Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Detta får mer än gärna Tolsa utsättas för i kommande möte! Fyfan vad jag skulle garva åt aset!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Han hoppar ju för fan på DT! Vad jag minns så blev Brodin avstängd pga en hopptackling i ett derby förra säsongen, då mot sarg men same same.
Jag är för att någon gör en Todd Bertuzzi på Tolsa. Han förtjänar inte att få spela hockey mer.
- Nummer19
Menar du detta?Djurgårn skrev:Jag är för att någon gör en Todd Bertuzzi på Tolsa. Han förtjänar inte att få spela hockey mer.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Vad tror ni om att starta en insamling för att ta in en råbarkad kille enbart för ett par matcher (tänker på 14 februari) med enda syfte att sänka Tolsa rejält?
Jag hänger på , kan ge hela min lön bara någon sänker Tolsa för gott.Vad tror ni om att starta en insamling för att ta in en råbarkad kille enbart för ett par matcher (tänker på 14 februari) med enda syfte att sänka Tolsa rejält?
Hot mot Jari Tolsa eller hans familj eller mot någon annan kan inte tolereras på forumet av enkla skäl. Nu andas vi lite och slutar med den biten av terapi-arbetet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Smällar ska han få men inte fan bänka ner hans huvud under isen...Nummer19 skrev:Menar du detta?Djurgårn skrev:Jag är för att någon gör en Todd Bertuzzi på Tolsa. Han förtjänar inte att få spela hockey mer.
Fan skärp er och uppträd som Djurgårdare - Säg vad ni vill men börjar ni komma med hot och annat skit som inte hör till sporten börjar jag fundera om folk verkligen är friska..
Senast redigerad av Mash den 2012-01-13 00:04:36, redigerad totalt 1 gånger.
- DIF_Soldier
En karriär för en karriär.Mash skrev:Smällar ska han få men inte fan bänka ner hans huvud under isen...Nummer19 skrev:Menar du detta?Djurgårn skrev:Jag är för att någon gör en Todd Bertuzzi på Tolsa. Han förtjänar inte att få spela hockey mer.
Säg den glädje som varar
Precis den jag menar.Nummer19 skrev:Menar du detta?Djurgårn skrev:Jag är för att någon gör en Todd Bertuzzi på Tolsa. Han förtjänar inte att få spela hockey mer.
- Nummer19
Lugn nu. Undrade bara om det var den händelsen han menade. Du behöver inte balla ur för det. Jag personligen vill inte att Tolsa ska utsättas för samma öde som Moore, men en redig smäll ska han ha så att han fattar att det han gjorde mot Jimmie och DT inte är acceptabelt!Mash skrev:Smällar ska han få men inte fan bänka ner hans huvud under isen...Nummer19 skrev:Menar du detta?Djurgårn skrev:Jag är för att någon gör en Todd Bertuzzi på Tolsa. Han förtjänar inte att få spela hockey mer.
Fan skärp er och uppträd som Djurgårdare - Säg vad ni vill men börjar ni komma med hot och annat skit som inte hör till sporten börjar jag fundera om folk verkligen är friska..
Here we go again... Sista stycket var riktat mot personen som postade Tolsas adress och nummer. Don't take everything personal... Lätt att misstolka över forum. Så länge det inte användas utropstecken, stora bokstäver och en massa £¤&@€% så är jag lugnNummer19 skrev:Lugn nu. Undrade bara om det var den händelsen han menade. Du behöver inte balla ur för det. Jag personligen vill inte att Tolsa ska utsättas för samma öde som Moore, men en redig smäll ska han ha så att han fattar att det han gjorde mot Jimmie och DT inte är acceptabelt!Mash skrev:Smällar ska han få men inte fan bänka ner hans huvud under isen...Nummer19 skrev:Menar du detta?Djurgårn skrev:Jag är för att någon gör en Todd Bertuzzi på Tolsa. Han förtjänar inte att få spela hockey mer.

-
Kommer DT få lägga av för den här smällen så hoppas jag det går likadant för Tolsa som det gjorde för Moore....
100% DJURGÅRDSJ***L
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Sitter och försöker komma på något att skriva. Men ju mer jag tänker på dagens match, domare och framför allt Tolsa så kokar jag bara mer och mer.
När man sen läsare vad alla frölunda "fans" skriver på nätet så kokar det än mer! Ett lag som haft flertalet spelare på skadelistan klagar nu på att EN spelare som har hett TVÅ spelare hjärnskakningar kan bli avstängd! Hur jävla snedvridna kan man vara?
Att aftonhoran lägger ut Fimpens twitterinlägg som huvudnyhet istället för idioten Tolsa är sjukt!
Idag går stora feta minus till:
- Tolsa (ord räcker inte till för vad jag känner just nu)
- Domarna i dagens match! Ni skämmer ut er själva!
- Domarbasen och Hockeyligan! Att ni inte kan få fram vettiga och bra domare är helt sanslöst! ALLA hjärnskakningar i år ligger på ert samvete!
- Alla jävla "experter" som nu tar Tolsa i försvar!
Avslutningsvis så hoppas jag verkligen att Ölvestads och Tjärnqvists skador är så minimala som möjligt!
När man sen läsare vad alla frölunda "fans" skriver på nätet så kokar det än mer! Ett lag som haft flertalet spelare på skadelistan klagar nu på att EN spelare som har hett TVÅ spelare hjärnskakningar kan bli avstängd! Hur jävla snedvridna kan man vara?
Att aftonhoran lägger ut Fimpens twitterinlägg som huvudnyhet istället för idioten Tolsa är sjukt!
Idag går stora feta minus till:
- Tolsa (ord räcker inte till för vad jag känner just nu)
- Domarna i dagens match! Ni skämmer ut er själva!
- Domarbasen och Hockeyligan! Att ni inte kan få fram vettiga och bra domare är helt sanslöst! ALLA hjärnskakningar i år ligger på ert samvete!
- Alla jävla "experter" som nu tar Tolsa i försvar!
Avslutningsvis så hoppas jag verkligen att Ölvestads och Tjärnqvists skador är så minimala som möjligt!
2014-04-07, vad hände?
- SkönaDjurgårn
Synd att Josef missade just den här matchen. Man kan säga mycket om honom men han har nog mest stake i laget när han är på det humöret.
Avd. När Josef är borta, svinar Tolsa på isen.
Avd. När Josef är borta, svinar Tolsa på isen.