frodeh skrev:Vi i Stavanger-Norge er utrolig glade for at dere kan la Stockholms-gutten Martin Strandfeldt få lov til å dominere den norske Get ligaen år etter år for knapper og glansbilder. Han produserer poeng på bestilling (45-65 pr.sesong) og burde nok være god nok for ES.
Kentta skrev:Hörde jag rätt när Järlan innan match i intervjun sa att det inte finns några spelare på marknaden?
Men lite så är det väl. Vi är sent i januari nu.
Han har bara haft en hel säsong på sig.
Ja, man borde tagit in tidigare.
Men nu är det inte så konstigt att det ser skralt ut på marknaden.
Helt sant.
Kul att vi på läktarn kan mer om spelarmarknaden än vår sportchef. Förvånat konstaterar han i slutet på Januari att det inte finns någon spelare kvar. Tror fan en kamel i Egypten har mera koll på läget än vår käre Järlefeldt!
Kentta skrev:Hörde jag rätt när Järlan innan match i intervjun sa att det inte finns några spelare på marknaden?
Men lite så är det väl. Vi är sent i januari nu.
Han har bara haft en hel säsong på sig.
Ja, man borde tagit in tidigare.
Men nu är det inte så konstigt att det ser skralt ut på marknaden.
Det är alltså JJs fel. Han kunde ha sagt "jag var dum som inte värvade tidigare och nu finns det inga kvar. Det är mitt fel, jag gjorde ett misstag när jag trodde att nuvarande lag kunde vända på skeppet."
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Danielsson scoutas av Bern? Ska han gå till Schewiz kan han lika gärna stanna i Sverige (och Djurgården)
Han kommer aldrig till DIF han kommer bli nya Svartvadet i Ö-vik
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Som man trodde, bara skitsnack och ursäkter från JJ. Han är en jävla fegis, inget annat.
"alla lag har samma problem, det finns ingen på marknaden" nähä? Nu kanske när deadline för att värva någon snart är slut? Varför tror du i princip alla klubbar som vill någonstans värvade tidigt? När man insåg att man behövde det? Även om man leder serien eller försöker undvika kval. Men JJ är så otroligt inkapabel till att göra sitt jobb så det liknar fan ingenting. Saknar HELT fingertoppskänsla i hur man sköter ett lag.
Sedan gillar jag detta citatet av honom;
"sedan får vi tillbaka några spelare snart, det är skönt att vi klarar den här matchen"
HAHA vilket jävla skämt. JJ måste tycka att skadorna var det bästa som hänt klubben, för då får han något att skylla på om det inte går bra. Att säga att det är riktigt starkt om dom vinner, vi har ju trots allt många borta! Så här såg det inte alls ut innan skadorna! Nej, nej, när vi får tillbaka dom så anser jag det som nyförvärv, och då kan ingen säga att jag inte gör mitt jobb!!
Jävla parodiklubb JJ gör Djurgården till. Jag blir äcklad.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Som man trodde, bara skitsnack och ursäkter från JJ. Han är en jävla fegis, inget annat.
"alla lag har samma problem, det finns ingen på marknaden" nähä? Nu kanske när deadline för att värva någon snart är slut? Varför tror du i princip alla klubbar som vill någonstans värvade tidigt? När man insåg att man behövde det? Även om man leder serien eller försöker undvika kval. Men JJ är så otroligt inkapabel till att göra sitt jobb så det liknar fan ingenting. Saknar HELT fingertoppskänsla i hur man sköter ett lag.
Sedan gillar jag detta citatet av honom;
"sedan får vi tillbaka några spelare snart, det är skönt att vi klarar den här matchen"
HAHA vilket jävla skämt. JJ måste tycka att skadorna var det bästa som hänt klubben, för då får han något att skylla på om det inte går bra. Att säga att det är riktigt starkt om dom vinner, vi har ju trots allt många borta! Så här såg det inte alls ut innan skadorna! Nej, nej, när vi får tillbaka dom så anser jag det som nyförvärv, och då kan ingen säga att jag inte gör mitt jobb!!
Jävla parodiklubb JJ gör Djurgården till. Jag blir äcklad.
Alla önskar nog en annan värvningsstrategi, inte behöver du också göra parodi på dig själv för det.