DIF_Soldier skrev:Hade hoppats på "Challe Berglunds Järnkaminer!" men så långt tänkte inte klacken.
Det här är nog för övrigt alla bottnarnas botten.
Tycker du ställer höga krav
Att han håller på Djurgården var ju nytt och kreativt.. Inget som folk visste om så bra att man kör det så inte folk glömmer vilket lag han håller på...
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Micke efter matchen: Jag sa till Mario gör om detta ikväll när vi spelade Xbox under förmiddags träningen
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jim Morrison skrev:Så jävla sorgligt om vi vinner denna match, då det endast kommer leda till att ledningen tror att nuvarande lag duger och att det är dom som ska vända skeppet, som tidigare sagt.
Känns nästan mer som att vi behöver en vinst för tabellägets skull. Med tanke på hur det har sett ut under säsongen så tvivlar jag på att en förlust till skulle göra så stor förvandling i de ansvarigas tankebanor. Men det är sant. Någon gång förstår t.o.m. den blinde att man inte går över gatan när pinnen slår i nåt rullande framför. Hittade inget bra uttryck och har dålig fantasi, sorry
Jag är iaf väldigt tacksam till att vi faktiskt har Timrå hemma under den här perioden full av skador.
DIF_Soldier skrev:Hade hoppats på "Challe Berglunds Järnkaminer!" men så långt tänkte inte klacken.
Att han håller på Djurgården var ju nytt och kreativt.. Inget som folk visste om så bra att man kör det så inte folk glömmer vilket lag han håller på...
DIF_Soldier antydde nog mer på att vi behöver förändra i tränarstaben.
Jag anade lite utav det men hela mitt inlägg var menat som en stor fet sarkasm om det inte gick fram
Jag anade lite utav det men hela mitt inlägg var menat som en stor fet sarkasm om det inte gick fram
Haha, fan man vet ju aldrig med ironi/sarkasm på internet. Jag var osäker innan och velade lite fram och tillbaka för att sen chansa. Tillrättavisningen gick inte hem denna gång och jag drar mig undan vid fler liknande inlägg
Struten skrev:
Haha, fan man vet ju aldrig med ironi/sarkasm på internet. Jag var osäker innan och velade lite fram och tillbaka för att sen chansa. Tillrättavisningen gick inte hem denna gång och jag drar mig undan vid fler liknande inlägg
Sant sant. Inte alltid lätt. Jag är inte den som är den och vet själv att sarkasm på nätet kan vara svårt att "se"..
Tänkte jag drar till rejält just för att man skrek något "nytt" eftersom "ingen" visste om att Challe var Djurgårdare
Lika kreativa som de planen ungefär idag.
Oooootttroligt skönt med 3p. Gött att Wesslau är så bra som han är, hoppas i övrigt på att någon passar på att kliva fram lite extra nu när vi saknar folk.