DIF i Media
Re: DIF i Media
Visste inte vilken tråd, men detta är en SKANDAL.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4219023.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4219023.ab
Och sjung när det går snett.
Fy fan. Och Kenta kan dra åt helvete.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
I stort sett friad med andra ord. Men nu vet man det, helt klart värt att plocka bort bästa spelarna i motståndarlaget...
Svensk hockey bli bara pinsammare och pinsammare för varje år!
Svensk hockey bli bara pinsammare och pinsammare för varje år!
100% DJURGÅRDSJ***L
Disciplinnämnden är skräp. Jag anser att DIF Hockey från och med nu ska bortse från denna pajas-instans. Fruktansvärt dåligt, inte beskrivbart. Ofattbart.
Avgå. För fan. Avgå.
Avgå. För fan. Avgå.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Pratade med opartiska vänner som tyckte tacklingen på DT var värre än Karlssons på Kahnberg. Intentionen i alla fall. Och smällen på Ölvestad är ju verkligen en krock... my ass. Som någon klippte in bilder på så är det ju hur klart som helst att han ser honom och dessutom trycker till när kollisionen kommer.
Uhh orkar inte ens snacka om detta mer
Uhh orkar inte ens snacka om detta mer
Expert.
- SirDIFalot
Nilson får två matcher för det slag som ska ha träffat en linjedomare. Som Nilson påstår aldrig har hänt.
Expert.
- -daniel-
Herregud....
- Nummer19
Och Kenta Johansson förstår inte varför han blir avstängd över huvud taget!? Är han helt jävla sluten i huvudet?
Jävla skämt att Tolsa endast får två matchers avstängning.
Jävla skämt att Tolsa endast får två matchers avstängning.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Re: Re: DIF i Media
Nu är måttet rågat. ES kan skita ner sig.-daniel- skrev:Herregud....
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fy fan vilket skämt liknar mer och mer en pajasliga, fy fannnnnnnnnnnnnnnn
- Nummer19
Finns ingen rättvisa i den här världen! Tolsa skadar 2 nyckelspelare, straff: 2 matcher. Fattar inte disciplinnämnden vilka signaler dem skickar till alla dessa idiotiska hockeyspelare som Tolsa?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- -daniel-
Personligen tycker jag överkörningen av Jimmie är värre än DT-tacklingen; ser mer uppsåtligt ut i första läget... jag vet inte om jag är ensam om att tycka det men tycker den är SJUKT ful. DT-tacklingen är också ful, men kanske framförallt vårdslös.
Att Disciplinnämnden är ett skämt vet vi sen tidigare, men det är skrattretande faktiskt.
Att Disciplinnämnden är ett skämt vet vi sen tidigare, men det är skrattretande faktiskt.
DIF i Media
Sånt jävla skämt det här är! Sååååå inåt helvete dåligt! Vad är det för jäkla nämnd vi har i hockeyn!
Finns det några som helst bilder på att Nilson slog domaren? Att dem missade två solklara matchstraff (1 som inte ens skulle behövt hända om det plockat rätt från början) borde fan berättigat en käftsmäll på valfri zebra!
Värdelösa och blinda zebror som åker runt på isen och tror att alla är där för att kolla på dem! Jag spyr på elitseriens domarkår! Sjukt vad lack jag är!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Finns det några som helst bilder på att Nilson slog domaren? Att dem missade två solklara matchstraff (1 som inte ens skulle behövt hända om det plockat rätt från början) borde fan berättigat en käftsmäll på valfri zebra!
Värdelösa och blinda zebror som åker runt på isen och tror att alla är där för att kolla på dem! Jag spyr på elitseriens domarkår! Sjukt vad lack jag är!
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
tack birthday.se Tolsa vart inte lika glad
Förvånande? nej. Denna jävla lotterinämnd är ett skämt. Fan håller dom på med?