Hey Cave. Det är ändå ca 8 år sedan.Harold Camping skrev:Han har fortfarande 100 % i det han säger.Caveman skrev:Mäklaren skrev:Mycket väl talat. Han har så rätt i precis allt han säger. Haha, det låter precis som något som en av alla forumskribenter hade kunnat säga.Nummer19 skrev:http://wikegard.hockeykanalen.se/2012/0 ... a-riktigt/
Klart att du tycker att han har rätt i allt han säger... Wikegård hade INTE ett jävla rätt när han själv coachade, han hade DIF senast det var strejk i NHL, det måste vara den sämsta coachingen som har gjorts i DIF, pajas.
DIF i Media
Re: DIF i Media
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Så du tycker att han är/var bra coach? Suta måla upp honom som en demontränare, han är fruktansvärt begränsad som coach. Det är lätt att sitt i tv eller på en menlös blogg och spy galla over saker och ting, han verkar inte förstå sina begränsningar.Magnutz skrev:Hey Cave. Det är ändå ca 8 år sedan.Harold Camping skrev:Han har fortfarande 100 % i det han säger.Caveman skrev:Mäklaren skrev:Mycket väl talat. Han har så rätt i precis allt han säger. Haha, det låter precis som något som en av alla forumskribenter hade kunnat säga.Nummer19 skrev:http://wikegard.hockeykanalen.se/2012/0 ... a-riktigt/
Klart att du tycker att han har rätt i allt han säger... Wikegård hade INTE ett jävla rätt när han själv coachade, han hade DIF senast det var strejk i NHL, det måste vara den sämsta coachingen som har gjorts i DIF, pajas.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han var en riktigt bra spelare. Tyvärr har man bara tråkiga minnen av honom. Spelade ofta på gränsen och var tongivande i både Mif och Fbk. En kille man riktade sin ilska mot i motståndarlaget efter några svidande förluster.Mattias_87 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4234374.ab
Han har gjort tränarsuccé i Örebro under fyra år.
Nu jagas Peter Andersson av Djurgården.
Vad tror ni om honom?
Har bevisligen gjort ett gediget jobb i Örebro och känns i varje fall mer spännande än Challe som eventuell ny tränare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
http://www.elitserienplay.se/#/video.1402843089001 Kvällens presskonferens!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Hardy känns inte bra. Jag fick sjukt dåliga vibbar av den här presskonferensen.Nummer19 skrev:http://www.elitserienplay.se/#/video.1402843089001 Kvällens presskonferens!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Klyschor, klyschor och mera klyschor. Jaja, vad ska han säga liksom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
ATT HARDY SUGER OCH KAN DRA ÅT HELVETE!!!1!!Jim Morrison skrev:Klyschor, klyschor och mera klyschor. Jaja, vad ska han säga liksom.
Nähä, jag antog det eftersom du har varit inne på något liknande tidigare.
- Daniel942
Så trött på att Fimpen alltid ska få stå och försvara laget när det går tungt. Så fel.Jim Morrison skrev:Klyschor, klyschor och mera klyschor. Jaja, vad ska han säga liksom.
Nån annan ska kunna göra det också, men inte i DIF. Nä.
DIF!
- -daniel-
Finns inte så mycket han kan säga, tycker som vanligt Fimpen ger bra svar... Jag hoppas bara grabbarna i laget ställer jävligt mycket högre krav på varandra framöver, annars blir den där kvalserieplatsen ett faktum på riktigt.
Tror de börjat känna flåset på allvar, gott så. Risken nu är att det bara blir än mer stirrigt och virrigt i försvarszonen, som tur är ligger de flesta andra vi möter nästintill lika skrynkligt till så de borde inte heller ha ett sånt mycket större självförtroende...
Tror de börjat känna flåset på allvar, gott så. Risken nu är att det bara blir än mer stirrigt och virrigt i försvarszonen, som tur är ligger de flesta andra vi möter nästintill lika skrynkligt till så de borde inte heller ha ett sånt mycket större självförtroende...
- Jim Morrison
Nej, men man vill ju ha någonting mer än mediatränade svar som Fimpen vet alla fans vill höra. Man behöver någonting mer när kvalserien är så otroligt nära och laget spelar så jävla dåligt. När dom spelar sämre än dom någonsin gjort under alla år jag har sett DIF. Är det för mycket att begära?Biaas skrev:ATT HARDY SUGER OCH KAN DRA ÅT HELVETE!!!1!!Jim Morrison skrev:Klyschor, klyschor och mera klyschor. Jaja, vad ska han säga liksom.
Nähä, jag antog det eftersom du har varit inne på något liknande tidigare.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
DIF i Media
Just nu är det ju ett läge där det inte spelar någon roll vad någon säger. Allt kommer slaktas i bitar på forumet ändå. De som inte läser eran frustration varje dag utan mer är sådär svenssonfrustrerad gillar och uppskattar rakheten hos fimpen.
Men såklart irriterande att han alltid får tala ut om saker, men inte så konstigt då de flesta journalister läser detta forum och vet vart man ska vända sig för bäst gehör. Djurgården gör tvärtom, dom ser lite på forumet men matar oss med motsatt effekt.
Men såklart irriterande att han alltid får tala ut om saker, men inte så konstigt då de flesta journalister läser detta forum och vet vart man ska vända sig för bäst gehör. Djurgården gör tvärtom, dom ser lite på forumet men matar oss med motsatt effekt.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Fan en del här inne är så bittra att ni får ett PRO möte som diskuterar vuxenblöjor att framstå som Mardi gras. Till saken, det Fimpen säger är inte pga att han skulle vara medietränad. Han säger helt ärligt vad han tycker. Han tycker inte illa om Hardy och jag är rätt säker på att han själv tror att nuvarande lag kan vända detta. Jag vet inte vad folk vill höra egentligen. Jag är iaf tryggare i att det inte är kaos mellan spelarna och tränarna i laget för hade det varit det så hade vi nog haft 0% chans att undvika AS. Om spelarna själva tror på detta men är medvetna om att det dom presterar är för dåligt då har dom iaf tagit första steget till förändring. Nu gäller det bara för dom att göra bot så ska dom klara det.
Med detta sagt så är inte jag på något sätt nöjd med spelet, jag vill också se förändringar i laget men så länge det inte sker så gäller det för spelarna och ledarna i dagens Djurgården att rätta till detta själva.
Med detta sagt så är inte jag på något sätt nöjd med spelet, jag vill också se förändringar i laget men så länge det inte sker så gäller det för spelarna och ledarna i dagens Djurgården att rätta till detta själva.
- -daniel-
Jag tror fortfarande det är fruktansvärt frostigt mellan spelarna och Hardy, men Fimpen (Mackan & Jimmie också) är naturligtvis så slipade att de knappast kan ge sken av det i media. Finns ingenting som skulle bli bättre av att de officiellt vädrar sitt missnöje i den frågan; bit ihop och spela för skölden istället för Hardy.
Mmmm. Befarar att det är frostigt i största allmänhet. Känns inte som att det är ett lag i harmoni där det är en för alla / alla för en och high fives etc. Riktigt jobbigt att se eländet.-daniel- skrev:Jag tror fortfarande det är fruktansvärt frostigt mellan spelarna och Hardy, men Fimpen (Mackan & Jimmie också) är naturligtvis så slipade att de knappast kan ge sken av det i media. Finns ingenting som skulle bli bättre av att de officiellt vädrar sitt missnöje i den frågan; bit ihop och spela för skölden istället för Hardy.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel