Som tur är gjorde jag det i det lag som går bäst den här omgången men nu gäller det att hushålla med bytena lite mer!
Salas du kommer vara däruppe som vanligt är jag säker på men nu ska jag ta hem ligan!!!
mb81 skrev:Som tur är gjorde jag det i det lag som går bäst den här omgången men nu gäller det att hushålla med bytena lite mer!
Salas du kommer vara däruppe som vanligt är jag säker på men nu ska jag ta hem ligan!!!
Totalen i ligan är ju klart viktigast dock, och den leder jag med lite marginal! Känns bra ändå, även om min start på den här ronden varit smått katastrofal. Jag har lyft mig ordentligt dock och jagat ikapp mycket de senaste omgångarna vilket är positivt.
Sista omgången gick bra. Fasth i målet och bytte in Gynge före omgången. Det var ett genidrag. Att byta in Tärnström var inte lika smart. Han var väl inte ens med?
Trodde som Djurgårdare att ni har bättre smak än att ha gngare i era lag! Jag har haft fiskrensare samer, skoterraggare, bönder, sektmedlemmar mfl men inga jävla solnaiter!!!
mb81 skrev:Trodde som Djurgårdare att ni har bättre smak än att ha gngare i era lag! Jag har haft fiskrensare samer, skoterraggare, bönder, sektmedlemmar mfl men inga jävla solnaiter!!!
mb81 skrev:Trodde som Djurgårdare att ni har bättre smak än att ha gngare i era lag! Jag har haft fiskrensare samer, skoterraggare, bönder, sektmedlemmar mfl men inga jävla solnaiter!!!
Äsch, det är ett spel..
Ja men betyder iaf att ni tror på ganget! Jag sitter inför varje omgång och hoppas det är en fasad som ska spricka snart men verkar ju aldrig få rätt!
Äsch, det är ett spel..
Ja men betyder iaf att ni tror på ganget! Jag sitter inför varje omgång och hoppas det är en fasad som ska spricka snart men verkar ju aldrig få rätt!
Sen så råkar ju Fasth bara vara Sveriges bästa målvakt.
Bättre att ha Svedberg för han inte spelar i Aik?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.