Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 17/1 2012.
Claesson är enormt dålig oftast. Kan någon här förklara vad det är som han hyllas för?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Bra +/-Mäklaren skrev:Claesson är enormt dålig oftast. Kan någon här förklara vad det är som han hyllas för?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tar hellre in Printz framför mål i PP än Carlsson. Han har varit vår genomgående sämsta spelare under hela säsongen. Vad skickar det för signaler? Jag tar hellre in vem som helst från hela laget i PP än Carlsson. På riktigt. Vem som helst. Back som forward. Spelar ingen roll..Mäklaren skrev:Instämmer fullständigt. Trojkan slutar aldrig att förvåna med sin inkompetens.SirDIFalot skrev:Det är HELT SJUKT att man väljer att ta bort Weigel från kedjan med han och Otto&Åberg i PP. Powerplay är ju för fan hans styrka.
Och då tar man in CARLSSON!?!?!?!? Trodde det fanns risk att man skulle ta ut Weigel för Tjärnqvist så fort det blev PP, men CARLSSSON?!?! LÄGG AV FÖR HELVETE
Expert.
- Jim Morrison
Tränarna måste bort, speciellt Hardy.SirDIFalot skrev:Det är HELT SJUKT att man väljer att ta bort Weigel från kedjan med han och Otto&Åberg i PP. Powerplay är ju för fan hans styrka.
Och då tar man in CARLSSON!?!?!?!? Trodde det fanns risk att man skulle ta ut Weigel för Tjärnqvist så fort det blev PP, men CARLSSSON?!?! LÄGG AV FÖR HELVETE
Nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Tycker att DIF borde agera innan transferfönstret stänger göra sig av med BOMBOM och Carlsson och försöka få en vettig back och en vettig forward. Bombom och Carlsson är nog precis inte gratis om vi gör oss av med dem så borde det frigöras kapital som kan användas till något bättre vilket vad som helst vore bättre.
Tälje kanske är intresserade av dem?
Tälje kanske är intresserade av dem?
Bara att inse att allting är påväg åt helvete med DIF-hockey...Ledningen/spelet/alltruntomkring känns bara så jävla piss just nu. Och till råga på det är det begravningsstämning på Hovet..
Fan vad jag saknar 09/10...
Fan vad jag saknar 09/10...
Losing all hope was freedom.
Snyggt tröjan smiter formgjutet runt Thomas reportage-mage.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Håller med om Claesson också. Han snackar om NHL i intervjuer men helt ärligt han håller inte ES-klass. Slarvar mycket och tappar ofta puck. Säkerhetsrisk.
SirDIFalot skrev:Jag tar hellre in Printz framför mål i PP än Carlsson. Han har varit vår genomgående sämsta spelare under hela säsongen. Vad skickar det för signaler? Jag tar hellre in vem som helst från hela laget i PP än Carlsson. På riktigt. Vem som helst. Back som forward. Spelar ingen roll..Mäklaren skrev:Instämmer fullständigt. Trojkan slutar aldrig att förvåna med sin inkompetens.SirDIFalot skrev:Det är HELT SJUKT att man väljer att ta bort Weigel från kedjan med han och Otto&Åberg i PP. Powerplay är ju för fan hans styrka.
Håller med om allt utom just de att Carlsson varit genomgående sämst.
Den tronen är MT HELT ohotad på. Dock innehar Carlsson en finfin andraplats på den där listan.
Det som är "synd" är ju att vi kommer ta tre enkla poäng idag, vilket får nöjdheten i föreningen att bli ännu större.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Fan vad skitnödig jag blir med Claesson på backen. Det är en jävla tur vi möter ett ineffektivt Timrå än ett stekhett saik.
Kempe... Miss
Linkan... Miss
Hett därute.
Linkan... Miss
Hett därute.

Dramatiskt uselt uppspel i PP. Hoppas på bättre drag nu.
Edit: Tim #26 Eriksson framstår som Sidney Crosby på isen.
Edit: Tim #26 Eriksson framstår som Sidney Crosby på isen.
"Challe Berglund håller på Djurgår'n!"
Nähä?!
Nähä?!

Vi har nu snart spelat vårat fjärde PP mot Timrå 0 hittills i matchen.
Trots det har Timrå varit klart bättre och förtjänar minst ett oavgjort resultat.
Finns knappt ord längre för hur jävla värdelösa detta DIF är.
Nu börjar buropen komma på Hovet med, med all rätt.
Trots det har Timrå varit klart bättre och förtjänar minst ett oavgjort resultat.
Finns knappt ord längre för hur jävla värdelösa detta DIF är.
Nu börjar buropen komma på Hovet med, med all rätt.