Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Tror Hardy är skadad. Han måste vara skadad! Man toppar inte med Sirap Boys annars.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

SkönaDjurgårn skrev:Tror Hardy är skadad. Han måste vara skadad! Man toppar inte med Sirap Boys annars.
Bild
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
mb81
Säsongskort: Ja

Inlägg av mb81 »

Hur ser det ut inför nästa match(fbk,tisdag) Kommer Tjärnqvist, Jimmie, Mika, Bom-Bom vara tillbaka?
Skulle vara trevligt med lite info på hemsidan!
Highwind

Inlägg av Highwind »

Kall-El skrev:Mika kanske har dragit på sig körtelfeber eller halsfluss för att göra saker och ting än roligare för oss...
Körtelfeber?

Han kanske hånglade med något förortsghetto under hans festkväll..

Kanske Kissie?
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Mika har gått på is igen, skrev han på Twitter.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Kentta skrev:Mika har gått på is igen, skrev han på Twitter.
Bra då är han med på Tisdag!
Rogga

Inlägg av Rogga »

Är det någon som vet något om när Jimmie Ölvestad kan vara tillbaka? Och är det någon som kan länka till klippet där kent johansson sägar "jag hoppas att Daniel Tjärnqvist är skadad"?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Rogga skrev:Är det någon som vet något om när Jimmie Ölvestad kan vara tillbaka? Och är det någon som kan länka till klippet där kent johansson sägar "jag hoppas att Daniel Tjärnqvist är skadad"?
Absolut ingen info om våra spelare finns förutom en tweet från Mika där han skriver "skönt att vara på is igen för första gången på 10 dagar."

Klippet? vet ej. Kolla youtube.
Rogga

Inlägg av Rogga »

Magnutz skrev:
Rogga skrev:Är det någon som vet något om när Jimmie Ölvestad kan vara tillbaka? Och är det någon som kan länka till klippet där kent johansson sägar "jag hoppas att Daniel Tjärnqvist är skadad"?
Absolut ingen info om våra spelare finns förutom en tweet från Mika där han skriver "skönt att vara på is igen för första gången på 10 dagar."

Klippet? vet ej. Kolla youtube.
Synd att dom inte går ut med det på hemsidan. Jag har letat efter klippet, men hittar det inte.
gurra

Inlägg av gurra »

Rogga skrev:Och är det någon som kan länka till klippet där kent johansson sägar "jag hoppas att Daniel Tjärnqvist är skadad"?
Tror jag såg det på typ hockeykanalen.se där nånstans men han menade ju såklart inte att han hoppades att Tjärnqvist var skadad för att vara elak utan han menade det mera som "Hoppas att de hade en vettig anledning att blåsa av vårat mål" men formulerade väl sig lite så att om man vill så kan man vinkla det till att han ville DT illa men det var ej så han menade.
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

gurra skrev:
Rogga skrev:Och är det någon som kan länka till klippet där kent johansson sägar "jag hoppas att Daniel Tjärnqvist är skadad"?
Tror jag såg det på typ hockeykanalen.se där nånstans men han menade ju såklart inte att han hoppades att Tjärnqvist var skadad för att vara elak utan han menade det mera som "Hoppas att de hade en vettig anledning att blåsa av vårat mål" men formulerade väl sig lite så att om man vill så kan man vinkla det till att han ville DT illa men det var ej så han menade.
Var inte så förstående, vi ligger på kvalplats och jag känner för att hata! :evil:
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Status:

Jimmie: Gick väl på is i veckan? Borde vara tillbaka?
D.Tjärnqvist: Gick väl också på is tidigare i veckan? Borde väl också vara tillbaka?
Zibanejad: Gick på is i helgen, bör också vara fit for fight således.
Boumedienne: Fick en kortisonspruta i tisdags (knäproblem), vet ej status.
Nilson: Tillbaka från avstängning

Jag tycker minst 3 av dessa 5 herrar borde vara spelbara på tisdag således. Eller sitter någon annan inne med något så fram med det? Vi överröses ju inte direkt av nyheter om läget i gruppen...
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Att det inte kommer ut någon som helst info om spelarna som varit borta, ut till oss medlemmar, är riktigt illa. Det är anti-medlems-taktik. För min del ska medlemskapet förnyas inom kort. Dags att få något som gör att jag känner mig som medlem då kanske.

Mörkas det eller är det bara skitdålig kommunikation?
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Magnutz skrev:Att det inte kommer ut någon som helst info om spelarna som varit borta, ut till oss medlemmar, är riktigt illa. Det är anti-medlems-taktik. För min del ska medlemskapet förnyas inom kort. Dags att få något som gör att jag känner mig som medlem då kanske.

De resonerar som så att vi bara är supportrar, med andra ord så har vi "inte ett skit med laget att göra" för att säga det Hardy-style. Riktigt jävla illa och det har jag även tagit upp i ett mail till Järlan. Men med tanke på hans yrkeskompetens så vettefan om han ens är läskunnig!
100% DJURGÅRDSJ***L
Rogga

Inlägg av Rogga »

Magnutz skrev:Att det inte kommer ut någon som helst info om spelarna som varit borta, ut till oss medlemmar, är riktigt illa. Det är anti-medlems-taktik. För min del ska medlemskapet förnyas inom kort. Dags att få något som gör att jag känner mig som medlem då kanske.

Man får väl hoppas att det mörkas för att inte bjuda fienden på pusslebitar... :twisted: Jag hoppas iaf. att alla är tillbaka till nästa match, för dom behövs med tanke på motståndet...
Skriv svar