DIF i Media
Re: DIF i Media
Frölunda = hockeysveriges gullegrisar. Jävla fittor, ursäkta språket. Vad skulle hända om man sket i disciplinnämnden och spelade Mackan ändå?
Det enda positiva med den här domen skulle kanske vara att nu kan Fimpen få som han vill i Fiskeborg. Döda Tolsa!
Det enda positiva med den här domen skulle kanske vara att nu kan Fimpen få som han vill i Fiskeborg. Döda Tolsa!
Nu vet ju iaf spelarna vad de ska göra, sänk 2st av det andra lagets bästa spelare och skyll sen på att man inte såg de och att det då blev en krock, man får ju ändå bara 2 matchers avstängning.
Jepp bara åka ut och sänka dom man vill och sen skylla på att jag såg honom inte.Nu vet ju iaf spelarna vad de ska göra, sänk 2st av det andra lagets bästa spelare och skyll sen på att man inte såg de och att det då blev en krock, man får ju ändå bara 2 matchers avstängning.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
SKADEKOLL MED MICKE JOHANSSON!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=HZm4pazCJBs
Edit: Micke nämnar bara att Ölve, Nilson, Tjärnqvist, Zibbe är borta.
BomBom skulle väl vara borta några veckor? Innebär det att han är tillbaka? Åberg, är han tillbaka då?
Antar att Kempe är frisk.
BomBom skulle väl vara borta några veckor? Innebär det att han är tillbaka? Åberg, är han tillbaka då?
Expert.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför lägger dom inte upp klippet på hemsidan?SirDIFalot skrev:SKADEKOLL MED MICKE JOHANSSON!!!!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- -daniel-
Hallelujah, ett uttalande. Micke är dock lika grådaskig som vanligt...
Jag tror inte ett dugg på att Bombom varit / är skadad. Han kommer vara med imorrn känner jag på mig, Kempe nog tillbaka och antagligen är Åberg fit for fight också. Irriterande med Mika dock, hade hoppats han skulle vara frisk.
Jag tror inte ett dugg på att Bombom varit / är skadad. Han kommer vara med imorrn känner jag på mig, Kempe nog tillbaka och antagligen är Åberg fit for fight också. Irriterande med Mika dock, hade hoppats han skulle vara frisk.
- SirDIFalot
- SirDIFalot
Okej... Tolsa frias helt från tacklingen på Tjärnqvist. Jag tyckte den var den värsta. Men får alltså två matcher för den på Ölvestad. Han förklarar nämnden hur man tänkt..
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... va-matcher
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... va-matcher
Expert.
- -daniel-
Jag håller med DN om att tacklingen mot Jimmie var värre (och på rätt grunder också), men konsekvensen, dvs avstängningen, är helt horribel om man jämför med tidigare incidenter. Sen tycker jag att tacklingen mot Tjärnqvist bör rendera i någon match också.
Se där, då lär Boumedienne vara med trots allt. Quelle surprise!
Se där, då lär Boumedienne vara med trots allt. Quelle surprise!
- Jim Morrison
Tycker 2 matchers avstängning är så jävla underligt? Jag menar, hur fan tänker dom? Antingen så tycker dom att Tolsa krockar med Ölvestad och Tjärnqvist och det borde inte vara någon avstängning, eller så tycker dom att Tolsa medvetet tacklar båda två blindsidan och otillåtet och avstängningen borde vara mycket längre. Istället blir det någon slags mellanting för att dom är rädda för att avgöra situationen och vill göra alla till "lags"?
Som sagt, så sjukt jävla underligt straff.
Som sagt, så sjukt jävla underligt straff.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
Varför gör ingen nånting? Kan inte den där jävla nämnden granskas? Måste ju ligga mutor bakom.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Bedömningsnivån från Disciplinnämnden är nästintill alltid underlig. Finns inga riktlinjer, utan allt är godtyckligt och extremt slumpartat känns det som. En riktig pajasnämnd tyvärr.
- DIF_Soldier
- -daniel-
Lite så känner jag också, mer uppgiven och less.DIF_Soldier skrev:Man orkar inte ens bli arg.