Hon lär fan inte vara sämre än Doork iallafall...Lee Harvey Oswald skrev:Den var ny för mig.Berglund skrev:Tycker inte vi spela så jävla dåligt och vi hade 5 viktiga spelare borta, och hade rätt mycke miss flytt, boork sa 2 bra saker efter matchen , vid Cehlins chans skulle det ha varit utvisning för slashing på en LHC spelare och vid LHC 1 var det klart Interference enligt book och jag håller med var inte alls våran match .
Ge inte upp, vi kommer klara det.
Visste inte att Anna Book var expert på hockey också
Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Din signatur börjar passa nu Bovarna i dramat är Järlefelt, Hardy och Tommy som lagt stora pengar på att värva lagets spets från SSK. - Mäklarensensei skrev:Suck
det är enklare att lista folk som inte ska avgå. Printz, Wesslan och Mackan.. Otto och Ölve. Norman. Tim har sett bättre ut senaste tiden, kan räcka också. DT.
Resten skulle vara oerhört skönt att bli av med.
Vi får börja om i en lägre serie, som ärligt talat är roligare. Har fått rapporter från en ssk-kompis som inte alls klagar på underhållningen. För i den lägre serien får spelarna faktiskt visa känslor och tacklas.
Eller så hoppar vi på en europaliga. Eller startar något nytt utan något jävla mossigt förbund. En ren proffsliga där det blir mer naturligt att vi som älskar hockey får vara med och påverka genom vår konsumentmakt. Vem vet, vi kanske till och med får dricka en öl(!) på våra platser!
Efter regn kommer solsken!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ja det ser onekligen mörkt ut inte är det med någon bra känsla i kroppen man kommer att gå på dom där två matcherna och förövrigt dom som följercrike skrev:Ibland undrar man hur man är funtad, har biljetter till båda matcherna i nästa vecka, hur fan tänkte jag där? Rent historiskt är det ju omöjligt att få se två vinster och som det ser ut nu så finns det inte ens något hopp att ändra på det.
-
Varför i HELVETE får Figren spela vidare!??
Maila tävlingschef mikael.lundstrom@swehockey.se
SKANDAL!!!
SKANDAL!!!
Har framfört supportrarnas önskan om mer riktiga nyheter från föreningen till Järlan m fl. Det kanske händer något där men skulle inte sätta några större summor pengar på det.Jockmaniac skrev:Dags att maila Järlefeldt känner jag. Dels fråga varför i helvete Hardy Nilsson pissar oss fans i ansiktet konstant med sin frånvaro i media. han pratar inte bara med journalister utan främst med oss som betalar hans smutsiga lön. Jag vill ha svar på varför allt går snett!
Vi lär inte få svar på denna hemsidan då skribenterna förmodligen har fått någon slags order om att vettig information som supportrarna faktiskt bryr sig om, inte får förekomma.
Ni äcklar mig
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Privat personer kan inte anmäla spelare för sånt som händer på planen!!
Patetiska primadonnor gästade Linköping ikväll. Att man åker runt med ett leende på läpparna efter 5-0 är inte acceptabelt. Det finns inte ord som kan beskriva hur patetiskt Djurgårdens IF har blivit. Botten är nådd, Djurgår'n - Fortsätter det såhär ÄR det kvalserien men räcker det för att inse hur patetiska ni är just nu? Inse allvaret och passionen supportrar lägger ner på just ER eller så avgår ni.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ni måste inse att det inte hjälper någonting med att maila. De raderar säkert mailen utan att läsa dem.Magnutz skrev:Har framfört supportrarnas önskan om mer riktiga nyheter från föreningen till Järlan m fl. Det kanske händer något där men skulle inte sätta några större summor pengar på det.Jockmaniac skrev:Dags att maila Järlefeldt känner jag. Dels fråga varför i helvete Hardy Nilsson pissar oss fans i ansiktet konstant med sin frånvaro i media. han pratar inte bara med journalister utan främst med oss som betalar hans smutsiga lön. Jag vill ha svar på varför allt går snett!
Vi lär inte få svar på denna hemsidan då skribenterna förmodligen har fått någon slags order om att vettig information som supportrarna faktiskt bryr sig om, inte får förekomma.
