Enbom skrev:MP var på Timråmatchen igår tillsammans med Santos och Keene, så det känns ju verkligen som om det var något på G. Fan bryr sig en brasse och en engelsman om hockey för liksom?
Tror att både Keene och Ääritalo är på väg in.
MP sa dock att TVÅ anfallare skulle in och en är klar...
Wille Bäckström berättade för övrigt att MP inte var på hockeyn igår och att Santos inte var där heller.
FFFHTB skrev:Någon som ska till Stadshagenden 28e och stå ute i kyla?
Skojar du? Är det nån Djurgårdare som har möjligheten, som INTE ska dit?
Gnaget lirar ju inte vad ska du göra där då?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag jobbar, tyvärr. Annars hade jag dykt upp. Inte lätt för grabbar att ta sig dit från Skellefteå när de saknar både tillstånd från föräldrarna och körkort. Klart att de inte förstår sig på detta.
Metal Machine skrev:Jag jobbar, tyvärr. Annars hade jag dykt upp. Inte lätt för grabbar att ta sig dit från Skellefteå när de saknar både tillstånd från föräldrarna och körkort. Klart att de inte förstår sig på detta.
2 fel på 2 försök
Tror du pratat om dig själv
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Millwall skrev:Va f-n! Har DIF-säk varit här och klippt ett av mina inlägg
FFFHTB skrev:Millwall: Haha okej då lär vi bli en hel del där alltså! Vet du hur mycket stadshagen rymmer?
Ingen aning. När vi lirade på grusplanen bredvid var vi kanske tusen åskådare. Nu går det nog in mer än det dubbla.
Vi ses på torsdag!
Hets? Med allmänna idrottsklubben horungar som intro?