Det är nästan så att man som medlem får så mycket information om läget i truppen mailledes att man måste konfigurera ett separat difhockey.se-SPAM filter för att stå ut i vardagen...
Gneblon skrev:Mattias Ek @EkExpressen 2m
Jimmie Ölvestad och Josef Boumedienne är med på is hos #DIFhockey efter skada. Daniel Tjärnqvist saknas ännu. #twittpuck
Fullkomligt praktuselt att behöva få nyheter om vårt lag via expressen.
Såg att de äntligen tagit sitt förnuft till fånga och annordnat ett informationssmöte. Bättre sent än aldrig! Så klart är det på en dag jag redan nu vet att jag inte kan dyka upp på, så hoppas man kan få sina frågor besvarade via de härinne som faktiskt ska dit. Problemet som diskuteras i denna tråd är förbannat viktigt att det vädras. Ska vi behöva vända oss till expressen för att få veta vad som händer i föreningen? Kanske bör skapas en tråd där man kan diskutera ihop sig inför detta möte?
Till er som inte kan komma: Skriv ner de frågor ni vill ha besvarade, så kan någon som ska dit (typ jag) framföra dem på mötet. Fråga mod om lämplig plats (tråd) för detta.
Riktigt positivt att det "bara" är D.Tjärnqvist som verkar borta, samtidigt skall vi nog inte ha för stora förhoppningar på att Mika & Boumedienne är 100% fit for fight (Jimmie verkar enligt rapporterna vara helt redo att spela för fullt. Viktigt viktigt).
Han har väl haft över 6-7 veckor på sig att hitta något (det "intensiva letandet" påbörjades ju innan julderbyt när Printz samt Claesson var borta) så jag tror inte man kommer finna den Mr.Perfect-som-kan-tänka-sig-spela-gratis som föreningen letar efter...
DIF_Soldier skrev:Vad faaan skulle vi med honom till? Snorungen har ju missat halva jävla säsongen! Dra åt helvete med dig!
Jag som tyckte det var bra att vänta med besked om han skulle spela med ottawa eller inte för att slippa slösa pengar på en ny dyr center men så trodde jag också vi skule gå till slutspel utan några som helst problem och då skulle det inte vara något tjafs.
Fan vad surt att han inte tog en plats i ottawa. Då skulle vi haft en vass center som kunde spelat typ alla matcher! Lätt att vara efterklok!
Du hade rätt soldaten även fast jag tycker du är lite väl hård mot "snorungen" lite väl ofta!