Skadetråden
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skadetråden
Får man kombinera dom alla tre till en härlig mix?DIF_Soldier skrev:Vad föredrar ni? Snaran, pistolen eller rakbladet?
Som det skrivs i artikeln...Frölunda reagerade start mot fula tacklingar på både lunqvist o carnberg.. hoppas nu bara att dom tar tag i sina egna...för disiplinnämden lär väl inte göra det!!!
Tycker att Frölunda skall tänka sig riktigt noga för vad dom säger i framtiden om dom inte tänker agera i detta fallet!!!!!!!!!
Krya på er nu både Tjärnqvist o Ölvestad!!!
O hoppas att fimpen håller vad han lovar!!!!
Ett öga för ett öga...
Tycker att Frölunda skall tänka sig riktigt noga för vad dom säger i framtiden om dom inte tänker agera i detta fallet!!!!!!!!!
Krya på er nu både Tjärnqvist o Ölvestad!!!
O hoppas att fimpen håller vad han lovar!!!!
Ett öga för ett öga...
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
"Huvud för öga, hand för tand"skoa skrev:Ett öga för ett öga...
Har vi några, förutom Jimpa och DT på skadelistan just nu?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja de jag skrev..Magnutz skrev:Har vi några, förutom Jimpa och DT på skadelistan just nu?
BomBom är tydligen skadad på riktigt. Sedan har Åberg en bit kvar. Samt sjukdomar på Zibanejad och Kempe.
Expert.
Hardy NilssonMagnutz skrev:Har vi några, förutom Jimpa och DT på skadelistan just nu?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nu blev jag försiktigt optimistisk kring DT. Verkar som att han klarat sig undan hjärnskakning.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... ara-i-fara
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Med tanke på att det har tagit 72 timmar innan DT visat sympton efter sina tidigare hjärnskakningar så vågar jag inte ta ut något i förskott den här gången.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu blev jag försiktigt optimistisk kring DT. Verkar som att han klarat sig undan hjärnskakning.
Expert.
Ah, tack.SirDIFalot skrev:Ja de jag skrev..Magnutz skrev:Har vi några, förutom Jimpa och DT på skadelistan just nu?
BomBom är tydligen skadad på riktigt. Sedan har Åberg en bit kvar. Samt sjukdomar på Zibanejad och Kempe.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nej då, det ska man inte göra. Men jag blev riktigt orolig då det enligt en del media basunerades ut att han hade fått en hjärnskakning. Därav min försiktiga optimism.SirDIFalot skrev:Med tanke på att det har tagit 72 timmar innan DT visat sympton efter sina tidigare hjärnskakningar så vågar jag inte ta ut något i förskott den här gången.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu blev jag försiktigt optimistisk kring DT. Verkar som att han klarat sig undan hjärnskakning.
Sedan undrar jag om Boumediennes knäskada inte bara är en dimmridå för en petning?
Sällan tränare brukar vara så öppna som Montén med att det var en knäskada. Brukar vara lower body injury.
Kanske den gode #78 tog petningen mot Bif på ett mindre bra sätt?
Hardý var då helt klar med att han satt honom på bänken.
Bara en tanke som slagit mig. Någon som vet mer?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Känns som att du är rätt ute. Just det är med lower body känns konstigt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nej då, det ska man inte göra. Men jag blev riktigt orolig då det enligt en del media basunerades ut att han hade fått en hjärnskakning. Därav min försiktiga optimism.SirDIFalot skrev:Med tanke på att det har tagit 72 timmar innan DT visat sympton efter sina tidigare hjärnskakningar så vågar jag inte ta ut något i förskott den här gången.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu blev jag försiktigt optimistisk kring DT. Verkar som att han klarat sig undan hjärnskakning.
Sedan undrar jag om Boumediennes knäskada inte bara är en dimmridå för en petning?
Sällan tränare brukar vara så öppna som Montén med att det var en knäskada. Brukar vara lower body injury.
Född till sportchef.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tja, antingen jävlades bara Hardy med canal+ eller så ser Montén bara allmänt smålurig ut?android skrev:Känns som att du är rätt ute. Just det är med lower body känns konstigt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nej då, det ska man inte göra. Men jag blev riktigt orolig då det enligt en del media basunerades ut att han hade fått en hjärnskakning. Därav min försiktiga optimism.SirDIFalot skrev:Med tanke på att det har tagit 72 timmar innan DT visat sympton efter sina tidigare hjärnskakningar så vågar jag inte ta ut något i förskott den här gången.BOMBOM BOUCHARD skrev:Nu blev jag försiktigt optimistisk kring DT. Verkar som att han klarat sig undan hjärnskakning.
Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2012-01-13 19:20:53, redigerad totalt 1 gånger.
- SirDIFalot
Men både Hallman och Montén gick ut efter matchen och sa förnekade att det var en petningen, utan att det var en skada på riktigt. "100% sanning" sa Montén.. Det kan han ju inte göra efter matchen när han vet att vi kommer vara skadedrabbade och tvingas spela BomBom nu (om han är hel) ?
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det är nog så. Bara konspiratören inom mig som vaknade till liv när jag hörde de två motsägelsefulla tränarna.SirDIFalot skrev:Men både Hallman och Montén gick ut efter matchen och sa förnekade att det var en petningen, utan att det var en skada på riktigt. "100% sanning" sa Montén.. Det kan han ju inte göra efter matchen när han vet att vi kommer vara skadedrabbade och tvingas spela BomBom nu (om han är hel) ?