Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
LHC's PP liknar det som vi brukar lira, skönt att se!
Håller vi uppe samma kvalitet och intensitet i resten av matchen så ror vi detta iland for sure!
EDIT: uhm.. spelet från första 15mins då... :/
Håller vi uppe samma kvalitet och intensitet i resten av matchen så ror vi detta iland for sure!
EDIT: uhm.. spelet från första 15mins då... :/
Senast redigerad av Capcash den 2012-01-19 19:31:43, redigerad totalt 1 gånger.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Wesslau har verkligen vaknat på rätt sida idag igen!!
Våra junisbackar fuckar upp gång på gång, funkar inte.
Ser inte matchen idag men undrar vafan Tjärnqvist och Carlsson gör så bra så de förtjänar överlägset mest speltid bland forwardsen! De måste typ hålla Suddenklass på tränig för annars har jag missat nåt
Anledningen till det stavas H-A-R-D-Y-N-I-L-S-S-O-N.mb81 skrev:Ser inte matchen idag men undrar vafan Tjärnqvist och Carlsson gör så bra så de förtjänar överlägset mest speltid bland forwardsen! De måste typ hålla Suddenklass på tränig för annars har jag missat nåt
Re: Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Carlsson är helt och fullt ofarlig... Lika spetsig som en näve gräs...mb81 skrev:Ser inte matchen idag men undrar vafan Tjärnqvist och Carlsson gör så bra så de förtjänar överlägset mest speltid bland forwardsen! De måste typ hålla Suddenklass på tränig för annars har jag missat nåt
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
En helt godkänd bortaperiod med ett bra PP, synd att vi inte fick utdelning där.
Tror lhc har åkt av sig ångesten i 1:a per & kan trampa loss lite mer i det kommande 2.
Men DIF är vakna idag & redo för spel som omväxling, Wesslau är löjligt stabil (hittills...)
Tror lhc har åkt av sig ångesten i 1:a per & kan trampa loss lite mer i det kommande 2.
Men DIF är vakna idag & redo för spel som omväxling, Wesslau är löjligt stabil (hittills...)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
VARFÖR DELAR MAN UT SÅNNA ÄCKLIGA JÄVLA KLAPPOR TILL PUBLIKEN?
PLAST
PLAST
Losing all hope was freedom.
- SkönaDjurgårn
Tjärnqvist mest speltid av alla DIF-forwards. Wtf?
Nog för att Åberg gjort jämt med poäng hela säsongen, men visst har hans spel utvecklats en heldel under säsongen?
- diftobbe89
Bra fart, helt okej första period..
Men vi måste ju förfan lära oss gå på mål och GÅ PÅ KROPP lite mer, det gör ju inte direkt ont att möta Djurgårn utan Jimmie.. Det här kommer aldrig gå vägen
Vi måste in på kassen för bövelen.
Men vi måste ju förfan lära oss gå på mål och GÅ PÅ KROPP lite mer, det gör ju inte direkt ont att möta Djurgårn utan Jimmie.. Det här kommer aldrig gå vägen
Vi måste in på kassen för bövelen.
Spela fult
Den sämsta spelar mest.. Du Hardy, du har nog fått något om bakfoten här känns det som.SkönaDjurgårn skrev:Tjärnqvist mest speltid av alla DIF-forwards. Wtf?
Om gubben väntar på att det ska lossna för Mathias så kan jag meddela att det inte kommer lossna.
Edit: Men iofs, han är ju ganska användbar i BP, så det kanske var därför han fick lira lite mer än andra? Dunno..
Och Mattias Carlsson näst mestSkönaDjurgårn skrev:Tjärnqvist mest speltid av alla DIF-forwards. Wtf?

- SkönaDjurgårn
Re: Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.
Ja, det är ett mysterium. Jag kan bara inte förstå. Och varför ägnar inte Tjärna några timmar om dagen åt att titta på sina egna highlights från förra året? Är det samma spelare? In och styr in några puckar ffs!Kentta skrev:Den sämsta spelar mest.. Du Hardy, du har nog fått något om bakfoten här känns det som.SkönaDjurgårn skrev:Tjärnqvist mest speltid av alla DIF-forwards. Wtf?
Om gubben väntar på att det ska lossna för Mathias så kan jag meddela att det inte kommer lossna.
Edit: Men iofs, han är ju ganska användbar i BP, så det kanske var därför han fick lira lite mer än andra? Dunno..