Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
HAHAAHAH! Hardy pissa på oss supportrar för 2348942:e gången. Verkar inte bli någon intervju med gubben...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Nummer19
Haha! Garva åt det ochså. Humor!Magnutz skrev:Det enda, absolut enda jag log åt ikväll var när Hardy inte hittade sitt block för en kort sekund. Rotade i fel ficka.
Sen blev allt anus.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Fimpen din tomte! Hur i hela friden har du stake att le efter 5-0 ?! Så patetiskt och det visar hur mycket ni bryr er om sporten, Djurgårdens IF och oss supportrar generellt. Att det är ett leende på läpparna efter 5-0 är FAN INTE ACCEPTABELT!
Hardy, det är tillåtet att ta en timeout! Inte för att jag vet vad du ska visa i ditt ritblock men hellre ser jag alla spelare i båset än på isen. AVGÅ!
Ridån åkte ner... Mållös... Finns inga ord.. En stor besvikelse blandad med frustation... Fy fan Djurgår'n, FY FAN
Hardy, det är tillåtet att ta en timeout! Inte för att jag vet vad du ska visa i ditt ritblock men hellre ser jag alla spelare i båset än på isen. AVGÅ!
Ridån åkte ner... Mållös... Finns inga ord.. En stor besvikelse blandad med frustation... Fy fan Djurgår'n, FY FAN
Den som tar över här M Å S T E ha en rejäl jävla hårtork med sig. Det är mycket skit som måste rytas av våra curlade spelare.
Ryck loss Wikegård nu. Han får fan lägga av med Gladiatorerna och vad nu han håller på och larvar sig med. Wikegård som head coach. Challe som sidekick.
Så.
Ryck loss Wikegård nu. Han får fan lägga av med Gladiatorerna och vad nu han håller på och larvar sig med. Wikegård som head coach. Challe som sidekick.
Så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det är ju för fan hans "tur"!! Ballar han ur för detta så är det ju beyond tragiskt! Gubbjäveln har ju gett upp för länge sen och det är bara PINSAMT att de inte sparkar ut honom när det redan är klart att han inte kör vidare... han har NOLL feeling kvar för DIF, NOLL!Nummer19 skrev:HAHAAHAH! Hardy pissa på oss supportrar för 2348942:e gången. Verkar inte bli någon intervju med gubben...
Asgarv!!Magnutz skrev:Det enda, absolut enda jag log åt ikväll var när Hardy inte hittade sitt block för en kort sekund. Rotade i fel ficka.
Sen blev allt anus.
Sambon undrade varför i helvete jag sitter å skrattar när DIF precis förlorat.
Läste din kommentar.
Såg matchen å det komiska att så många ggr han har det blocket uppe, att han glömmer va fasiken han la det

Senast redigerad av Bigge den 2012-01-19 21:31:44, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Jag som inte följde silversäsongen för två år sedan har egentligen ingen aning om varför Hardy lyckades så mycket bättre då jämfört med nu. Tur eller? Jag tänker inte spekulera kring det utan hoppas att någon här på forumet har ett bra svar 

- Lee Harvey Oswald
Rent kortsiktigt ekonomiskt kanske det är bra, en 9-10 plats vore förödande.Challen skrev:Kvalserien kan fan bli kul ändå.
Sportsligt vore det som en utdragen mardröm där de flesta lagen i KS kommer spela en snabbare och rakare hockey än DIF.
Men med ordinarie lag & ny tränare finns ju helt klart chansen till ES-spel.
Gäller att sadla om snabbt nu & sänka kraven om man vill överleva som supporter, vi är ett sopgäng....fast med väldigt vackra tröjor.
Heja DIF!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Gick in på sportbladet och såg "DIF lånar forward" självklart var det Keene i fotbollen som man redan sett och det var ju kul iofs. Förstår inte hur jag ens kunde tro för en sekund att det görs något åt hockeylaget, som om det skulle hända nåt där.
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
-
Vi hade ett smart byggt lag. En bra målvakt, ett gäng spelskickliga forwards(se Krüger, Engqvist, en motvierad Nilson och Ölvestad, Josefsson), sen hade vi Ragge på backen som var seriens klart bäste back. Sen ett lag som hade allt att vinna, då ingen hade krav på dem!Rufus skrev:Jag som inte följde silversäsongen för två år sedan har egentligen ingen aning om varför Hardy lyckades så mycket bättre då jämfört med nu. Tur eller? Jag tänker inte spekulera kring det utan hoppas att någon här på forumet har ett bra svar
100% DJURGÅRDSJ***L
- Lee Harvey Oswald
Är inte helt säker på att Keene skulle göra bort sig i hockeylagetSkywalker skrev:Gick in på sportbladet och såg "DIF lånar forward" självklart var det Keene i fotbollen som man redan sett och det var ju kul iofs. Förstår inte hur jag ens kunde tro för en sekund att det görs något åt hockeylaget, som om det skulle hända nåt där.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
En intervju med Hardy är inte möjlig.
Vilken överraskning va?!
Vilken överraskning va?!
Missade lite av matchen, men visst fan tog inte hardy ngn timeout?
Hade kanske inte spelat någon roll. men ändå.
Det bara visar hur lite tränarnan bryr sig eller tror på detta lag. Hur fan kan man då föröska tro att spelarna ska vara taggade.
Börjar tro att vår ekonomi är körd i botten!
Är fanimej den enda anledningen varför det inte sker några åtgärder som nyförvärv eller så.
Är väl fan bara det som fattas också efter denna usla säsong...
Hade kanske inte spelat någon roll. men ändå.
Det bara visar hur lite tränarnan bryr sig eller tror på detta lag. Hur fan kan man då föröska tro att spelarna ska vara taggade.
Börjar tro att vår ekonomi är körd i botten!
Är fanimej den enda anledningen varför det inte sker några åtgärder som nyförvärv eller så.
Är väl fan bara det som fattas också efter denna usla säsong...
There is no I in TEAM!!!!
- Daniel942
Jag får känsla av 08/09-säsongen, fast att vi är lite mer uddlösa typ.
Samt att det inte är någon "vi mot dom"-känsla längre, den saknar jag.
Samt att det inte är någon "vi mot dom"-känsla längre, den saknar jag.
DIF!
Jaha, Hardy dissade oss... Fy fan vilket äckel han är!!