Ni äcklar mig
DIF!
Glad att jag spelade bridge istället för att genomlida denna plåga.
vi hade vrålflax trots 3-0 mot TIK och sedan nu då detta.
Nu måste väl tränarna få gå eller?
IN med en vilt skrikande Pelle Bäckman och plocka in minst en ny defensiv back samt en forward som kan leda ett PP så kanske, kanske vi kan hålla oss kvar i elitserien. Kort sagt med det spelet vi presterar nu är jag inte säker på att vi skulle överleva en kvalserie där samtliga lag som skulle ställas emot skulle komma ut tvärtoktaggade.
Järlans situation tycker jag inte man skall göra något åt förrän till sommaren faktiskt, men rent tränarmässigt måste något ske nu.
Skall väl kanske inte säga told you so, men det fanns ju vissa härinne som var väldigt oroliga inför denna säsong, men inte ens jag trodde att det skulle se så här uselt ut.
Jag vill veta på vilka kriterier som man valde att signa Carlsson, Almtorp samt förlängningen av MT...
... Dessutom vore det intressant att få reda på vad de lyfter i lön för det fanns ju andra intressanta spelare som valdes bort om man säger så.
vi hade vrålflax trots 3-0 mot TIK och sedan nu då detta.
Nu måste väl tränarna få gå eller?
IN med en vilt skrikande Pelle Bäckman och plocka in minst en ny defensiv back samt en forward som kan leda ett PP så kanske, kanske vi kan hålla oss kvar i elitserien. Kort sagt med det spelet vi presterar nu är jag inte säker på att vi skulle överleva en kvalserie där samtliga lag som skulle ställas emot skulle komma ut tvärtoktaggade.
Järlans situation tycker jag inte man skall göra något åt förrän till sommaren faktiskt, men rent tränarmässigt måste något ske nu.
Skall väl kanske inte säga told you so, men det fanns ju vissa härinne som var väldigt oroliga inför denna säsong, men inte ens jag trodde att det skulle se så här uselt ut.
Jag vill veta på vilka kriterier som man valde att signa Carlsson, Almtorp samt förlängningen av MT...
... Dessutom vore det intressant att få reda på vad de lyfter i lön för det fanns ju andra intressanta spelare som valdes bort om man säger så.
Nytt då isf för det var en privatperson som anmälde Ekmanroj skrev:Privat personer kan inte anmäla spelare för sånt som händer på planen!!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Vem fan bryr sig?HockeyHovet skrev:Varför i HELVETE får Figren spela vidare!??
SKANDAL!!!
Jo, jag förstår att folk blir upprörda.. tyvärr agerar ju dagens domare så som de skulle ha agerat när Mackan blev utvisad/avstängd. Då gjorde de FEL FEL FEL. Ikväll gjorde de rätt på den punkten. Till vår nackdel naturligtvis.HockeyHovet skrev:Varför i HELVETE får Figren spela vidare!??
SKANDAL!!!
Interference-2an sekunderna innan clubens 1-0:a - sure.. men det är inte där vi förlorar matchen. Vårt lag är för dåligt och orkar inte spela 3x20 minuter.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Haha, tack LHO. Du förgyllde en mörk och dyster kvällLee Harvey Oswald skrev:Den var ny för mig.Berglund skrev:Tycker inte vi spela så jävla dåligt och vi hade 5 viktiga spelare borta, och hade rätt mycke miss flytt, boork sa 2 bra saker efter matchen , vid Cehlins chans skulle det ha varit utvisning för slashing på en LHC spelare och vid LHC 1 var det klart Interference enligt book och jag håller med var inte alls våran match .
Ge inte upp, vi kommer klara det.
Visste inte att Anna Book var expert på hockey också

"Han bryr sig inte om Djurgår'n. Han bryr sig inte om oss. Hardy Nilsson, han pissar på oss!"
En rolig text till melodin som de flesta nog känner igen nu efter DIF säk. Varför inte börja dra något i form av denna på Hovet i de närmaste matcherna?
En rolig text till melodin som de flesta nog känner igen nu efter DIF säk. Varför inte börja dra något i form av denna på Hovet i de närmaste matcherna?
Vi tar in MP i hockeyn med