Rätt kul ändå att du inte såg det som ett uppenbart skämt att Järlan skulle dragit till Bahamas...Frasse skrev:För trött och uppgiven för att förstå ironi idag....SirDIFalot skrev:Men Frasse...Frasse skrev:Kan inte stämma då han blev inzoomad på läktaren igår.-daniel- skrev:Jag väntar bara på nästa nyhet:
UPPGIFTER TILL SPORTBLADET "Sportchefen tar klivet ner till båset i Dif"
På grund av de skrala resultaten tar Djurgården Hockey till reservplanen; Jan Järlefelt - sen många år tillbaka sportchef i klubben, tar klivet ner i båset för att stötta och avlasta Hardy Nilsson. SPORTBLADET försökte i natt nå Jan men utan framgång, hans automatiska telefonsvar förkunnar dock följande vilket får oss att tvivla på uppgiftslämnaren:
"Hej. Jag befinner mig på semester i Bahamas, återkommer lagom till slutspelet. Ha en bra vinter!"
Han stod tillsammans med lite andra dignitärer inom svensk hockey.Nu skämtade ju Daniel.
Säsongen 2011/2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongen 2011/2012
Expert.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Man slutar ju inte förvånas över något runt vårt kära lag längre så någon omöjlighet hade det ju inte varitSirDIFalot skrev:Rätt kul ändå att du inte såg det som ett uppenbart skämt att Järlan skulle dragit till Bahamas...Frasse skrev:För trött och uppgiven för att förstå ironi idag....SirDIFalot skrev:Men Frasse...Frasse skrev:Kan inte stämma då han blev inzoomad på läktaren igår.-daniel- skrev:Jag väntar bara på nästa nyhet:
På grund av de skrala resultaten tar Djurgården Hockey till reservplanen; Jan Järlefelt - sen många år tillbaka sportchef i klubben, tar klivet ner i båset för att stötta och avlasta Hardy Nilsson. SPORTBLADET försökte i natt nå Jan men utan framgång, hans automatiska telefonsvar förkunnar dock följande vilket får oss att tvivla på uppgiftslämnaren:
"Hej. Jag befinner mig på semester i Bahamas, återkommer lagom till slutspelet. Ha en bra vinter!"
Han stod tillsammans med lite andra dignitärer inom svensk hockey.Nu skämtade ju Daniel.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Säsongen 2011/2012
Frasse=Jan?Frasse skrev:Kan inte stämma då han blev inzoomad på läktaren igår.-daniel- skrev:Jag väntar bara på nästa nyhet:
Han stod tillsammans med lite andra dignitärer inom svensk hockey.
Man kan ju bara hoppas att Nilson har fått en ögonöppnare de matcher han varit avstängd och lyckas komma in och visa vägen kommande matcher.
Avdelning: Positiv inställning
Avdelning: Positiv inställning
i
Skulle kunna göra vad som helst för att få in Garpenlöv i tränarstaben, men framförallt i föreningen igen.
Man lever bara en gång...
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hahaha Frasse... 
- -daniel-
Haha, första gången i dag jag faktiskt genuint vart road. Hoppas du bjuder på den Frasse utan att känna dig förolämpad.Frasse skrev:För trött och uppgiven för att förstå ironi idag....SirDIFalot skrev:Men Frasse...Frasse skrev:Kan inte stämma då han blev inzoomad på läktaren igår.-daniel- skrev:Jag väntar bara på nästa nyhet:
Ärligt talat så såg jag Järlan stå på läktaren också, bredvid b.la Pär Mårts...
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Den bjuder jag på Daniel-daniel- skrev:Haha, första gången i dag jag faktiskt genuint vart road. Hoppas du bjuder på den Frasse utan att känna dig förolämpad.Frasse skrev:För trött och uppgiven för att förstå ironi idag....SirDIFalot skrev:Men Frasse...Frasse skrev:Kan inte stämma då han blev inzoomad på läktaren igår.-daniel- skrev:Jag väntar bara på nästa nyhet:
Ärligt talat så såg jag Järlan stå på läktaren också, bredvid b.la Pär Mårts...
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
- -daniel-
Tack & bock!Frasse skrev:
Den bjuder jag på Daniel
Finns liksom inte så mycket man är glad över i dessa dystert bistra tider... Jag hoppas dock att kvällens resultat går DIF's väg, dvs att HV & Frölunda vinner sina matcher (sjukt att man skall behöva förlita sig på äckliga motståndare...).
Kan vi inte samla oss och försöka få ett snabbinkallat medlemsmöte?
Var är järnkaminerna när Djurgården hockey som bäst behöver dem? När ingen inom klubben inte tycks har något som helst intresse så måste Järnkaminerna göra sitt jobb. JK måste börja ställa krav så att det händer något.
Nu blev dem ju faktiskt illa behandlade för inte så länge sen *ahum* och måste visa att dem bestämmer! Nä, så jävla besviken över JK och lite förbannad över att jag automatiskt blir medlem när jag köpt säsongsplåt i fotbollen, vill helst inte vara medlem längre.Zioun skrev:Var är järnkaminerna när Djurgården hockey som bäst behöver dem? När ingen inom klubben inte tycks har något som helst intresse så måste Järnkaminerna göra sitt jobb. JK måste börja ställa krav så att det händer något.
Blir ännu mer besviken om inte JK/Fabriken skramlat ihop någonting till Challe på tisdag.
Nä, avgå allt och alla. Jag vill ha vår nu.
Pucken ligger ju hos DIF hockey.
Vill de ha feststämning på matcherna eller inte?
Så länge som de uppenbarligen skiter i behandlingen av odd fans så får de skylla sig själva.
Vill de ha feststämning på matcherna eller inte?
Så länge som de uppenbarligen skiter i behandlingen av odd fans så får de skylla sig själva.
Kollar Boorkens slowmotionsklipp från olika matcher och olika situationer och blir sååå avundsjuk på SAIK, t ex. Två mot kassen, mot kassen, mot kassen. Boorkens ord däremot.. han är lite långsam i huvudet karln.
Wikegård är spot on däremot. Han vet vad som gäller.
Wikegård är spot on däremot. Han vet vad som gäller.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Då är vi faktiskt nere i kvalserien nu! Härliga säsong!!