brodin
Holmqvist-Boumedienne
Kyle-Printz
Claesson-Gustafsson
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Kempe?
Jag tror på följande:
Jimmie - Otto - Mackan
Åberg - Norman - Zibanejad / Cehlin (tror inte Mika spelar för fullt)
Tim - Fimpen - Kempe
Tjärnqvist - Almtorp - Carlsson
Boumedienne - Holmqvist
Kyle - Printz
Gustafsson - Claesson
Jag tror på följande:
Jimmie - Otto - Mackan
Åberg - Norman - Zibanejad / Cehlin (tror inte Mika spelar för fullt)
Tim - Fimpen - Kempe
Tjärnqvist - Almtorp - Carlsson
Boumedienne - Holmqvist
Kyle - Printz
Gustafsson - Claesson
Vadå ''Kempe''?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.