Åh fyfan. Håller knappt Div.1 klass. Nu är det upp till Järlan, vill han se DIF i slutspel är nyförvärv ett måste. Med det lag som SirDIFalot ställde upp är det raka vägen ner i hockeyallsvenskan som gäller, för satan vad dåligt det laget såg ut!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Nummer19 skrev:Åh fyfan. Håller knappt Div.1 klass. Nu är det upp till Järlan, vill han se DIF i slutspel är nyförvärv ett måste. Med det lag som SirDIFalot ställde upp är det raka vägen ner i hockeyallsvenskan som gäller, för satan vad dåligt det laget såg ut!
Man blir nästan lite nostalgisk från 05/06 - 06/07 säsongerna där i princip Linkan räddade oss från kval varje säsong.
Så besviken på denna säsongen. Man har slarvat bort 3 säsongers publikuppgång och när man äntligen får verksamheten att gå med plus igen så ställer man ett lag utan spets på isen. Horribelt. Har svårt att se att publiken kommer i samma antal nästa säsong.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!" Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Herregud... Jag vill INTE rösta fram vecka 2s snyggaste mål, jag vill ha en jävla intervju, vad som helst! Bara höra från någon i föreningen hur FAAAN man ska lyckas rädda den här säsongen.
Som andra skrivit. MoDOH har slagit upp ögonen och med stövelklacken fullkomligen ödelagt aik idag. Fan. Det finns ett enda sätt att agera på nu och det är att hela laget ställer sig på tårna och kämpar för varandra i varenda byte i varenda match. Om de viker ner sig fler gånger blir det som bäst ingenmansland.
Vill oxå höra Järlan, Engström, Larsson förklara hur man ser på den situation DIF befinner sig i.
Det här hemlighetsmakeriet skapar ju bara en ännu större frustration hos fansen.
Suck.. Kliv fram nu snälla och lägg lite kort på bordet...
Tommy Åström...gör ju frustrationen ännu större då han spänner blicken i kameran och säger...varför släppte du Nilklas Danielsson från Djurgården Hardy ?
Ja, det kan man faan fråga sig då man ser hur han spelar...
Suck (;-(((
Tommy Åström...gör ju frustrationen ännu större då han spänner blicken i kameran och säger...varför släppte du Nilklas Danielsson från Djurgården Hardy ?
Ja, det kan man faan fråga sig då man ser hur han spelar...
Suck (;-(((
kan bara hålla med, varför släppte hardy en mål skytt?????????????????
Berglund skrev:kan bara hålla med, varför släppte hardy en mål skytt?????????????????
Mål skytt?!
Vad e det :/
Bra med diskussionsunderlag i inlägget där!
OnTopic så håller jag med om att Järlan och Co. ska ge oss något att gå på. Fan, vi fans är ju så desperata just nu så vad som helst skulle stävja frustrationen. Att Järlan bara går ut och säger "A shit alltså, vi spräckte budgeten på att få hit Carlsson, sorry *hånleende*" skulle göra mig nöjdare än vad jag är nu!
Dock är det väl alldeles för mycket begärt att dem skulle tänka i dem här banorna...
Bara att vänta på att vi och Timrå åker ner i kvalserien där Linkan skjuter oss ner i helvetet.